انسداد هراز، چالوس، آزادراه تهران-شمال و ۱۲ محور دیگر
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس راه مازندران از لغو انسداد محور هراز در این استان به دلیل برخی مسایل فنی خبر داد.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران انسداد ۴۸ ساعته محور هراز برای انجام عملیات راهسازی از فردا دوشنبه را اعلام کرد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا به هشدار‌ها و اطلاعیه‌های جوی در خصوص بارش فصلی باران اشاره کرد و از مسدود شدن محور هراز از صبح امروز خبر داد و گفت: این انسداد تا فردا سه شنبه ادامه خواهد داشت و ممکن است متناسب با شرایط برنامه انسداد تغییر کند.
رئیس جمهور آذربایجان با بیان اینکه این کشور هرگز اجازه نخواهد داد از خاکش تهدیدی علیه منطقه و ایران صورت بگیرد، گفت: به دنبال رفع انسداد کریدورهای مواصلاتی در منطقه هستیم.
رئیس اداره وکالت تخصصی مرکز وکلا قوه قضائیه با بیان اینکه کدملی عدد شناسه‌ی هویت فرد است، بیان کرد: به طور مثال ممکن است به تعداد زیادی افرادی به نام «علی حسینی» داشته باشیم، از همین رو نام و نام خانوادگی شناسه یکتای هویتی فرد نیست، اما کدملی شناسه یکتای هویتی فرد است و زمانی‌که شناسه هویت هر فرد مسدود شود، عملا هویت را از او سلب کرده‌ایم.
رئیس پلیس فتا فراجا از انسداد بیش از ۳۰۰ سرشماره ارسال کننده لینک‌های آلوده حاوی فیشینگ با همکاری پلیس فتا، دادستانی کل کشور و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد.
مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران گفت: به دلیل اجرای پروژه خیالستان بخشی از بزرگراه امام علی مسدود خواهد شد.
مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: انسداد جاده چالوس در محدوده مازندران برطرف شده و هم اکنون ترافیک چالوس و آزادراه تهران- شمال روان و انتخاب مسافران برای عبور از این محور، نیمه سنگین است.
جاده چالوس در هر دو قسمت مازندران و البرز به دلیل انجام عملیات کارگاهی ناشی از سیل اخیر مسدود است و همچنان امکان تردد از آزادراه تهران- شمال هم به دلیل انسداد چالوس وجود ندارد.
محسن محمدنژاد اظهار کرد: در زمان انسداد این محور، کاربران جاده‌ای می‌توانند از محور‌های کندوان و سوادکوه به عنوان محور جایگزین تردد کنند.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از انسداد محور هراز از ساعت ۲۲ تا ۶ صبح فردا خبر داد.
جهان‌تاب به ممنوعیت تردد تمامی تریلی از محور سوادکوه و تردد تمامی کامیون و کامیونت از محور هراز اشاره کرد و یادآور شد: باتوجه به انسداد محور کندوان و همچنین بازگشت برخی از مسافران از بعدازظهر پیش‌بینی افزایش حجم بار و ترافیک را به‌ویژه در محور‌های هراز و سوادکوه خواهیم داشت.
جاده چالوس به دلیل بارش برف و ریزش سنگ مسدود شده و بار ترافیکی جدیدی وارد این محور نشده است، اما در محدوده پل زنگوله تا سیاه بیشه در مسیر جنوب به شمال ترافیک پرحجم است. اقدامات لازم برای تخلیه بار ترافیکی این مسیر در حال انجام است و تا زمان انسداد این محور تردد از مسیر‌های جایگزین هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت انجام می‌شود.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از انسداد محور هراز از امروز تا سوم اسفند ماه به دلیل انجام عملیات کارگاه جاده‌ای خبر داد
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از انسداد موقت آزادراه تهران_شمال و جاده چالوس به علت ریزش بهمن و کولاک شدید خبر داد و گفت: آزادراه تهران_شمال و جاده چالوس به علت ریزش بهمن و کولاک شدید به‌صورت موقت مسدود شد. مسیر جایگزین، تا زمان رفع مسدودی جاده هراز و فیروزکوه خواهد بود.
روز گذشته براثر سقوط بهمن در بیش از ۱۰ نقطه حدفاصل دهانه شمالی تونل کندوان تا منطقه خاکک به طول چهار کیلومتر سبب انسداد این مسیر ارتباطی شد.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از انسداد محورهای هراز، چالوس و آزادراه تهران-شمال تا اطلاع ثانوی خبر داد و گفت: برخی از محورهای ۹ استان کشور بارش برف و باران گزارش شده است.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از انسداد محورهای هراز، چالوس و آزادراه تهران-شمال تا اطلاع ثانوی خبر داد و گفت: برخی از محورهای ۹ استان کشور بارش برف و باران گزارش شده است.
شیرانی درباره دیگر محور‌های مسدود نیز گفت: محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود. محور شریانی ریگان – ایرانشهر نیز همچنان مسدود است و محور‌های غیراصلی پونل - خلخال، منوجان – هشتبندی، رودبار - کهنوج، لاسم - ارجمند، وازک - بلده، سروآباد – پاوه، سی سخت – پادنا، شمشک - دیزین، محور جدید هشتگرد – طالقان و گنجنامه - تویسرکان نیز همچنان تا اطلاع بعدی مسدودند.
آزادراه تهران - شمال دارای بارش پراکنده برف و باران، محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت دارای مه گرفتگی در ارتفاعات هستند.
انسداد جاده هراز به مدت ۴ روز
مرکز مدیریت راه‌های کشور با انتشار اطلاعیه‌ای، از انسداد در محور هراز واقع در استان مازندران به‌ سبب اجرای عملیات خاکبرداری و ترانشه برداری خبر داد.
مرکز مدیریت راه‌های کشور با انتشار اطلاعیه‌ای، از انسداد در محور هراز واقع در استان مازندران به‌ سبب اجرای عملیات خاکبرداری و ترانشه برداری خبر داد.
این مسیر برای تعمیرات تونل کندوان البرز در ۴۸ ساعت به طور کامل به روی وسایل نقلیه موتوری بسته می‌شود و مسافران و مردم بومی می‌توانند برای سفر به خارج از مازندران از مسیر‌های جایگزین فیروزکوه، هراز و رشت استفاده کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ