اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان از ورود سامانه جدید بارشی به استان از فردا خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گزارش کارشناس هواشناسی کشور؛ برای امروز استان‌های شمال‌غرب کشور و همچنین مناطق ساحلی خزر شاهد بارش باران خواهند بود.
به گزارش کارشناس هواشناسی؛ وزش بادهای ۱۲۰ روزه در شمال سیستان‌و بلوچستان آغاز شده، و از فردا سامانه بارشی جدید وارد کشور خواهد شد.
رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه جدید بارش‌زا به استان از روز یکشنبه ۶ فروردین ماه خبرداد.
امروز سامانه بارشی جدید وارد کشور می‌شود و استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، زنجان، ایلام، لرستان، شمال خوزستان، همدان و قزوین بارندگی خواهند داشت.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: سامانه بارشی جدید از غرب کشور وارد شد و با ورود این سامانه، بارش شدید در قزوین و تهران را شاهد خواهیم بود.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: سامانه بارشی از اواخر وقت امروز تا اواخر روز پنجشنبه سبب رگبار و رعد و برق، وزش بادهای متوسط گاهی تندبادهای لحظه‌ای در اغلب مناطق خوزستان خواهد شد.
به گزارش سازمان هواشناسی اواخر وقت امروز سامانه بارشی جدید از جنوب غرب وارد کشور می‌شود و در خوزستان و ایلام موجب بارش خواهد شد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه بارشی به غرب و جنوب استان از شامگاه شنبه ۲۲ بهمن خبر داد و گفت: فعالیت این سامانه تا چهارشنبه پیش‌رو ادامه خواهد داشت.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان از ورود سامانه جدید بارشی به استان از اواسط روز دوشنبه خبر داد.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: سامانه بارشی از فردا سبب رگبار و رعد و برق و وزش بادهای متوسط تا شدید در اغلب نقاط استان خواهد شد.
به گزارش سازمان هواشناسی طی چند روز آتی در خوی بارش برف ادامه خواهد داشت و دمای هوای به ۴- خواهد رسید.
به گزارش سازمان هواشناسی سامانه‌ بارشی جدیدی از جنوب‌غرب وارد کشور می‌شود؛ برای بوشهر، خوزستان، فارس و کهگیلویه و بویراحمد بارش باران و برف پیش بینی میشود.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: از امشب سامانه جدید بارشی وارد استان شده و تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از احتمال کاهش کیفیت هوای مناطق مرکزی طی ۲۴ ساعت آینده و ورود سامانه بارشی جدید از اواسط روز شنبه ۲۴ دی خبرداد.
سامانه بارشی جدید وارد کشور شد
سازمان هواشناسی اعلام کرد: سامانه بارشی جدید از ساعاتی قبل وارد کشور شد و بخش قابل توجهی از نوار غربی را فرا گرفت.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود امواج بارشی به غرب استان از بعد از ظهر فردا چهارشنبه و فعالیت متناوب آن تا ۲۶ آذرماه در بیشتر مناطق خبرداد.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان از ورود سامانه جدید بارشی به استان از روز جمعه خبر داد.
به گزارش سازمان هواشناسی روز جمعه با ورود سامانه بارشی به غرب کشور ابرناکی، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید در برخی مناطق غرب و شمال‌غرب پیش‌بینی می‌شود.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان از ورود سامانه جدید بارشی به استان در نیمه هفته جاری خبر داد.
به گزارش سازمان هواشناسی فردا سامانه بارشی از غرب وارد کشور می‌شود و موجب بارش باران در استان‌های کرمانشاه، لرستان، ایلام، خوزستان، قم،اصفهان، مرکزی، همدان،کردستان و آذربایجان غربی خواهد شد.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به تأثیرات ورود سامانه بارشی ضعیف در استان گفت: این سامانه سبب برخاستن گرد و خاک‌های همرفتی در مناطق شرق، شمال شرق و غرب استان خواهد شد.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به تأثیرات ورود سامانه بارشی ضعیف در استان گفت: این سامانه سبب برخاستن گرد و خاک‌های همرفتی در مناطق شرق، شمال شرق، غرب استان خواهد شد.
بارش شدید باران و شدت گرفتن سامانه مانسون ظرف روزهای گذشته در باغملک استان خوزستان خسارات زیادی را به منازل مسکونی و زیرساخت‌های این شهرستان وارد کرده‌ است. تخلیه گل و لای از منازل و باز کردن مسیرها توسط ماشین آلات سنگین و سبک در این منطقه ادامه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ