در حالی که رودریگو در فینال کوپا دل ری برای رئال در زمین بود و خوش می‌درخشید، سارقان در منزل او در مادرید حضور داشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هفت مرد به اتهام برنامه‌ریزی برای سرقت از خانه یولیان دراکسلر، بازیکن پاری‌سن‌ژرمن، دستگیر شدند.
همدستی عروس و خواهر شوهر برای سرقت از خانه
خانه سنگربان پاری‌سن‌ژ‌رمن مورد هجوم سارقین قرار گرفت.
زن نظافتچی در اعترافاتش می‌گوید: یک روز با خانم صاحبخانه کار داشتم و وارد اتاق شدم که اتفاقی طلا‌ها را دیدم. با آن همه طلا ناگهان وسوسه شدم و با همدستی یکی از آشنایان تصمیم گرفتیم طلا‌ها را سرقت کنیم. مالباخته وقتی فهمید خدمتکار خانه‌اش دزد طلاهایش است شوکه شد. او در عین ناباوری گفت: هیچ وقت فکر نمی‌کردم این زن دزد باشد. او دو سه سال درخانه من رفت و آمد داشت و کاملاً به او اعتماد داشتم.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۳ سارقِ زن و مرد که با شیوه و شگرد بیهوشی ۸۰ میلیارد ریال از خانه دوستشان سرقت کرده بودند، خبر داد.
جاستین کلایورت آخرین قربانی سرقت از خانه فوتبالیست‌های مشهور است. سارق‌ها همسر او را کتک زدند و جواهراتش را دزدیدند.
جاستین کلایورت آخرین قربانی سرقت از خانه فوتبالیست‌های مشهور است. سارقها همسر او را کتک زدند و جواهراتش را دزدیدند.
پیرزن تنها به مأموران گفت: در خانه نشسته بودم که ناگهان صدای مهیب افتادن یک شیئی به پشت بام خانه آمد که خودم را به حیاط رساندم که دیدم ابتدا یک گاوصندوق از پشت بام به داخل حیاط افتاد و سپس مرد جوانی خودش از پشت بام پایین آمد و وارد حیاط شد.
بعد از دو سال متوجه شدم او وارد یک رابطه دیگر شده است. او از هرچه در اختیار من قرار می‌داد محرومم کرد و باعث شد دیگر نتوانم مثل سابق زندگی کنم، حتی وقتی اعتراض کردم مرا از کار اخراج کرد.
ژول کُنده، مدافع بارسلونا، هدف جدید سارقان بود و هنگامی که برابر بتیس در میدان بود، خانه اش مورد سرقت قرار گرفت.
سرقت وحشتناک مسلحانه از خانه لیونل مسی! +عکس
با شکایت مرد برج‌ساز، تیمی از ماموران آگاهی تهران به دستور بازپرس دادسرای وی‍ژه سرقت وارد عمل شدند و با حضور در محل سرقت در شمال تهران تحقیقات را آغاز کردند. پس از بررسی دوربین‌های مداربسته مشخص شد که دزدان، ۲ مرد بودند که صورت خود را با نقاب پوشانده و کلاهی بر سرشان داشتند. دزدان نقابدار به راحتی و با در اختیار داشتن کلید وارد ساختمان شده و توانسته بودند نقشه سرقت را عملی کنند.
کالیدو کولیبالی، مدافع تیم ملی سنگال از توانایی‌های انگلیس که تیمش را با نتیجه 3-0 شکست داد، تمجید کرد.
تشکیل باند سرقت از خانه در زندان
سرقت از خانه آنخل دی‌ماریا، ستاره یوونتوس، در حالی رخ داد که دوشان ولاهوویچ مهمان این بازیکن بود.
آنخل دی‌ماریا، ستاره یوونتوس، بار دیگر هدف سرقت قرار گرفت.
دو روز پیش سه سارق در تلاش بودند تا وارد خانه دنی کارواخال، مدافع راست و یکی از کاپیتان‌های رئال مادرید، شوند ولی در این راه ناکام ماندند.
نقشه ناکام دو زن شیشه‌ای برای سرقت خانه همسایه
متهم گفت: آن شب وقتی فهمیدیم زن همسایه هنوز بازنگشته شیشه مصرف کردیم و بعد با کلیدی که از خانه شاکی قبلاً سرقت کرده بودیم وارد خانه شدیم. در حال خالی کردن وسایل و انتقال آن به داخل خانه‌مان بودیم که ناگهان صاحب‌خانه سر رسید.
اجاره ساعتی خانه های مبله برای سرقت
نیما میرزایی کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار نبض بورس گفت: انتظار من این است که تقاضایی که در یکی دو هفته اخیر در گروه شیمیایی و پتروشیمی شکل گرفته است کماکان باقی بماند و نوساناتی که در طول مسیر شکل گرفته است بیشتر اصلاحات جزئی باشند مگر اینکه در سطح جهانی شاهد اتفاقات خاصی باشیم و مثلا نفت یا قیمت‌های جهانی اصلاح عمیقی داشته باشد که البته به لحاظ تکنیکال چندان این مسئله را متصور نیستیم و احتمالا روند صعودی ادامه خواهد یافت.
دقایقی قبل، یک ساختمان ۱۰ طبقه‌ در آبادان فروریخت و همگان را شوک زده کرد؛ ریزشی که علت آن مشخص نیست اما افزون بر خسارات زیاد مالی، آسیب های جانی هم در پی داشته که هنوز ابعاد دقیق آن مشخص نیست. رویدادی عجیب که حواشی‌ای نیز در پی داشته و به مرور اطلاعات تکمیلی در خصوص آن منتشر خواهد شد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ اعتراف پسر شرور به قتل مادر/ «رئیس عشیره» عاشقی اینستاگرامی را به آتش کشید!/ سرقت فرش‌های دستباف برای انتقام از صاحبکار/ حیوان آزاری در فضای مجازی برای سرگرمی و تفریح!/ سناریوی مرد بدهکار برای قتل شریکش/ سفر به دور ایران بعد از جنایت/ سوسمار کثیف شکار شد
سرقت ۱۰۰میلیاردتومانی از خانه فوتبالیست معروف!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ