صدرنشین کنفرانس غرب لیگ NBA در دیدار صبح امروز خود، شکست سنگینی را در اوکلاهماسیتی تجربه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون جهانی شطرنج پیروزی نماینده امارات مقابل بردیا دانشور در جام جهانی باکو را «چشمگیر» عنوان کرد.
فدراسیون بین‌المللی شطرنج با انتشار عکسی، به روز سخت جام جهانی ۲۰۲۳ باکو که با پیروزی بزرگ ملی‌پوش ایران در نبردی ۶ ساعته برابر استاد بزرگ روسیه همراه بود، اشاره کرده است.
در روز ششم مسابقات جهانی تکواندو در باکو، هر دو نماینده ایران اولین مبارزه خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند.
کلیچدار اوغلو در سخنان خود به روشنی به عبارت «جهانِ ترک» اشاره می کند و صادرات آسان و مستقیم کالا از ترکیه به کشورهای ترک زبان را به عنوان یک اولویت حیاتی معرفی می کند. پس یادمان باشد، پیروزی کلیچدار اوغلو، به معنای فریز شدن اهداف سیاسی و اقتصادی ترکیه در آسیای میانه و قفقاز و شیفت ناگهانی به سمت آمریکا و اروپا نخواهد بود.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: سفر رئیس جمهور به دمشق بی‌تردید یکی از رخدادهای مهم در تحولات دو کشور ایران و سوریه است که بعد از پیروزی باشکوه مقاومت بر تروریسم بود و معنا و مفهوم خاصی داشت.
بوکسور وزن 57 کیلوگرم کشورمان در در اولین دیدار خود در میدان جهانی موفق شد نماینده بوتسوانا را مقتدرانه شکست دهد و به مرحله بعد راه پیدا کند.
«محمد علی | Muhammad Ali» با نام پیشین «کاسیوس کلی جونیور | Cassius Marcellus Clay, Jr» مهم‌ترین چهره ورزشی قرن بیستم و یکی از الهام بخش ترین ورزشکاران تاریخ محسوب می‌شود. او پس از قهرمانی در المپیک 1960 رم، وارد بوکس حرفه‌ای شد و در نهایت با سه قهرمانی بوکس حرفه‌ای جهان و در مجموع 56 پیروزی از 61 نبرد به برتری رسید. مستند «مستند اسم من چیست؟ محمد علی | What's My Name: Muhammad Ali» اثر آنتوان فوکوآ محصول 2019، روایتی دیدنی از مسیری است که محمدعلی طی کرد. با ترجمه فارسی در «تابناک» می‌بینید.
تیم‌های بسکتبال میلواکی باکس و لس‌آنجلس کلیپرز در دیدارهای صبح امروز NBA به پیروزی‌هایی پرگل دست پیدا کردند.
تیم‌های بسکتبال میلواکی باکس و ممفیس در بازی‌های صبح امروز، حریفان خود را در لیگ NBA شکست دادند.
تیم بسکتبال میلواکی باکس با غلبه بر بروکلین نتس به پانزدهمین پیروزی متوالی خود در فصل جاری لیگ NBA رسید.
ستاره یونانی تیم بسکتبال میلواکی باکس در دیدار تیمش مقابل شارلوت، دابل دابل کرد.
ستاره یونانی تیم بسگتبال میلواکی باکس در دیدار تیمش مقابل شارلوت، دابل دابل کرد.
تیم‌های بسکتبال میلواکی و گلدن استیت در ادامه دیدارهای خود در لیگ NBA مقابل حریفان به پیروزی رسیدند.
رئیس جمهور جمهوری آذربایجان در مراسم روز پیروزی این کشور مدعی شد، برگزاری رزمایش‌ها در مرز جمهوری آذربایجان موجب ترس باکو نخواهد شد.
مراسم گرامیداشت دومین سالروز آزادسازی قره‌باغ جمهوری آذربایجان با حضور دانش آموزان دبیرستان نظامی، جانبازان و شهروندان در مناطق مختلف باکو به عنوان بخشی از جشن "روز پیروزی" برگزار شد. گفتنی است عملیات آزادسازی منطقه قره‌باغ در ۲۷ سپتامبر ۲۰۲۰ آغاز شد و ۴۴ روز به طول انجامید. ورود ارتش آذربایجان به شوشا باعث متلاشی شدن ارتش ارمنستان شد و ایروان در ۱۰ نوامبر ۲۰۲۰ با امضای بیانیه‌ای شکست خود را پذیرفت و قول داد ارتش خود را از استان‌های آغدام، کلبجر و لاچین خارج کند.
روز چهارم رقابت‌های بوکس قهرمانی آسیا با یک پیروزی و یک شکست برای نمایندگان کشورمان پیگیری شد.
روز نخست مسابقات بوکس قهرمانی آسیا با پیروزی مسلم مقصودی و شکست ریگی مقابل قهرمان جوانان جهان اغاز شد.
تیم‌های بسکتبال میلواکی باکس و لس‌آنجلس کلیپرز در ادامه دیدارهای خود در لیگ NBA مقابل حریفان به پیروزی رسیدند.
تیم‌های بسکتبال میلواکی باکس و دیترویت پیستونز در مسابقات پیش فصل لیگ NBA همچنان بدون پیروزی هستند.
دانیال شه‌بخش در این مسابقه در قالب تیم CUBAN  BOXING امارات در وزن 59 کیلوگرم به روی رینگ رفت
تیم فوتبال پرسپولیس با کسب دومین پیروزی خود در فصل جدید رقابتهای لیگ برتر صعودی چند پله ای در جدول داشت و با ادامه روند موفقیت خود به رده دوم جدول صعود کرد و جای استقلال را گرفت.
«الهام علی اف» امروز در پیام تبریکی خطاب به «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه به مناسبت روز پیروزی اعلام کرد: اتحاد باکو- آنکارا بر اساس اصل یک ملت، دو کشور در جهان بی‎نظیر است.
«الهام علی اف» امروز در پیام تبریکی خطاب به «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه به مناسبت روز پیروزی اعلام کرد: اتحاد باکو- آنکارا بر اساس اصل یک ملت، دو کشور در جهان بی‎نظیر است.
هالک ایرانی پس از مبارزه امیر علی اکبری و ناک اوت کردن حریف ایتالیایی عکسی از این مبارز سنگین وزن MMA در کنار علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس ایران منتشر کرد و این پیروزی مقتدرانه را به هر دو آن‌ها تبریک گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ