سرپرست فدراسیون ورزش های همگانی گفت: برای برگزاری مسابقات مینی فوتبال محلات با تمام دستگاه ها و نهادهای اجرایی کشور تعامل خواهیم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور گفت: تمام دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های مرتبط با تولید باید در مسئله تولید مباشرت کنند، با بخشنامه و دستور مشکلات حل نمی‌شود.
رئیس جمهور گفت: تمام دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های مرتبط با تولید باید در مسئله تولید مباشرت کنند، با بخشنامه و دستور مشکلات حل نمی‌شود.
رئیس جمهور گفت: تمام دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های مرتبط با تولید باید در مسئله تولید مباشرت کنند، با بخشنامه و دستور مشکلات حل نمی‌شود.
رئیس جمهور گفت: تمام دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های مرتبط با تولید باید در مسئله تولید مباشرت کنند، با بخشنامه و دستور مشکلات حل نمی‌شود.
برخلاف رسانا‌ها و نیمه هادی‌هایی که در حال حاضر دستگاه‌های الکتریکی از آن ساخته می‌شوند یک ابررسانا در برابر جریانی که از آن عبور می‌کند مقاومتی ارائه نمی‌دهد. این می‌تواند به معنای ریزتراشه‌های سریع تر، اسکنر‌های پزشکی ارزان‌تر، موتور‌های الکتریکی بهتر، توانایی انتقال برق در فواصل طولانی بدون تلفات و موارد دیگر باشد. اگر از الکتریسیته یا مغناطیس استفاده کند ابررسانایی می‌تواند آن را بهبود بخشد.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به افزایش دما، احتمال حریق در حوزه منابع طبیعی استان را یادآور شد و گفت: دستگاه‌های متولی و تیم مدیریت بحران برای پیشگیری وقوع حریق بسیج شوند.
یکی از مهمترین مواردی که منجر به شفافیت محاکمه‌های قضایی می‌شود برگزاری دادگاه‌های علنی و آنلاین است که در بستر این دادگاه‌ها تمامی شهروندان می‌توانند از روند محاکمه مطلع شوند.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فراجا بر ضرورت هم افزایی تمامی دستگاه‌ها در جهت ارتقای امنیت برگزاری آزمون کنکور سراسری تاکید کرد.
اهواز - معاون امنیتی استانداری خوزستان گفت: دوران بزن در رو در ایذه تمام شده و عزم شورای تامین و دستگاه‌های قضایی و امنیتی این است که متخلفان را در این شهر به سزای کارشان برسانند.
وزیر اقتصاد با اشاره به تاکید رئیس جمهور در جلسه هیات دولت، گفت: دستگاه‌ها مکلف شدند تمام مجوزها، استعلام‌ها و آزمایش‌ها در حوزه تجارت و گمرک را ظرف مدت هفت روز صادر کنند.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش گفت: تمام حوزه‌های امتحانی به دوربین، راکدهای موبایلی و دستگاه‌های سیگنال یاب مجهز هستند.
مجلس مصوب کرد که هر گونه استخدام نیروی انسانی در تمام دستگاه‌های اجرایی، در کارگروه مشترک سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی مطرح شود.
مدیر روابط عمومی مرکز ملی رقابت ضمن اشاره به برگزاری جلسات خودرویی شورای رقابت از یکی دو هفته پیش گفت: تقریباً تمام دستگاه‌های نظارتی خواهان ورود کارشناسی شورای رقابت به قیمت خودرو بوده اند.
با پیشنهاد ستاد انرژی استان و موافقت استاندار خراسان رضوی تمام مدارس استان از سه شنبه ۲۰ دی، تا پایان هفته غیرحضوری می‌شود و دستگاه‌های اجرایی نیز در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه دورکار خواهد بود.
آستانه اشرفیه - استاندار گیلان با تاکید بر مانع زدایی در مسیر جامعه صیادی استان، گفت: تمام ظرفیت دستگاه‌های اجرایی گیلان برای حل مشکلات صیادان استان بسیج می‌شود.
دبیر ستاد ملی جمعیت گفت: تمام تلاش همکاران و دغدغه‌مندانی که در سایر دستگاه‌ها در زمینه خطر پیری جمعیت فعال هستند با چند برنامه صدا و سیما دچار لطمه می‌شود.
عضو شورای شهر تهران گفت: اگر لرزه نگار و شتاب نگاری ایجاد شود باید فرهنگ به اشتراک گذاشتن آن نیز موجود باشد و به صورت بهینه‌ای باید از این دستاوردها استفاده کرد.
جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پدافند غیرعامل فقط مختص بخش‌های نظامی نیست و باید در تمامی نهادها و دستگاه‌ها تسری یابد و با جدیت دنبال شود.
رئیس دیوان عالی کشور، گفت: در دادگاه و دادسرای قائنات نظم خوبی حکمفرما بود و انجام تمامی فرآیندهای قضایی در جلسات دادگاه‌ها به صورت سیستمی و الکترونیکی بود.
به گفته سرپرست شهرداری آبادان پس از اتمام کار عملیات آوار برداری، شهرداری همراه با سایر دستگاه‌های خدمات رسان کار پاکسازی، ترمیم شبکه فاضلاب، مرتب کردن و آسفالت مسیر‌ها و دیگر خدمات را انجام خواهد داد.
رئیس ستاد مدیریت بحران کشور گفت: به دنبال زلزله به وقوع پیوسته در خراسان جنوبی تمامی دستگاه‌های امدادی در حالت آماده باش قرار گرفتند.
رئیس جمهور گفت: همه دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های اقتصادی ضمن کنترل هزینه‌های خود، با تمام توان برنامه‌های مصوب را برای کاهش هرچه بیشتر نرخ تورم بویژه در کالا‌های مربوط به معیشت و سفره مردم اجرا کنند.
رئیس جمهور با اشاره به دغدغه رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم کاهش تورم تاکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی با تمام توان برنامه‌های مصوب را برای کاهش هر چه بیشتر نرخ تورم به کار گیرند.
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه انجام وظایف دستگاه‌های اجرایی در تسهیل سفر زائران اربعین هیچ منافاتی با مردمی بودن این مناسبت ندارد، اظهار داشت: وظیفه دولت در این مسیر، نظارت، حمایت و تسهیل‌گری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ