نشست خبری دیدار نساجی و مس رفسنجان مس از سوالی درباره اشتباهات داوری، به جنجال کشیده شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استاد دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه علم و صنعت ایران، برای نخستین بار در دنیا موفق به ساخت دستگاه گرمکن تابشی کاتالیستی شد.
هر دو تیپ ۲ و ۳ که قرار است وارد ایران شوند، دارای امکانات استاندارد مثل سنسور نور، سنسور دنده عقب، دوربین دنده عقب، آینه تاشو برقی با گرمکن، ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، نمایشگر ۱۰ اینچی، تنظیم دستی صندلی‌های جلو، فرمان برقی، ترمز پارک برقی، دو ایربگ، کروز کنترل، اتوهلد، کنترل سرعت در سرازیری، کمکی حرکت در سربالایی و... است.
تیم ملی زنان فرانسه موفق شد در نخستین حضور هروه رنار روی نیمکت این تیم، از سد کلمبیا عبور کند.
اریک تن‌هاخ پیش از حرکت کاروان منچستریونایتد به سمت استادیوم ومبلی به بازیکنانش اجازه نداده کت و شلوارهایی که باشگاه برای آنها تهیه کرده بود را به تن کنند.
در شرایطی که در روزهای گذشته تصویر بازیکنان استقلال در تمرینات اغلب با شلوار گرمکن منتشر می شد یکی از عکس های جدید باعث نگرانی طرفداران این تیم شد.
این حشمت مهاجرانی است که با گرمکن قدیمی آدیداس روی نیمکت تیم ملی در مسابقات جام جهانی 1978 نشسته و از حرص سیگار می کشد.
وزیر ورزش قصد دارد به مناسبت هفته تربیت بدنی با لباس ورزشی در مراسم‌های مربوط به وزارت ورزش شرکت کند.
محققان یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید گرم‌کن گرافنی قابل رقابت با نمونه خارجی شدند.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام شاراک به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد شاراک در روزهای آینده بورس است.
حسن عباسی ضمن توهین به فوتبالیست‌ها گفت: اگر دین داشتند فوتبالیست نمی‌شدند. حسن عباسی در حالی فوتبالیست‌ها را به بی‌دینی متهم می‌کند که شهید مهدی رضایی مجد کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال جوانان ایران در زمان شهادت، زیر لباس نظامی، گرمکن و ساق ورزشی پوشیده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ