سازمان اطلاعات ارتش عراق از بازداشت دو تروریست داعشی در استان نینوا در شمال این کشور خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر اطلاعات از دستگیری آخرین تروریست حادثه حرم شاهچراغ خبر داد.
فرمانده سپاه فارس گفت: تروریست حادثه حرم شاهچراغ (ع) هم فندک و هم بنزین همراهش بود، در ابتدا قصد داشت با شلیک به خادمان و محافظان درب ورودی، به داخل صحن حرم نفوذ کند.
رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: تعداد بازداشتی‌های مظنون به ارتباط با حادثه تروریستی شیراز به ۸ نفر رسید و فرد اصلی که هم اکنون در اختیار مقام قضائی قرار دارد، تبعه تاجیکستان است.
رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: تعداد بازداشتی‌های مظنون به ارتباط با حادثه تروریستی شیراز به ۸ نفر رسید و فرد اصلی که هم اکنون در اختیار مقام قضایی قرار دارد، تبعه تاجیکستان است.
ارتش پاکستان امروز از برگزاری عملیاتی در «باجور» و هلاکت ۴ تروریست در جریان آن خبر داد.
اولین تصویر از تروریست دستگیر شده که اقدام به حمله کور به زائران حرم شاهچراغ کرده است را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
ارتش سومالی اعلام کرد شماری از عناصر گروه تروریستی الشباب در عملیات‌های نیروهای ارتش کشته شدند.
در جریان برگزاری عملیات نظامی ارتش، ۲۳ تروریست «الشباب» در جنوب سومالی کشته شدند.
در جریان برگزاری عملیات نظامی مشترک میان ارتش موگادیشو و شرکای بین‌المللی این کشور، ۴۵ تروریست «الشباب» در ایالت «هرشبلی» واقع در مرکز سومالی کشته شدند.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: افغانستان نیازمند راه حل‌های فوری می‌باشد و اگر جامعه بین المللی به چالش‌های امنیتی این کشور ناشی از تحرکات گروه‌های تروریستی توجه جدی نداشته باشد تبعات منفی آن دامنگیر منطقه و جهان خواهد شد.
منابع سوری از دستگیری یک سرکرده گروه تروریستی و هلاکت یک عنصر دیگر در جریان عملیاتی منحصر به فرد در حومه درعا خبر دادند.
منابع خبری افزودند که «محمد عصا» معروف به «ملا ابراهیم» در بسیاری از حملات تروریستی علیه نیرو‌های امنیتی، عملیات‌های خرابکارانه برای تخریب پروژه‌های زیرساختی در ایالت بلوچستان به ویژه حمله به کامیون‌های ایرانی در مسیر نقطه صفر مرزی تفتان (میرجاوه) به دیگر نقاط ایالت بلوچستان، دخیل بوده است.
روزنامه اعتماد نوشت: چه قائل به این باشیم که گزارش‌های مسمومیت ناشی از استرس و اضطراب و جو روانی است، چه مایل باشیم تصور کنیم که یک عملیات پیچیده تروریستی در جریان است، حالا دیگر وقت آن رسیده که شورای امنیت ملی در مورد این وضعیت استثنایی تشکیل جلسه دهد.
تروریست های مسلح داعش دو شهروند عراقی را در استان دیالی واقع در شرق این کشور ربودند.
اهواز - معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: چند نفر از عوامل حادثه تروریستی ایذه در حال فرار از کشور از مرز ماکو دستگیر شدند.
اهواز - معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: چند نفر از عوامل حادثه تروریستی ایذه در حال فرار از کشور از مرز باکو دستگیر شدند.
اهواز - معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: چند نفر از عوامل حادثه تروریستی ایذه در حال فرار از کشور از مرز باکو دستگیر شدند.
شوش- نماینده مردم شوش در مجلس، حمله‌های تروریستی را ناشی از درماندگی دشمنان دانست و گفت: دشمنان بدانند جنایات تروریستی هیچ خللی در اتحاد مردم ایجاد نمی‌کند بلکه باعث روسیاهی آنان می‌شود.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با صدور پیام تسلیت، حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ را محکوم کرد.
انسیه خزعلی درباره حادثه تروریستی در شاهچراغ شیراز اظهار داشت: حمله تروریستی به حرم حضرت احمدبن‌موسی (ع) در شیراز که منجر به شهادت تعدادی از هموطنانمان شده است، ناشی از درماندگی دشمنان نظام و ملت در مقابل اتحاد و ایستادگی مردم ایران است.
روزی‌طلب مدیرمسئول روزنامه ایران گفت: منافقین یک بخش اطلاعاتی و ترور ویژه داشتند که حادثه‌های مهمی مثل هفت تیر را اجرا می‌کردند.
محبی پور معاون سیاسی و امنیتی استانداری فارس گفت: هویت عامل تروریستی که این عملیات انتحاری را انجام داده است، فرد 30 ساله بحرینی بوده است.
مرکز روسی آشتی ملی در سوریه از تداوم حملات تروریست های جبهه النصره به منطقه کاهش تنش در ادلب سوریه خبر داد.
وزارت دفاع روسیه می گوید شماری از تروریست ها طی حملات نیروی هوایی این کشور در سوریه نابود شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ