ابرستاره پرتغالی بعد از بازی النصر میهمان ویژه‌ای داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حالی که قارچ‌هایی که معمولاً در فیلم‌ها، بازی‌ها و... به تصویر کشیده می‌شوند، هیچ شباهتی به چوب ندارند، در واقع تعداد زیادی از گونه‌ها با ظاهری شبیه به چوب وجود دارند. این قارچ ها به طور عمده روی درختان رشد می کنند و سال ها زندگی می کنند.
ملک جهان خانم ملقب به مهدعلیا مادر ناصرالدین شاه، اشرف‌الملوک معروف به فخرالدوله نوه مظفرالدین شاه، تاج الملوک ملقب به ام‌الخاقان مادر محمدعلی شاه از جمله زنان بزرگ و تاثیرگذار خاندان قاجار بودند.
دوران حکومت ظل السلطان در اصفهان، به قلع و قمع مخالفان و سرکوب شورش‌های محلی و داخلی و یا افزون بر دارایی‌های کلان، از طریق دست اندازی بر اموال مردم می‌گذشت و از آنجا که مملکت داری جایی در ذهنیت قاجار نداشت، اغلب اوقات را به شکار و بلوک گردی و خوشگذرانی سپری می‌کرد.
کریستیانو رونالدو در حال حاضر سی و هشت سال سن دارد و همچنان به دوران حرفه ای خود به عنوان یک بازیکن ادامه می دهد و فعلا قصد ندارد که از دنیای فوتبال خداحافظی کند.
همان روز‌ها برای تهیه گزارش به یکی دو غسالخانه سر زدم و به چشم خویش دیدم که این بزرگواران در نهایت احترام و آرامش طوری با مردگان کرونایی رفتار می‌کنند که انگار بدن عزیزشان را غسل می‌دهند.
خوان لاپورتا زمان ریاست ساندرو روسل، منتقد بزرگ عقد قرارداد تبلیغاتی بارسا با قطری‌ها بود اما او این روزها در دوحه به سر می برد و حضورش کنار یک شیخ قطری جنجالی شد.
خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، در سفری برنامه‌ریزی نشده در قطر حضور دارد. او در یکی از اولین برنامه‌های این سفر شمشیری گران‌قیمت به رسم هدیه دریافت کرد.
عکس های سفر جنجالی این بازیکن به مالدیو و تفریحات لاکچری او نیز هنوز در فضای مجازی وجود دارد و حالا این بازیکن فوتبال که قاری قرآن و مداح هم هست، به کربلا سفر کرده است.
سعید معروف و مهدی مهدوی برای شاید آخرین بار در یک تورنمنت در یک تیم قرار میگیرند.
سایت فیفا گزارشی درباره سمینار آنالیز جام جهانی ۲۰۲۲ با حضور سرمربیان تیم‌های ملی شرکت کننده منتشر کرده است.
خواننده مشهور به علیرضا دبیر پای پست هادی چوپان طعنه زد.
در سال ۲۰۱۷ بود که زمین‌شناسان این قاره که در تمام این مدت از دیدرس پنهان بود را پیدا کردند. حالا بخش عمده‌ای از قاره کشف شده زیر آب است و زمین‌شناسان موسسه تحقیقاتی Zealand Crown، از آن به عنوان نمونه‌ای یاد می‌کنند که نشان می‌دهد که چطور ممکن است چیزی به این واضحی تا مدت‌ها از دید‌ها پنهان مانده و سال‌ها طول بکشد تا کشف شود. تولوچ در این باره توضیح داده: «ما هنوز موفق به درک کامل این موضوع نشده‌ایم که چرا زلاندیا از گوندوانا دور شده است.»
تیم ملی کشتی فرنگی ایران با ترکیبی از نفرات جوان و باتجربه راهی قزاقستان شده و از فردا کار خود را در میدان آسیایی آغاز می کند.
مدافعان لژیونر ایران به اردوی تیم ملی در هتل المپیک اضافه شدند.
ساپینتو که همچنان محروم است در جایگاه ویژه ورزشگاه وطنی قائمشهر حال رو عجیبی داشت.
کارلوس کی‌روش بازی تیم‌های السد و ام صلال در لیگ قطر را نظاره گر شد.
بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان طی ۲۴ ساعت آینده، ابری، همراه با بارش برف، سردی هوا و مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.
فرزاد حسین خانی بار دیگر در روزی که یک بازیکن جوان بومی را در ترکیب اصلی قرار داده بود، به یک پیروزی پراهمیت دست پیدا کرد.
مدافع جوان تراکتور در حالی اولین گل این فصل خود را مقابل سپاهان به ثمر رساند که از نظر آماری بهترین عملکرد را در پست خود داشته است.
تیم ملی ایران مملو از بازیکنان ممتاز است و مردم ایران مشتاقانه منتظر حضور در ششمین دوره مسابقات هستند تا از مرحله گروهی از طریق تیم فعلی فراتر بروند.
بعد از گل به خودی مهدی قریشی داور مسابقه استقلال وذوب‌آهن نفس راحتی کشید.
سه مدافع مورد علاقه کی‌ر‌وش امروز خود را به کادر فنی معرفی کردند و تمرینات ریکاوری را انجام دادند.
مصدومیت شیخ دیاباته شاید قابل انتظارترین اتفاق در مورد این مهاجم مالیایی بود.
شاید باور نکنید، ولی این دو باهم بیست جام معتبر در ایران و آسیا را بالای سر برده‌اند؛ رکوردی که شاید هرگز و توسط هیچ گروه دیگری شکسته نشود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ