یک نشریه آمریکایی امروز در گزارشی به صراحت اذعان کرد: صنعت پهپادی و بخش هوافضای ایران علیرغم تحریم‌ها گسترش و رونق یافته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این ویدئو رنان اوزتورک و مارک سینوت با نشنال جئوگرافیک به نپال سفر کرده اند تا آخرین و خطرناک ترین برداشت سنتی عسل در سال توسط مردم محلی را تجربه کنند.
تصویری منتشر شده از آرشیو نشنال جئوگرافی که ترافیک تهران در سال ۱۳۳۹ را روایت می‌کند را ببینید.
مقام‌های مصری به یک پایگاه خبری اماراتی گفته‌اند ایران و مصر ظرف چند ماه آینده اقدام به تبادل سفیر خواهند کرد.
یک مجله آمریکایی در مقاله‌ای می‌نویسد که درگیری مسلحانه در سودان پتانسیل گسترش و شعله‌ورتر کردن سایر درگیری‌های منطقه بویژه در مصر را دارد.
به نوشته نشریه نشنال اینترست، با افزایش قدرت چین در سال‌های اخیر این کشور رسماً فکر می‌کند که ایالات متحده یک ببر کاغذی است؛ برخی آمریکایی‌ها نیز با این نظر موافق هستند.
فریدمان فروند، استاد فیزیک دانشگاه ایالتی سن خوزه و محقق ارشد مرکز تحقیقات ایمز در ناسا در مصاحبه‌ای با نشنال جغرافی در سال ۲۰۱۴ گفت: که این نور‌ها می‌توانند اشکال، فرم‌ها و رنگ‌های مختلفی داشته باشند. او و همکارانش ۶۵ مورد از مشاهده چنین نور‌هایی را از سال ۱۶۰۰ میلادی مورد مطالعه قرار دادند و یافته‌های خود را در «نامه‌های تحقیقات زلزله‌نگاری» در سال ۲۰۱۴ منتشر کردند.
جیمی کویین در نشریه آمریکایی «نشنال ریویو» نوشت: به نظر می‌رسد بزرگ‌ترین حامیان توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ با ایران امیدوارند که روزی بتوانند آن را احیا کنند. دو گزارش اخیر حاکی از آن است که ارتباط ایالات متحده با جمهوری اسلامی در پشت صحنه ادامه دارد و طرفداران سیاست خارجی حامی برجام بی سر و صدا در حال ایجاد زمینه‌های سیاسی برای تلاش نهایی برای احیای آن هستند.
دانشمندان دانشگاه کورتین در استرالیا و دانشگاه پکن در چین سناریویی پیش‌بینی کرده‌اند که در آن قاره آمریکا به سمت غرب و قاره آسیا به شرق، قطب جنوب به سمت آمریکای جنوبی حرکت می‌کند، آفریقا از یک طرف به آسیا و از سوی دیگر به اروپا می‌چسبد تا آماسیا بوجود بیاید. این مقاله تحقیقاتی اخیرا در نشنال ساینس ریویو منتشر شد.
نشریه نشنال اینترست روز یکشنبه با انتشار خبری از مقام های آمریکایی درخواست کرد تا با توجه به افزایش قدرت ایران در ارتباط با صنایع هوایی به خصوص ساخت پهپاد و شکست تحریم های اقتصادی، راهبرد تحریمی خود را در قبال تهران تغییر دهد.
نشریه نشنال‌اینترست در گزارشی با اشاره به روند و رویکرد اقتصادی دولت چین تأکید می‌کند انگاره جهانی‌شدن روبه‌‎افول است و در این روند چین می‌تواند نقش کاتالیزور داشته باشد.
مهم‌تر از همه آن که ایران می‌تواند توقف مذاکرات به موازات اعتراضات در آن کشور را به مثابه توطئه‌ای خارجی قلمداد کند. در این میان، مقامات ایرانی این گونه تصور خواهند کرد که قدرت‌های خارجی می‌خواهند با استفاده از اعتراضات موضع آن کشور را تضعیف کرده و ایران را مجبور به ارائه امتیازات بیش‌تر پای مذاکره کنند. این امر می‌تواند پیامد‌های شدیدی داشته باشد که از کنترل خارج خواهد بود.
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ۸ مقام و یک نهاد کانادایی از جمله وزیر امنیت عمومی ، رئیس ستاد ارتش و فرمانده‌های نیروی هوایی و دریایی این کشور و نشنال پست را تحریم کرد.
بررسی میدانی خبرنگار مهر از بازار لاله زار حاکی است کسبه این خیابان با آرامش به دنبال کسب درآمد حالا هستند آغتشاش گران روز گذشته معیشت مردم را نشناه گرفته بودند.
پایگاه خبری نشنال نیوز در خبری با اشاره به رسیدن محمدباقر نمازی به مسقط عنوان کرد که وی به زودی راهی ابوظبی خواهد شد تا در کلینیک کلیولند، جراحی شود.
این گیاه آرنولدی، انگلی بدون ریشه، شاخه، ساقه یا برگ است و تا زمانی که برای شکوفه دادن آماده شود، از نظر بصری قابل شناسایی نیست جالب اینکه به گزارش نشنال جئوگرافیک، در روز‌های اخیر و به صورت تصادفی شکوفه آن دیده شد.
مسابقات نشنال کلوز اسکواش ایران جام کیش با حضور ۶۴ ورزشکار مرد و زن در دو بخش ۳۲ نفری برگزار شد و در پایان ورزشکاران کیش در جایگاه‌های نخست ایستادند.
نشنال اینترست نوشت: مهم نیست که چه کسی در جنگ اوکراین پیروز شود، مهم این است که ایالات متحده بازنده استراتژیک این جنگ خواهد بود.
نشریه  آمریکایی «نشنال اینترست»گزارش داد: به تازگی رهبران نظامی آمریکا پیش بینی کرده‌اند که نبردهای بعدی شهری در کلان شهرها خواهد بود.
یک تحلیلگر آمریکایی در نشریه نشنال اینترست نوشت: مواجهه نظامی میان واشنگتن و مسکو نه تنها جنگ جهانی سوم را آغاز خواهد کرد، بلکه آرماگدون و یا همان پایان دنیا را رقم می زند.
نشریه نشنال اینترست در تحلیلی با اشاره به جنگ جاری بین روسیه و اوکراین، نوشت که فارغ از هر نتیجه‌ای که در این جنگ حاصل شود، آمریکا بازنده راهبردی آن است.
نشریه نشنال اینترست در تحلیلی با اشاره به جنگ جاری بین روسیه و اوکراین، نوشت که فارغ از هر نتیجه‌ای که در این جنگ حاصل شود، آمریکا بازنده استراتژیک آن است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ