رافائل نادال از یک مصدومیت جدید در رویداد بزرگی مانند اوپن استرالیا به شدت ناراحت شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کنفرانس زیرساخت اطلاعاتی کشور در روزهای ۳۰ و ۳۱ مردادماه ۱۴۰۲ در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.
کنفرانس بریکس و ایران با عنوان چشم اندازها برای شراکت و همکاری روز سه‌شنبه ۱۷ مرداد ماه ۱۴۰۲ با حضور حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در مرکز مطالعات سیاسی وزارت امور خارجه برگزار شد.
کنفرانس ایران و بریکس؛ چشم اندازهایی برای شراکت و همکاری آغاز شد.
کنفرانس ایران و بریکس به میزبانی معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه کشورمان در روز سه شنبه ۱۷ مرداد ماه برگزار می‌شود .
معاون رئیس جمهور گفت: کنفرانس بین المللی گرد و غبار ۹ و ۱۰ سپتامبر سال جاری در تهران گام بزرگی برای انتقال دانش و تجربیات کشورها و سازمان‌های بین المللی است.
کریستیانو بیراگی، کاپیتان فیورنتینا، پس از شکست در لیگ کنفرانس اروپا به دنبال از دست دادن جام حذفی ایتالیا احساسش را توصیف می‌کند.
سرمربی مس کرمان صحبت هایی طوفانی در کنفرانس خبری بعد از دیدار با تراکتور انجام داد.
سرجیو کونسیسائو بعد از پیروزی تیمش مقابل پوتیموننسه کنفرانس خبری عجیبی را پشت سر گذاشت.
امیرقلعه‌نویی در ابتدای کنفرانس خبری خود با یک سوال جنجالی مواجه شد و پاسخ جالبی به مخالف خود داد‌.
کنفرانس مطبوعاتی محمد اسلامی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی صبح امروز شنبه ۱۳اسفند ۱۴۰۱ در حال برگزاری است.
خبرنگاران اصفهانی حاضر به پرسیدن سوال از ویرا، دستیار برزیلی یحیی گل‌محمدی نشدند.
یک کارشناس مسائل بین الملل گفت: کنفرانس مونیخ در واقع بر پایه منافع امنیتی غرب برگزار می‌شود و آنجا طرف‌های غربی عمدتاً با یکدیگر رایزنی دارند و ارزیابی‌های خودرو یکدیگر تبادل می‌کنند.
گروه بین الملل خبرگزاری مهر روز یکشنبه ۲۴ بهمن ماه ساعت ۱۰ صبح کنفرانس خبری سران انقلاب بحرین به مناسبت سالروز انقلاب ۱۴ فوریه را تحت عنوان «۱۲ سال پایداری» برگزار می کند.
اولین کنفرانس ملی آموزش مهارت‌زا و اشتغال‌آفرین با حمایت ایرانسل، با هدف حمایت از بخش آموزش و توسعه فعالیت‌های دانش بنیان، در روز جهانی آموزش برگزار شد.
اولین کنفرانس ملی آموزش مهارت‌زا و اشتغال‌آفرین با حمایت ایرانسل، با هدف حمایت از بخش آموزش و توسعه فعالیت‌های دانش بنیان، در روز جهانی آموزش برگزار شد.
آنتونیو کونته امشب در کنفرانسی خبری شرکت کرد و با روحیه چالشی به سوالات خبرنگاران درباره انتقادهای شدید از او و تاکتیک‌هایش پاسخ داد.
کنفرانس اعلام همبستگی با ایران و بزرگداشت شهدا توسط مرکز اسلامی اهل بیت(ع) آفریقای جنوبی تحت عنوان «ایران تنها نیست» برگزار شد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
شورای روابط بین المللی فلسطین از برگزاری کنفرانسی درباره محاصره ۱۶ ساله غزه از سوی رژیم صهیونیستی خبر داد.
کاپیتان تیم ملی قطر به همراه فلیکس سانچز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با اکوادور حاضر شد.
هیأت ایران با هدف ایراد بیانیه ملی و انجام دیدارهای دوجانبه در کنفرانس متعاهدین کنوانسیون تغییرات آب و هوایی شرکت خواهد کرد.
مفتی یمن در کنفرانس سالیانه علمای دینی این کشور تأکید کرد که مقابله با تجاوز و اشغالگری بیگانگان، از جمله وظایف و مسئولیت های اساسی علما است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ