علی پاکدامن تنها ملی پوش باقی مانده ایران در رقابت های شمشیربازی گرندپری تونس روز یکشنبه نخستین دیدار خود در جدول اصلی این رقابت ها را برگزار می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی خطیر در گفتگو با رسانه رسمی استقلال اعلام کرد با جواد نکونام برنامه سه ساله دارد و به حمایت از سرمربی تیمش می پردازد.
وحید امیری و علی نعمتی دو گزینه اصلی دفاع چپ پرسپولیس هستند.
رقابت بین امین اسماعیل نژاد و علی حاجی پور به اوج خود رسیده است.
یزدانی با عبور از سد حریف خود عنوان قهرمانی مسابقات ۱۰۰۰ امتیازی را از آن‌ خود کرد.
تیراندازان ایران در بخش اسکیت جام جهانی اهداف پروازی قزاقستان در حالی به کار خود پایان دادند که علی دوستی با ایستادن در جایگاه پنجاه و دوم بهترین عملکرد را برای تیراندازان ثبت کرد.
تیراندازان ایران در بخش اسکیت جام جهانی اهداف پروازی قزاقستان در حالی به کار خود پایان دادند که علی دوستی با ایستادن در جایگاه پنجاه و دوم بهترین عملکرد را برای تیراندازان ثبت کرد.
در جریان برگزاری انتخابات هیئت رئیسه مجلس، عبدالرضا مصری، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری و علی نیکزاد نامزد نایب رئیسی مجلس شدند.
فراتر از ورود به مجلس، گام بلندتر شمخانی می‌تواند خیز بلند برای رقابت بر سر ریاست پاستور باشد. او می‌تواند در انتخابات ۱۴۰۴ در صورت تایید از سوی شورای نگهبان یکی از رقیب‌های جدی برای سید ابراهیم رئیسی باشد
گمانه‌زنی درباره قصد علی لاریجانی برای ورود به رقابت انتخاباتی مجلس شورای اسلامی و تکذیبیه ای او در این باره در فضای سیاسی و روزنامه‌های صبح کشور بازتات پررنگی داشته است. در مطلب پیش رو گزیده ای از این موضع گیری‌ها را می‌خوانید.
علی احمدی وفا و اهورا بویری در مسابقات چهار وزن نخست رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام قهرمانان ترکیه به مدال طلا دست یافت.
بر اساس اخبار به گوش رسیده نمایندگانی از دوره‌های هشتم و نهم و دهم که عموما نزدیک به علی لاریجانی هستند، در حال زین کردن اسب انتخابات مجلس دوازدهم هستند. اگرچه منصور حقیقت پور، مشاور علی لاریجانی در مجلس دهم اخیرا اعلام کرده که بعید می‌داند علی لاریجانی شخصا وارد عرصه انتخابات شود، اما از یاد نبرید که در انتخابات سال ۱۴۰۰ هم تا ساعات پایانی گفته می‌شد علی لاریجانی کاندید انتخابات ریاست‌جمهوری نمی‌شد، اما دیدیم که گمانه‌زنی‌ها نادرست بود.
رقابت های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی اروپا با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.
علی فراقی گفت: زمانی که هر سازمان به دور از اختیارات خود عمل کند همیشه نتایج منفی به بار خواهد داشت خصوصاً که این تصمیم‌ها در ارتباط با اموال و سرمایه مردم باشد.
علی پاکدامن نتیجه نخستین دیدار خود در رقابت های گرندپری تونس را واگذار کرد و حذف زودهنگامی از این مسابقات داشت.
علی پاکدامن تنها ملی پوش باقی مانده ایران در رقابت های شمشیربازی گرندپری تونس روز یکشنبه نخستین دیدار خود در جدول اصلی این رقابت ها را برگزار می کند.
در پایان نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال زنان، شهرداری سیرجان به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به خاتون بم، قهرمان شد. سپاهان علی رغم عملکرد خوب در هفته‌های اخیر، در جایگاه سوم باقی ماند.
مسابقه دسته فوق سنگین وزنه‌برداری قهرمانی جهان از ساعت ۱ با مداد آغاز می‌شود.
علی تیموری گفت: به نظره من شروع بازیگری کاری دشوار است برای یک علاقه‌مند، چرا که بازیگری امروزه حرفه شلوغ و شاید زیاده از حد پر ازدحامی است و رقابت در آن در بدست آوردن یک نقش، هر چند کوتاه، ولی بسیار شدید است وجود خیلی عظیمی از بازیگران با تجربه باعث شده است که این موضوع تشدید بشود و اینکه هوش و خلاقیت (بازیگر باید فرد باهوشی باشد تا بتواند سریعا با روند فیلم آشنا و متن محتوا فیلمنامه را حفظ کند. همچنین در بسیاری موارد که پیش می‌آید باید از خلاقیت دانش بداهه خود در ایفای نقش بهتر بهره بگیرد.)
مهدی طارمی و گرت بیل رقابت جالبی را در مسابقه ظهر جمعه ایران و ولز با یکدیگر خواهند داشت.
این اولین بار نیست که فوتبال ایران در قطر و در روز نخست یک رقابت، با درد شکستی سنگین هم‌آغوش می‌شود.
هافبک ایرانی کایسری اسپور با رفع مصدومیت دوباره به تمرینات گروهی تیمش بازگشت.
عملکرد ابراهیم رئیسی در یک سال گذشته این تفکر را میان اهالی سیاست ایجاد کرده است که او احتمالا تنها رئیس جمهور تک دوره‌ای ایران شود، در این صورت بعید نیست لاریجانی بار دیگر پا به عرصه رقابت گذاشته و با کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۴ بخواهد رقیب را از میان به در کند.
امسال در بخش جیسئوک جشنواره که به آثار فیلمسازان آسیایی اختصاص دارد ۸ فیلم انتخاب شده‌‌اند که در کنار «دِرب» فیلم‌های دیگری چون «تغییر» ساخته یالکین تویچیف از ازبکستان، «دسامبر» به کارگردانی آنشال کاهوان از ژاپن، «زندگی و زندگی» ساخته علی قوی‌تن از ایران، «داستان‌گو» به کارگردانی آنانت نارایان ماهدوان از هند، «هفده نفر» ساخته پریتوی کانانور از هند، «شش شخصیت» ساخته ام. ال. باندوانوف دِواکولا از تایلند، «یک بال و یک دعا» به کارگردانی لی کوانگوک از کره جنوبی رقابت می‌کنند. این بخش مختص فیلمسازانی است که در کارنامه کاری‌شان سه فیلم یا بیشتر از آن کارگردانی کرده اند.
مطهری با اشاره به مذاکرات احیای برجام، گفت: ان شاء الله برجام هم به نتیجه برسد و دوباره با برجام بازی نکنیم و برجام را وسیله‌ای برای رقابت‌های سیاسی قرار ندهیم و کاری نکنیم که زمینه خروج آمریکا از برجام فراهم شود. ان شاء الله این بار به داد مردم برسیم و بازی‌های قبلی را کنار بگذاریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ