سید مجتبی حسینی ۶ تغییر در ترکیب تیمش برای دیدار امروز به وجود آورده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نفرات آغاز کننده بازی برای شمس‌آذر مقابل استقلال خوزستان معرفی شدند.
پوست اندازی ترکیب رئال در ال‌کلاسیکو، یکی از اتفاقات ویژه این دیدار بود که توجهات زیادی را به خود جلب کرد.
سعید الهویی نفرات اصلی تیمش در دیدار برابر آلومینیوم اراک را مشخص کرد.
پرسپوليس با پیروزی در دربی اکنون شانس قهرمانی در لیگ را افزایش داده و نمی‌خواهد این فرصت طلایی را به سادگی از دست بدهد.
کار شما کار مهمی است، کار بزرگی است، کار برجسته‌ای است، کار فنی‌ای است، هنر مرکبی است. این کاری که شما‌ها میکنید یک هنر است. هنر تلاوت قرآن هنر بزرگی است و هنر مرکب است. یعنی ترکیب از آهنگ و خصوصیات گوناگونی که در تلاوت مورد توجه است برای اینکه انسان بتواند اثر بگذارد.
انقلاب منصوریان در ترکیب مقابل قلعه‌نویی نفرات آغاز کننده برای فولاد خوزستان برابر گل‌گهر مشخص شدند.
رهبر انقلاب: مجلس خبرگان منتخب مردم است و در آن مردمسالاری به معنای حقیقی کلمه با سلامت کامل تحقق پیدا کرده است و ثانیا متشکل از علمای دین است که جوهره دینی نظام را نشان می‌دهد، بنابراین ترکیب و امتزاج اتحاد جمهوریت و اسلامیت در نظام اسلامی را بیان می‌کند.
رهبر انقلاب: برای برادران مصیبت‌زده‌مان در دو کشور سوریه و ترکیه متأسف هستیم. /از خدای متعال برای درگذشتگانشان طلب رحمت میکنیم، برای صاحب‌عزاهایشان طلب صبر میکنیم. /ما خودمان هم مبتلا شده‌ایم، میدانیم، وقتی زلزله می‌آید، وقتی عزیزان خانواده‌هایی از بین میروند، چه قدر سنگین است، چه قدر تلخ است، درد آن‌ها را احساس می‌کنیم و برایشان از خدای متعال صبر و آرامش روحی طلب می‌کنیم.
رهبر انقلاب در دیدار با جمع فرماندهان نیروی هوایی ارتش فرمودند: برای برادران مصیبت‌زده‌مان در دو کشور سوریه و ترکیه متأسف هستیم.ازخدای متعال برای آن‌ها طلب، برای درگذشتگانشان طلب رحمت میکنم.
معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به نقش کشورهای غربی در اغتشاشات اخیر ایران گفت: آنها سعی کردند با استفاده از سلبریتی ها و جنگ ترکیبی به خیال خام خود انقلاب رنگی را در کشور ما راه بیندازند.
مدّاحی اهل بیت علیهم‌السلام میراث ماست، میراث شیعه است. بله، معلوم نیست که کمیت و دعبل و سید حمیری مثلاً با آهنگ می‌خواندند، اما شعر می‌گفتند و شعر می‌خواندند و معارف اهل بیت را منتشر می‌کردند.
یحیی گل محمدی در اولین گام از جام حذفی برابر حریف دسته اولی با ترکیب متفاوت در استادیوم آزادی حاضر خواهد بود.
فرزاد حسین‌خانی برای فرار از پایین جدول ۱۱ بازیکن تیمش مقابل سپاهان را معرفی کرد.
سرمربی جدید و برزیلی صنعت نفت در ترکیب تیمش انقلاب کرده و اینگونه می‌خواهد تیمش را از قعر جدول جدا کند.
ترکیب تیم ملی ایران مقابل ولز با تغییرات زیادی همراه خواهد بود.
ترکیب تیم ملی ایران مقابل ولز با تغییرات زیادی همراه خواهد بود.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه درخراسان رضوی گفت: دشمن گمان کرده با راهبردهای جنگ ترکیبی می‌تواند این ملت را به زانو درآورد، انقلاب اسلامی و کشورهای محور مقاومت بنیان‎گذار جنگ ترکیبی، بودند.
رهبر انقلاب در دیدار با جمعی از دانش‌آموزان فرمودند: سیزدهم آبان یک روز تاریخی، تجربه‌اندوز و تجربه‌آموز است. سیزدهم آبان هم تجسم شرارت آمریکاست و هم تجسم ضربه خوردن و مغلوب شدن آمریکا.
رهبر انقلاب در دیدار با جمعی از دانش‌آموزان فرمودند: سیزدهم آبان یک روز تاریخی، تجربه‌اندوز و تجربه‌آموز است. سیزدهم آبان هم تجسم شرارت آمریکاست و هم تجسم ضربه خوردن و مغلوب شدن آمریکا.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، به دنبال ایجاد تغییرات اساسی در ترکیب این تیم است.
تیم جوان پیکان در ورزشگاه انقلاب کرج از آلومینیوم اراک میزبانی می‌کند.
شاگردان رحمتی امیدوار هستند روند خوب‌شان را در ورزشگاه انقلاب کرج مقابل پیکان ادامه دهند.
۸ بازیکن حاضر در اردوی تیم ملی در اتریش فرصت بازی در مقابل تیم ملی اروگوئه را به‌دست نیاوردند و امیدوارند در مصاف با تیم ملی سنگال بتوانند در ترکیب تیم ملی به میدان بروند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی ۲۹ شهریور طی حکمی اعضای جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام را منصوب کردند. در ترکیب جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام علاوه بر اینکه اعضای جدیدی به جمع این نهاد افزوده شدند، برخی چهره‌های شاخص نیز با مجمع خداحافظی کرده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ