قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران به ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سکه امامی نسبت به دیروز تفاوت چندانی نداشته است و در محدوده قیمتی ۲۸ میلیون معامله می شود.
امروز در بازار تهران به‌جز سکه بهار آزادی طرح جدید، دیگر انواع سکه و هر گرم طلای ۱۸ عیار در مقایسه با روز کاری گذشته به‌تبعیت از کاهش بهای انس جهانی طلا افت قیمت داشت.
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار تهران ۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد.
قیمت سکه امامی نسبت به دیروز کاهش قیمت ۳۰۰ هزار تومانی را نشان می دهد.
قیمت سکه امامی نسبت به هفته قبل با کاهش قیمت بیش از ۲ میلیون تومانی همراه شد.
قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز با افزایش نسبت به روز گذشته ۲۴‌ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله شد.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۴ میلیون و ۲۰۱ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز هجدهم دی ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۱ میلیون و ۸۵۵ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۳ میلیون و ۷۳۳ هزار تومان است.
هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز در پنجشنبه در بازار تهران ۱۸ میلیون و ۷۰۴ هزار تومان قیمت خورد.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۳۰ آذر ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۸ میلیون و ۶۹۵ هزار تومان رسید. البته حباب این سکه یک میلیون و ۷۸۷ هزار تومان است.
قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز با افزایش قیمت نسبت به روز گذشته ۱۸ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان معامله شد.
قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز با افزایش قیمت نسبت به روز گذشته ۱۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شد.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۲۸ آذر ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۸ میلیون و ۷۴۷ هزار تومان رسید. البته حباب این سکه ۲ میلیون و ۵۴ هزار تومان است.
قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته ۱۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله شد.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۲۷ آذر ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۸ میلیون و ۸۵۳ هزار تومان رسید. البته حباب این سکه ۲ میلیون و ۲۰۵ هزار تومان است.
قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته ۱۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله شد.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۲۶ آذر ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۸ میلیون و ۹۰۴ هزار تومان رسید. البته حباب این سکه ۲ میلیون و ۲۷۸ هزار تومان است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۲۳ آذر ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۸ میلیون و ۴۰۲ هزار تومان رسید. البته حباب این سکه یک میلیون و ۹۴۸ هزار تومان است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۲۲ آذر ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۸ میلیون و ۴۵۱ هزار تومان رسید. البته حباب این سکه ۲ میلیون و ۴۴۷ هزار تومان است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۲۰ آذر ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۷ میلیون و ۹۹۴ هزار تومان رسید. البته حباب این سکه ۲ میلیون و ۲۴۶ هزار تومان است.
قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز با کاهش ۱۵۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته ۱۶ میلیون تومان معامله شد.
قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز دوشبنه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ به ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان رسید.
قیمت سکه طرح جدید امروز بدون کاهش نسبت به روز کاری گذشته، ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت گفت: شیوه و شگرد در این اقدام مجرمانه به این گونه است که افراد سودجو با دادن وعده‌هایی فریبنده نظیر دریافت سود‌های کلان به مخاطبان، لینک‌های اختصاصی را تحت عناوین انفجار، بت‌زنی، پیش‌بینی و … در سایت‌های شرط‌بندی و قمار طراحی کرده و سعی به جذب افراد ناآگاه می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ