رئیس فدراسیون هاکی گفت: تیم ملی هاکی کشور به عنوان نماینده قاره آسیا به مسابقات جام جهانی ۲۰۲۳ آفریقای جنوبی اعزام میشود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پایان رقابت های جام جهانی مینی فوتبال ۲۰۲۳ در ترکیه تیم ملی روسیه با برتری در ضربات پنالتی مقابل لیبی بعنوان قهرمانی رسید و تیم ترکیه با شکست دادن عراق سوم شد.
در پایان رقابت های جام جهانی مینی فوتبال ۲۰۲۳ در ترکیه تیم ملی روسیه با برتری در ضربات پنالتی مقابل لیبی بعنوان قهرمانی رسید و تیم ترکیه با شکست دادن عراق سوم شد.
نگاهی گذرا به اتفاقات پیرامونی تیم ملی فوتبال ایران نشان از حاشیه های فراوان تیمی دارد که قرار بود در جام جهانی ۲۰۲۲ بدرخشد اما اسیر همین حاشیه ها شد.
تیم ملی هاکی سالنی ایران با پیروزی در دیدار رده‌بندی جام جهانی آفریقای جنوبی ۲۰۲۳، مدال برنز این دوره از مسابقات را کسب کرد.
فدراسیون فوتبال ایران اقدام به انتشار عکس های خاص خبری از فضای درونی تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ کرد.
فدراسیون فوتبال ایران اقدام به انتشار عکس های خاص خبری از فضای درونی تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ کرد.
ورزشگاه محل برگزاری دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و انگلیس میزبان بیشترین بازیها در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بود.
عدم صعود تیم ملی فوتبال ایران به مرحله حذفی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نتیجه ای بود که خبرنگار کروات حاضر در این رقابت ها تحلیل کرد و گفت: انتظار فنی از تاکتیک های ایران در جام جهانی بسیار بالا بود.
شهردار تهران در پیامی از تلاش بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قدردانی کرد.
شهردار تهران در پیامی از تلاش بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قدردانی کرد.
بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران پس از حذف از رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شامگاه پنج شنبه ( ۱۰ آذر ۱۴۰۱) در میان استقبال جمعی از مردم در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) وارد کشور شدند.
خلاصه دیدار تیم ملی فوتبال ایران و آمریکا در آخرین دیدار از مرحله گروهی جام جهانی و شکست ۱ بر صفر ایران و حذف از دور رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ را ببینید.
مصاف تیم‌های ملی ایران و آمریکا در چارچوب هفته سوم گروه B رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با پیروزی یک بر صفر آمریکا به پایان رسید و ایران از دور رقابت‌ها کنار رفت.
دو تیم ایران و آمریکا در دور سوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال امشب (سه شنبه) به مصاف هم خواهند رفت. تیم ملی ایران در دو بازی قبل یک شکست ۶ بر ۲ مقابل انگلیس تجربه کرد و یک پیروزی دراماتیک ۲ بر صفر برابر ولز کسب کرد. ایران اکنون با قرار گرفتن در رتبه دوم جدول گروه B یکی از شانس های اصلی صعود از مرحله گروهی جام جهانی است.
اردبیل- اردبیلی‌ها به دنبال برد شیرین تیم ملی ایران در دومین بازی از رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر جشن و شادی وصف‌ناپذیری را در خیابان‌های این شهر برپا کردند.
دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و ولز در دور دوم از مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر عصر جمعه (۴ آذر ۱۴۰۱) در ورزشگاه «احمدبن علی» قطر برگزار و با برتری دو بر صفر ایران به پایان رسید.
تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۶ به وقت دوحه و ۱۶:۳۰ به وقت تهران در نخستین مصاف خود در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر با انگلیس رقابت سخت خود را آغاز کرده است. این تقابل از جنبه های مختلف نابرابر است؛ چه قیمت ستاره‌های حریف و چه امکانات و وضع روحی روانی دو تیم .
تعدادی از خانواده های بازیکنان تیم ملی ایران در محل برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ حاضر شدند.
در بین تیم های مطرح و شناخته شده دنیای فوتبال، ۷ تیم نتوانستند جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را کسب کنند و باید از تلویزیون دیدارهای این رویداد مهم را تماشا کنند.
جامعه ورزش و فوتبال تبریز بعد از نماز جمعه تبریز با حمل پرچم جمهوری اسلامی کشور از جلو مصلای حضرت امام (ره) تبریز تا میدان ساعت از تیم ملی فوتبال کشور حمایت کردند و با شعار های ایران , ایران , عشق و علاقه خود را به تیم ملی و بازیکنان تیم ملی برای موفقیت در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را ابراز کردند. .
کارشناس فوتبال دنیا با بررسی شرایط تیم های حاضر در گروه B جام جهانی ۲۰۲۲ گفت: تیم ملی ایران پس از انگلیس می تواند رویایش را رنگ واقعیت ببخشد.
سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس برای بازی های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مشخص شد.
فیفا خواستار توضیح صریح و شفاف فدراسیون فوتبال ایران درباره حاشیه های دیدار تیم هلی ملی ایران و لبنان در مشهد در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است.
هواداران فوتبال با وجود فروش ۱۶ هزار بلیت قبلی همچنان منتظر سهمیه جدید برای همراهی تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ