سکه امامی نسبت به دیروز تفاوت چندانی نداشته است و در محدوده قیمتی ۲۸ میلیون معامله می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سکه با کاهش قیمت ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به دیروز به ۲۷ میلیون و ۶۹۶ هزار تومان رسید.
سکه امامی با کاهش قیمت ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به چهارشنبه هفته گذشته به ۲۷ میلیون و ۸۰۴ هزار تومان رسید.
سکه امامی نسبت به دیروز با کاهش نزدیک به ۱۵۰ هزار تومانی مواجه شده و به کانال ۲۷ میلیون تومان رسیده است.
سکه امامی با کاهش قیمت ۳۰۰ هزار تومانی نسبت به دیروز به قیمت ۲۸ میلیون تومان رسیده است.
قیمت سکه امامی نسبت به دیروز تفاوت چندانی نداشته و در کانال ۲۸ میلیون تومان نوسان می‌کند.
قیمت سکه امامی دیروز با خبر مبادله زندانیان بیش از یک میلیون تومان ریزش کرده بود، امروز اما با افزایش قیمت مواجه شد.
امروز در بازار تهران به‌جز سکه بهار آزادی طرح جدید، دیگر انواع سکه و هر گرم طلای ۱۸ عیار در مقایسه با روز کاری گذشته به‌تبعیت از کاهش بهای انس جهانی طلا افت قیمت داشت.
قیمت سکه امامی نسبت به دیروز کاهش قیمت ۳۰۰ هزار تومانی را نشان می دهد.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۳۰ خرداد ماه ۱۴۰۲ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۸ میلیون و ۴۰ هزار تومان رسید. همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۲ میلیون و ۳۳۱ هزار تومان قیمت خورد.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۱۷ خرداد ماه ۱۴۰۲ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۹ میلیون و ۸۲ هزار تومان رسید. همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۲ میلیون و ۴۱۲ هزار تومان قیمت خورد.
قیمت سکه امامی نسبت به هفته قبل با کاهش قیمت بیش از ۲ میلیون تومانی همراه شد.
نخستین روز کاری سال ۱۴۰۱ هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۲۲۹ هزار تومان و سکه امامی ۱۲ میلیون و ۴۰۸ هزار تومان بود، اما با نزدیک شدن به ایام پایانی سال قیمت‌ها در این بازار رکود جدیدی زد.
نخستین روز کاری سال ۱۴۰۱ هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۲۲۹ هزار تومان و سکه امامی ۱۲ میلیون و ۴۰۸ هزار تومان بود اما با نزدیک شدن به ایام پایانی سال قیمتها در این بازار رکودهای جدیدی زد.
شاید ملموس‌ترین و جدی‌ترین خبر هفته جاری، گذار قیمت دلار از ۵۰۰ هزار ریال (۵۰ هزار تومان)، گذار نرخ سکه از ۳۱ میلیون تومان و رسیدن نرخ طلای ۱۸ عیار به حدود دو و نیم میلیون تومان بود. رکودزنی‌های جدید بازار ارز و طلا، به کانون برای واکنش‌های گسترده کاربران فضای مجازی، رسانه‌ها و افکار عمومی تبدیل شد
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۴ میلیون و ۲۰۱ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز هجدهم دی ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۱ میلیون و ۸۵۵ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۳ میلیون و ۷۳۳ هزار تومان است.
هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز در پنجشنبه در بازار تهران ۱۸ میلیون و ۷۰۴ هزار تومان قیمت خورد.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۳۰ آذر ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۸ میلیون و ۶۹۵ هزار تومان رسید. البته حباب این سکه یک میلیون و ۷۸۷ هزار تومان است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۲۸ آذر ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۸ میلیون و ۷۴۷ هزار تومان رسید. البته حباب این سکه ۲ میلیون و ۵۴ هزار تومان است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۲۷ آذر ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۸ میلیون و ۸۵۳ هزار تومان رسید. البته حباب این سکه ۲ میلیون و ۲۰۵ هزار تومان است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۲۶ آذر ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۸ میلیون و ۹۰۴ هزار تومان رسید. البته حباب این سکه ۲ میلیون و ۲۷۸ هزار تومان است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۲۳ آذر ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۸ میلیون و ۴۰۲ هزار تومان رسید. البته حباب این سکه یک میلیون و ۹۴۸ هزار تومان است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۲۲ آذر ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۸ میلیون و ۴۵۱ هزار تومان رسید. البته حباب این سکه ۲ میلیون و ۴۴۷ هزار تومان است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۲۰ آذر ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۷ میلیون و ۹۹۴ هزار تومان رسید. البته حباب این سکه ۲ میلیون و ۲۴۶ هزار تومان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ