وزیر خارجه ترکیه امروز در تماس تلفنی با همتای ایرانی خود درباره مذاکرات برچیدن تحریم‌های ضدایرانی رایزنی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مولود چاووش اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه گفته: «مجله بی شرم شارلی ابدو هنوز ذره‌ای انسانیت نداشته و همچنین به توهین به مردم ترکیه ادامه می‌دهد.»
دیدار وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ترکیه در حاشیه نشست چهارجانبه وزرای خارجه در مسکو برگزار شد.
وزیر خارجه ترکیه اعلام کرد که چهارشنبه هفته جاری برای برگزاری نشست چهارجانبه وزرای خارجه ایران، روسیه، سوریه و ترکیه مشخص شده است.
وزیر خارجه ترکیه در مصاحبه تلویزیونی با شبکه دولتی ترکیه از احتمال نشست وزرای خارجه ایران، سوریه، ترکیه و روسیه در مسکو در اوایل ماه آینده خبر داد.
ائتلاف فتح به رهبری هادی العامری به اظهارات مولود چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه مبنی بر عدم عقب نشینی نیروهای کشورش از شمال عراق واکنش نشان داد.
دکتر امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در تلفنی با مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه، ضمن تبریک عید سعید فطر، گفتگو و تبادل نظر نمود.
مولود چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه مدعی شد: حزب اتحادیه میهنی کردستان عراق هلیکوپترهایی را از فرانسه دریافت کرده و آن را در اختیار «پ ک ک» قرار داده است و آمریکا نیز از این موضوع اطلاع دارد.
مولود چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه مدعی شد: حزب اتحادیه میهنی کردستان عراق هلیکوپترهایی را از فرانسه دریافت کرده و آن را در اختیار «پ ک ک» قرار داده است و آمریکا نیز از این موضوع اطلاع دارد.
امیرعبداللهیان در توییتی نوشت: گفتگو‌هایی مهم با برادرم مولود چاووش اوغلو در آنکارا- از توسعه همکاری اقتصادی و تجاری تا موضوع انرژی، آب، محیط زیست، همکاری مرزی و پارلمانی - داشتیم.
وزیر خارجه ترکیه امروز در سخنانی با محکوم کردن حملات رژیم اشغالگر قدس به مردم مظلوم فلسطین گفت: سوئد در بی‌احترامی به قرآن کریم شریک جرم است.
وزیر خارجه ایران در نشست خبری مشترک با وزیر خارجه ترکیه گفت: در موضوع توافق برای لغو تحریم‌ها گفتگو کردیم با آقای چاووش اوغلو همکاری داریم و گاهی پیام‌هایی رد و بدل می‌شود با طرف‌های برجامی، اگر آمریکا واقع بینانه رفتار کند توافق دست یافتنی است. منبع: فارس
وزیرامورخارجه کشورمان با همتای ترکیه ای خود دیدار و گفتگو کرد.
وزیر خارجه ترکیه اعلام کرد که تعیین تاریخ برگزاری مذاکرات با طرف سوری در دست بررسی است.
وزارت خارجه ترکیه امروز در بیانیه ای از دیدار وزرای خارجه ترکیه و سوریه در نیمه دوم ماه ژانویه سال آتی میلادی در کشوری ثالث خبر داد.
وزیر خارجه ترکیه امروز در سخنانی اعلام کرد: آنکارا از موضع باکو در مورد کریدور «لاچین» حمایت می‌کند.
مولود چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه در اظهاراتی که با واکنش منفی محافل فلسطینی روبرو شده، مدعی شد که عادی سازی روابط میان آنکارا و تل آویو، خیانت به مساله فلسطین محسوب نمی شود.
مولود چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه در سخنانی تاکید کرد: فنلاند و سوئد هنوز به برداشتن گام های جدیدی در راستای پیوستن به ناتو نیاز دارند.
مولود چاووش اوغلو وزیرخارجه ترکیه امروز در سخنانی از نزدیک بودن زمان تبادل سفیر میان قاهره و آنکارا خبر داد.
مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه و دبیرکل ناتو امروز در آنکارا دیدار و سپس در کنفرانس مطبوعاتی مشترکی شرکت کردند.
وزارت امور خارجه ترکیه امروز از رایزنی تلفنی میان مولود چاووش اوغلو و سرگی لاوروف درباره وضعیت جاری «توافق غلات» خبر داد.
وزیر امور خارجه ترکیه گفت که کشورش نمی تواند تهدیدات آمریکا علیه عربستان را در پی تصمیم «اوپک پلاس» برای کاهش تولید نفت بپذیرد.
وزرای امور خارجه ترکیه و آمریکا در حاشیه ۷۷مین نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک درباره بسیاری از مسائل دوجانبه و منطقه‌ ای گفتگو کردند.
وزیر خارجه ترکیه اعلام کرد اوکراین قصد دارد افراد و نهادهای بسیاری را در سراسر دنیا به دلیل ارتباط با روسیه تحریم کند.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» با مولود چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه در مورد آخرین تحولات مربوط به غزه و قدس اشغالی گفتگو کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ