سخنگوی شورای نگهبان مهمترین ابهامات و ایرادات شورای نگهبان درباره طرح بانکداری اسلامی را تشریح کرد و از بازگرداندن آن به مجلس جهت اصلاح و رفع ابهام خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از رفع بخشی از ایرادات شورای نگهبان به طرح ساماندهی و کنترل بازار اجاره بهای املاک مسکونی در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از بررسی و رفع ایرادات شورای نگهبان به طرح ساماندهی کارکنان دولت در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: عمده اشکالات و ابهامات شورای نگهبان به طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی مرتفع شده است.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: تقریباً تمام ایرادات و ابهامات شورای نگهبان به طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس بررسی و رفع شد.
رئیس مجلس گفت: مجلس پیش از این قانون جهش تولید مسکن و اخذ مالیات از خانه‌های خالی را تصویب کرده بود و با تصویب طرح ساماندهی اجاره‌بها دیگر کمبودی از لحاظ قانون‌گذاری در موضوعات مسکن نداریم.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری در جلسه عصر امروز این کمیسیون خبر داد.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: طرح «مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی» در مجلس تصویب شده و شورای نگهبان در حال بررسی آن است و جزئیات نظر شورا را بعد از اظهارنظر نهایی، اعلام خواهیم کرد.
نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس، موادی از طرح بانکداری اسلامی را جهت تأمین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.
سخنگوی شورای نگهبان در گزارشی، ابهامات و ایرادات این شورا به طرح ساماندهی کارکنان دولت را تشریح کرد.
نمایندگان مردم در مجلس، با بررسی مجدد «طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران» ایرادات شورای نگهبان به این طرح را برطرف و در ادامه عملکرد دولت در منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها را بررسی کردند.
در جلسه علنی امروز مجلس و در حالی که نمایندگان در حال بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح بانکداری جمهوری اسلامی بودند، رشیدی کوچی با حضور مقابل صندلی نوروزی با صدایی بلند خطاب به وی بیان کرد: شما دارید جامعه را به هم می‌ریزید و می‌خواهید مردم را به کف خیابان بکشید، حتی رئیس کمیسیون نیز اظهارات شما را (درباره طرح صیانت) تکذیب کرده است و در همین حین حسن نوروزی نیز از رشیدی کوچی درخواست می‌کرد که با صدای آرام‌تر مطالب خود را مطرح کند، در نهایت رشیدی کوچی با عصبانیت بحث با حسن نوروزی را ترک کرد.
سخنگوی شورای نگهبان در گزارشی ابهامات و ایرادات این شورا به طرح بانک مرکزی را تشریح کرد.
در گزارش شورای نگهبان درباره طرح بانک مرکزی آمده است: عمده ابهامات و مغایرت‌های شرعی و قانونی این طرح که در موارد متعددی مورد ایراد شورای نگهبان قرار گرفته است، عبارتند از: اعطای اختیارات موسع به ارکان بانک مرکزی برای قاعده‌گذاری در حوزه پولی بانکی، ایجاد مرجع رسیدگی ویژه برای حل اختلافات بانکی خارج از دستگاه قضا.
سخنگوی شورای نگهبان از تصویب طرح دومرحله ای شدن بررسی بودجه خبر داد.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان ایراداتی به به طرح بررسی دومرحله ای بودجه وارد کرد که باید در مجلس شورای اسلامی اصلاح شود.
جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد و بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح شفافیت قوای سه‌گانه در دستور کار قرار گرفت.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایرادات شورای نگهبان در طرح شفافیت قوای سه گانه و دستگاه‌های اجرایی و سایر نهادها را برطرف کرد.
طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری گفت: اختیار قانونی مجلس است که از طریق طرح یا لایحه، چیزی را تصویب یا اصلاح کند.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: در جلسه امروز این کمیسیون، ایرادات شورای نگهبان به طرح شفافیت قوای سه گانه، دستگاه‌های اجرایی و سایر نهادها اصلاح شد.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: طرح استفساریه قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: طرح شفافیت قوای ۳ با اصلاحاتی که در مجلس انجام شد، اکثر ایرادات آن برطرف شد اما هنوز چند ایراد باقی مانده است.
سخنگوی شورای نگهبان از ایرادات این شورا به طرح مانع زدایی از توسعه صنعت برق خبر داد.
سخنگوی شورای نگهبان از ایرادات این شورا به طرح مانع زدایی از توسعه صنعت برق خبر داد.
اطلاعیه بهمن موتور در خصوص لغو عرضه خودروهای فیدلیتی پرایم و دیگنیتی پرایم در بورس کالا

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ