اردوغان تاکید کرد: دوست داشتن و علاقه‌مندی به اهل بیت در آیات قرآن کریم و احادیث صحیح نیز به ما سفارش شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فضانورد ناسا یاسمن مقبلی، فضانورد ESA (سازمان فضایی اروپا) آندریاس موگنسن ساتوشی فوروکاوا، فضانورد JAXA (آژانس اکتشافات هوافضای ژاپن) و کنستانتین بوریسف، فضانورد Roscosmos با فضاپیمای دراگون اسپیس ایکس و موشک فالکون ۹ پرتاب خواهند شد.
اقدام بازیکن سابق استقلال علیه این تیم در صفحه شخصی اینستاگرامش سوژه رسانه‌های ورزشی شد.
کاپیتان پرسپولیس با انتشار تصویری در فضای مجازی سوژه رسانه‌ها شد.
دانشگاه هنر، هنوز توضیحی درباره حذف کد رشته‌های "مجسمه سازی" و "سینما" و نحوه پذیرش دانشجو در این رشته‌ها ارائه نداده، در اطلاعیه‌های سازمان سنجش به حذف این کد رشته‌ها اشاره نشده است.
در حالی که برای افراد مشهور و شخصیت های ورزشی معمول است که هنگام سفر به صورت خصوصی پرواز کنند، نیمار جونیور ستاره فوتبال برزیل دیروز با یک بوئینگ ۷۴۷ خصوصی از اروپا به خاورمیانه پرواز کرد.
سید رسول موسوی در صفحه اجتماعی ایکس در این ارتباط نوشت :«امروز یکصد و چهارمین سالروز استرداد استقلال افغانستان است. در دیدار با سرپرست سفارت افغانستان در تهران این روز را که برای تمام مردم افغانستان مورد احترام است تبریک گفتم.»
وانت آمریکایی و چهره‌ی آمریکایی! ظاهر درشت و جلو پنجره غول پیکر این خودرو، اولین مواردی هستند که ذهن شما را درگیر می‌کنند. در این پیکاپ با چهار تریم متفاوت رو به رو هستیم که تمام آن‌ها به کیت ارتفاع و سیستم تعلیق آفرودی مجهز شده‌اند.
ستاره ایرانی پورتو آماده انجام دومین بازی فصل مقابل فارنسی است.
یاسین سلمانی بازیکن فصل گذشته سپاهان با قراردادی به جمع بازیکنان پرسپولیس پیوست؛ به همین مناسبت باشگاه پرسپولیس از پوستر خوش‌آمدگویی به این بازیکن رونمایی کرد.
بر اساس گزارش پارتیزان، قایق انتحاری ALBATROS ساخت ASELSAN قادر به حمل محموله ۲۰۰ کیلوگرمی با حداکثر سرعت ۷۰ کیلومتر بر ساعت است. این قایق که با اثر حرارتی و راداری کمی طراحی شده توانایی اجرا حمله خودمختار تکی یا گروهی را دارد.
محمد مخبر پس از استقبال توسط وزیر امورخارجه ترکیه، وارد کاخ ریاست جمهوری این کشور شد و در جمع سران کشور‌های مدعو در مراسم تحلیف اردوغان حضور یافت.
رای گیری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ترکیه با ادای سوگند عوامل شعب از ساعت هشت صبح امروز به وقت محلی در یک هزار و ۹۴ حوزه انتخابیه ۸۱ استان این کشور آغاز شده و برابر قانون انتخابات، روند اخذ آرای مردم بدون تمدید تا ساعت ۱۷ امروز ادامه خواهد داشت.
روز یک‌شنبه (۱۴ می / ۲۴ اردیبهشت) بیست‌وهشتمین دوره انتخابات پارلمانی و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهور ترکیه در ۸۱ استان این کشور برگزار شد. کسی نمی‌داند ناظم جهان بە چه کسی رای می‌دهد، اما او امیدوار است کە طوطی زیبایش خوش اقبال باشد. بنابر آمار‌های اولیه ارائه شده از سوی خبرگزاری سی‌ان‌ان ترک، پس از شمارش ۸۲ درصد آرا نتایج انتخابات ریاست جمهوری رجب طیب اردوغان نامزد ائتلاف جمهور ۵۰.۳ درصد آرا و کمال قلیچدار اوغلو نامزد ائتلاف ملت: ۴۳.۹۱ درصد آرا را کسب کرده اند.
ستاره سابق رئال مادرید و آرسنال در انتخابات ترکیه از اردوغان حمایت کرد.
آقای اردوغان برای ما یک تهدید بزرگ و درعین‌حال یک فرصت بزرگ است؛ چراکه در دوران تحریم‌ها ایستادگی کرد. اما کمال قلیچدار اوغلو اهل ریسک نیست و فرصت ها و تهدیداتش برای ایران کم است.
به دستور اردوغان، ۲ دستگاه خودروی «توگ» برای رؤسای جمهور آذربایجان و ازبکستان کنار گذاشته شده است و به زودی تحویل آن‌ها خواهد شد.
تانک آلتای مجهز به تفنگ ۱۲۰ میلی متری و سیستم دفاع CBRN (شیمیایی، میکروبی، هسته‌ای و پرتو زاینده) است. حداکثر سرعت برنامه ریزی شده ۷۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود که از طریق موتوری با قدرت ۱،۸۰۰ اسب بخار تامین می‌شود. این MBT همچنین می‌تواند تا عمق ۴.۱ متری زیر آب عملکرد خود را حفظ کند. تانک مورد نظر نه تنها از سیستم‌های بومی توسعه یافته سود می‌برد بلکه بر اساس موافقت نامه‌ای که با کره جنوبی به امضا رسیده است، قادر به استفاده از تکنولوژی توپ K ۲ بلک پانتر نیز خواهد بود.
اولین جلسه تمرینی علی قلی‌زاده در تیم کاسیم پاشا برگزار شد.
رئیس جمهور ترکیه امروز در مراسمی رسمی در مجتمع ریاست جمهوری این کشور از رئیس جمهور کوبا استقبال کرد.
با وجود دعوت قطری‌ها از چهره های سیاسی بزرگ جهان اما تعداد اندکی از آنها برای مراسم افتتاحیه به دوحه سفر کردند.
رئیس‌جمهور ترکیه در مراسم راه‌اندازی خط تولید خودروی ملی کشور «توگ» در پردیس گملیک بورسا تاکید کرد: با خروج نخستین خودرو از خط تولید شاهد تحقق یک رویای ۶۰ ساله هستیم.
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در نشست مجمع سازمان ملل متحد در نیویورک، یونان را متهم به برخورد نامناسب با پناهجویان و مهاجران در دریای اژه نمود. وی تاکید کرد که یونان با غرق کردن قایق‌های حامل پناهجویان دریای اژه را به گورستان پناهجویان مبدل می‌کند. اردوغان در جریان سخنرانی عکسی از اجساد کودکان جان باخته در دریای اژه نشان داد که گارد ساحلی یونان، قایق آنان را در آب غرق کرد.
رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه در چارچوب سفر رسمی خود به نیویورک جهت حضور در هفتاد هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد، در پارک مرکزی نیویورک مدتی پیاده‌روی کرد. حسن مراد مرجان، سفیر ترکیه در واشنگتن و فریدون سینیرلی‌اوغلو، نماینده دائمی ترکیه در سازمان ملل متحد در این پیاده‌روی اردوغان را همراهی کردند. رئیس‌جمهور ترکیه هنگام پیاده‌روی مورد استقبال افراد حاضر در پارک قرار گرفته و با آن‌ها صحبت کرده و عکس گرفت.
رجب طیب اردوغان، رئیس‌ جمهور ترکیه با ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌ جمهور اوکراین در لویو دیدار کرد. این دیدار در کاخ پوتوکی برگزار شد. شبکه تلویزیونی ترکیه‌ای "A Haber" با اشاره به دیدار سه‌جانبه میان آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل، ولودیمیر زلنسکی رئیس‌ جمهور اوکراین و رجب طیب اردوغان رئیس‌ جمهور ترکیه اعلام کرد: پیش بینی می‌شود که اردوغان در دیدار با زلنسکی در شهر لویو، برنامه‌ریزی یک دیدار میان رئیس جمهور اوکراین و ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه را پیشنهاد دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ