فرانک لمپارد، سرمربی اورتون، می‌گوید تیمش برابر منچستریونایتد نمایش خوبی ارائه کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرانک لمپارد، سرمربی موقت سابق چلسی، درباره منصوب شدن مائوریسیو پوچتینو به عنوان سرمربی جدید این تیم صحبت کرده و می‌گوید بعید می‌داند او در مدتی کوتاه بتواند موفق شود.
فرانک لمپارد، سرمربی موقت چلسی می‌گوید شاگردانش باید مسئولیت نتایج به دست آمده فصل اخیر را برعهده بگیرند.
فرانک لمپارد، سرمربی چلسی بعد از شکست 4-1 شاگردانش مقابل منچستریونایتد می‌گوید باشگاه باید همه چیز را ترمیم کند تا به سطح واقعی برسد.
فرانک لمپارد روند رشد تیم های لیگ برتری را سریع دانست و گفت که نمی توان پیش بینی کرد چلسی فصل بعد به روزهای اوجش باز خواهد گشت.
فرانک لمپارد فاش کرد که در اولین دوره حضورش به عنوان سرمربی چلسی در سال 2019 چقدر به جذب ارلینگ هالند، ستاره فعلی منچسترسیتی، نزدیک شده بود.
فرانک لمپارد، سرمربی چلسی، بعد از تساوی 2-2 مقابل ناتینگهام فارست از سرعت کم تیمش انتقاد کرد.
فرانک لمپارد، مربی موقت چلسی، در آستانه بازی فردای تیمش برابر ناتینگهام فارست، گفت نباید با یک برد از خود بی‌خود شد.
فرانک لمپارد به بازیکنان جوان چلسی اهمیت می‌دهد، آنقدر زیاد که امروز کاپیتان تیم زیر چهارده ساله‌های باشگاه را به تمرین تیم اصلی برده بود.
فرانک لمپارد، مربی چلسی، در نشست خبری قبل از بازی فردا برابر بورنموث، گفت چلسی مثل سابق است و تغییری نکرده.
فرانک لمپارد، سرمربی چلسی، در آستانه دیدار تیمش با آرسنال گفت چلسی این فصل بد را فراموش کرده و به روزهای اوج برمی‌گردد.
سرمربی چلسی پس از شکست مقابل برنتفورد به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
فرانک لمپارد، مربی چلسی، در نشست خبری پیش از بازی با برنتفورد، درباره مسایل مختلف باشگاه حرف زد و تاکید کرد، می‌دانسته تیم در شرایط سختی است ولی برای کمک به آن آمده.
فرانک لمپارد، سرمربی چلسی، با وجود شکست مقابل رئال و حذف از چمپیونزلیگ از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد.
فرانک لمپارد، سرمربی چلسی، در آستانه دیدار فردای تیمش با رئال مادرید در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان به ستایش سرمربی حریف پرداخت و گفت آنچلوتی مهم‌ترین قوت تیم اسپانیایی است.
فرانک لمپارد، سرمربی چلسی، معتقد است بازیکنانش عطش بسیاری برای پیروزی دارند اما از آمادگی کافی برخوردار نیستند.
فرانک لمپارد، سرمربی چلسی، بعد از شکست 2-1 مقابل برایتون گفت تیمش از هر نظر ناامیدکننده بوده ولی خواهان حمایت از چلسی در آستانه دیدار بزرگ با رئال مادرید شد.
فرانک لمپارد، سرمربی چلسی، می‌گوید داشتن بازیکنان بزرگ زیادی که در این تیم هستند کار را برای او سخت کرده است.
فرانک لمپارد، سرمربی چلسی، معتقد است که تیمش می‌تواند شکست دو گله مقابل رئال مادرید را در دیدار برگشت جبران کند.
فرانک لمپارد، سرمربی چلسی، در آستانه دیدار تیمش با رئال مادرید در مصاحبه‌ای کوتاه با شبکه بی‌تی‌اسپورت گفت چلسی به دنبال دفاعی مستحکم است اما توپ را به رئال واگذار نخواهد کرد.
فرانک لمپارد، سرمربی چلسی، در آستانه دیدار با رئال مادرید در لیگ قهرمانان، گفت بازی با رئال در برنابئو چالشی دشوار است اما چلسی از حریف ترسی ندارد و با روحیه بالا وارد زمین خواهد شد.
فرانک لمپارد، سرمربی جدید چلسی، بعد از شکست 1-0 مقابل وولوز در اولین بازی‌اش به عنوان سرمربی موقت چلسی گفت چلسی مشکلاتی دارد و او انتظار ندارد که همه مشکلات تیم یک‌شبه حل شود.
فرانک لمپارد و استیون جرارد که اخیرا از هدایت دو باشگاه لیگ برتری اخراج شدند به عنوان نامزدهای یک پست مربی‌گری جدید مطرح هستند.
فرانک لمپارد، سرمربی اورتون، بعد از تساوی 1-1 مقابل منچسترسیتی انتقادها از تیمش به خاطر بازی دفاعی مقابل سیتی را رد کرد و گفت اورتون لایق این یک امتیاز بوده است.
فرانک لمپارد، سرمربی اورتون، با حمایت از استیون جرارد، سرمربی اخراج شده استون‌ویلا، می‌گوید به او باید مثل آرتتا فرصت داده می‌شد تا بتواند موفق شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ