سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه درباره اظهارات نخست وزیر ارمنستان پیرامون عدم پذیرش برگزاری رزمایش سازمان پیمان امنیت جمعی در خاک ایروان در سال ۲۰۲۳ گفت که این موضع روشن خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعضای شورای امنیت سازمان ملل با انتشار بیانیه‌ای مطبوعاتی حمله تروریستی اخیر در حرم شاهچراغ را به‌شدت محکوم کردند.
سازمان امنیت فدرال روسیه امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: ۳ شهروند روس به‌اتهام خیانت در منطقه «ورونژ» بازداشت شدند.
آی‌۲۴ مدعی شد که با اقداماتی از سوی شین بت و نهادهای امنیتی اسرائیل ، عوامل ایرانی نتوانستند به هدفشان از انجام دادن حملات هکری دست پیدا کنند.
ایرنا نوشت: «باربارا وودوارد» سفیر انگلیس در سازمان ملل روز دوشنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران در مقر سازمان ملل در نیویورک، به مناسبت ریاست دوره‌ای کشورش در ماه جاری میلادی بر شورای امنیت در پاسخ به سوالی درباره نگرانی لندن از پیشرفت‌های هسته‌ای ایران و ادعای نزدیک شدن به سلاح هسته‌ای با تکرار ادعا‌های غرب افزود: ما نگران این اقدامات ایران هستیم. این کشور سه برابر بیشتر از حداقل مقدار مورد نیاز اورانیوم غنی شده برای ساخت یک سلاح هسته‌ای، اورانیوم ذخیره کرده است
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در رأس هیأتی از این کمیسیون جهت شرکت در نشست مجمع پارلمانی سازمان پیمان امنیت جمعی وارد مینسک پایتخت بلاروس شد.
سازمان امنیت فدرال روسیه از خنثی‌سازی یک حمله تروریستی در بیمارستان نظامی در شبه جزیره کریمه خبر داد.
سازمان امنیت فدرال روسیه امروز از بازداشت یک سرکرده گروهک تروریستی داعش در این کشور خبر داد.
سازمان پیمان امنیت جمعی نسبت به تبعات گسترش حضور نظامی ناتو در منطقه بالتیک هشدار داد.
نخست وزیر ارمنستان اعلام کرد: ایروان قصد خروج از سازمان پیمان امنیت جمعی را ندارد.
سازمان امنیت فدرال روسیه از خنثی سازی یک حمله تروریستی در تاسیسات راه آهن شهر مسکو خبر داد.
فرمانده ستاد مشترک سازمان پیمان امنیت جمعی می‌گوید که اوکراین نقشی که غرب برایش تعیین کرده را به عنوان پایگاه آماد و تخلیه ضدروسی ایفا کرده و به «دژکوب» آمریکا علیه مسکو بدل شده است.
سفیر ارمنستان در روسیه امروز اعلام کرد: ایروان خروج از سازمان پیمان امنیت جمعی را تکذیب می کند.
یک دیپلمات ارشد وزارت خارجه روسیه هشدار داد که از منظر حقوقی کشورهای عضو سازمان پیمان امنیت جمعی حق دفاع از همدیگر را در برابر تجاوز خارجی دارند.
وزیر کشور ترکیه امروز جمعه طی سخنانی اعلام کرد که نیروهای این وزارتخانه طی سال ۲۰۲۲ میلادی، ۱۶ هزار و ۲۱۲ عملیات علیه «سازمان های تروریستی» انجام داده اند.
ارمنستان اعلام کرد که میزبان رزمایش نظامیان «سازمان پیمان امنیت جمعی» به رهبری روسیه در سال جاری میلادی نخواهد بود.
شورای امنیت سازمان ملل متحد قرار است جمعه هفته جاری با موضوع تحولات اوکراین نشستی را برگزار کند.
دبیرکل سازمان ملل متحد امروز در جمع خبرنگاران بی‌اشاره به نقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت از سوی آمریکا در سخنانی ادعا کرد: تلاش می‌کنیم برجام از دست نرود!
معاون سخنگوی گروه طالبان به سخنان «پوتین» در سازمان پیمان امنیت جمعی درباره افغانستان واکنش نشان داد.
رئیس جمهور روسیه امروز در سخنانی در ایروان پایتخت کشور ارمنستان گفت: خطر نفوذ شبه نظامیان به خاک کشورهای سازمان پیمان امنیت جمعی نیز همچنان بالا است.
رئیس جمهور روسیه امروز در سخنانی در ایروان پایتخت کشور ارمنستان گفت: خطر نفوذ شبه نظامیان به خاک کشورهای سازمان پیمان امنیت جمعی نیز همچنان بالا است.
«پوتین» برای شرکت اجلاس سران «سازمان پیمان امنیت جمعی» وارد پایتخت کشور ارمنستان شد.
نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد در این نامه ادعا‌ها و مواضع مغرضانه برخی کشور‌های غربی، بویژه اتهامات بی أساس نمایندگان فرانسه، انگلیس، آلمان، به همراه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران در مورد ادعای فروش پهپاد به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین که در نشست روز جمعه گذشته،۲۹ مهرماه، شورای امنیت مطرح شد، را قویا رد و محکوم کرد.
آلمان، انگلیس و فرانسه روز جمعه در نامه‌ای جمعی که به دست اعضای شورای امنیت سازمان ملل و به رصد رویترز رسیده است، آورده‌اند: ما خواهان تحقیقات از سوی تیم دبیرکل سازمان ملل که مسئول نظارت بر اجرای قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل است، هستیم و آماده‌ایم تا از کار دبیرکل در انجام تحقیقات فنی و بی‌طرفانه حمایت کنیم.
شورای امنیت سازمان ملل متحد با صدور بیانیه ای حمله تروریستی روز جمعه به مسجدی در شهر هرات افغانستان را محکوم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ