ترکیب تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر مشخص شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حالا که سرخابی‌های سابق در ترکیب سپاهان را شناخته‌ایم، بد نیست نگاهی به نقطه مقابل این ماجرا هم بیندازیم!
شاید امشب آخرین حضور مهدی قایدی و محمد محبی در ترکیب استقلال باشد. دو وینگر بوشهری که رد و پای آنها در موفقیت استقلال در این فصل پر رنگ بوده و البته امشب می تواند پر رنگ تر شود.
با پیروزی سپاهان و پرسپولیس، برای اینکه شاگردان ساپینتو همچنان شانس قهرمانی داشته باشند، چاره ای جز پیروزی برابر گل گهر ندارند.
بازگشت علیرضا رضایی به ترکیب استقلال با اتفاقات خوبی برای این دروازه بان جوان همراه نبود.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با انتقاد از عملکرد سرمربی استقلال در دیدار برابر سپاهان گفت: جالب است که یک مربی بعد از پانزده بازی هنوز ترکیب اصلی تیمش را نشناخته و مدام تغییر ایجاد می‌کند.
سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، عارف غلامی مصدوم و غایب هستند و روزبه چشمی نیز به دلیل چهار اخطاره بودن از این بازی محروم شده است.
ساپینتو برای دیدار حساس برابر سپاهان تصمیم گرفته است تا از امید حامدی فر استفاده کند و قایدی و محبی نیز نیمکت نشین هستند.
برای دیدار حساس امروز، سپاهانی های سابق زیادی در ترکیب استقلال به میدان می روند و ساپینتو روی آنها حساب ویژه ای باز کرده است.
طلایی‌پوشان اصفهانی حساس‌ترین بازی هفته را با ترکیب تثبیت‌شده خود آغاز خواهند کرد.
ریکاردو ساپینتو با چند تغییر اجباری در ترکیب تیمش، به مصاف بازی بزرگ برابر سپاهان خواهد رفت.
عارف غلامی مشکلی برای همراهی استقلال برابر سپاهان ندارد و حضور او ممکن است تغییراتی را در ترکیب تیم به وجود بیاورد.
همبازیان در سپاهان در دربی اخیر شرایط متفاوتی را تجربه کردند. دانیال اسماعیلی فر از ابتدا در ترکیب تیم پرسپولیس به میدان آمد اما در دقایق پایانی تعویض شد.
هافبک تیم فوتبال سپاهان پس از حضور ثابت در دیدار اول مقابل استقلال همچنان از ترکیب این تیم دور مانده است.
استقلال که کل فصل گذشته را بدون شکست پشت سر گذاشته و قهرمانی تاریخی را رقم زده بود، در نخستین بازی لیگ جدید، در خانه به سپاهان باخت. تیم ساپینتو با کمترین تغییر در ترکیب نسبت به پارسال، همان ضعف‌های گلزنی فصل قبل را داشت.
تیم فوتبال استقلال با ترکیبی نزدیک به فصل گذشته نخستین دیدار خود در بیست و دومین دوره لیگ برتر برابر سپاهان را آغاز خواهد کرد. در این ترکیب چند بازیکن جدید حضور دارند.
تیم فوتبال استقلال با ترکیبی نزدیک به فصل گذشته نخستین دیدار خود در بیست و دومین دوره لیگ برتر برابر سپاهان را آغاز خواهد کرد. در این ترکیب چند بازیکن جدید حضور دارند.
دو تیم استقلال تهران و سپاهان اصفهان تا دقایقی دیگر و از ساعت ۱۹:۰۰ به مصاف هم می‌روند
ژوزه مورایس ترکیب تیم فوتبال سپاهان برای دیدار برابر استقلال در هفته اول لیگ بیست و دوم را مشخص کرد.
ژوزه مورایس ترکیب تیم فوتبال سپاهان برای دیدار برابر استقلال در هفته اول لیگ بیست و دوم را مشخص کرد.
ریکاردو ساپینتو نخستین ترکیب استقلال در یک بازی رسمی را با حضور دو بازیکن جدید چیده است.
احتمال می رود که ریکاردو ساپینتو حداقل از 2 یا 3 نفر از بازیکنان جدید خود برای دیدار با سپاهان استفاده کند.
استقلال در بازی با هوادار با ترکیبی پای به زمین مسابقه گذاشت که به نظر می‌رسد ارنج اصلی تیم در دیدار با سپاهان نیز خواهد بود.
استقلال در بازی با هوادار با ترکیبی پای به زمین مسابقه گذاشت که به نظر می رسد ارنج اصلی تیم در دیدار با سپاهان نیز خواهد بود.
کافی است نگاهی به سایت‌های خریدوفروش و اجاره بیندازید، آن‌وقت دست‌تان می‌آید که حدفاصل چهارراه ولیعصر تا انقلاب و از آن‌طرف ویلا و شریعتی بیشترین پانسیون‌های تهران را در خودش جا داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ