دانیال اسماعیلی فر که برابر گل گهر سیرجان دچار آسیب دیدگی شده بود، به تمرینات گروهی بازگشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع راست پرسپولیس که دوران سربازی‌اش را در تراکتور پشت سر گذاشته، اکنون با انگیزه یک نمایش موفق در تبریز پا به این جدال خواهد گذاشت.
دانیال اسماعیلی‌فر کیت شماره ۱۱ خود را تحویل گرفته است.
دروازه بان ایرانی-آلمانی فردا می تواند در یک دیدار دوستانه برابر تیم بورسیا دورتموند قرار بگیرد.
قهرمان کشتی فرنگی امیدهای جهان با اشاره به مبارزه فینالش در جام تختی گفت با توجه به اینکه بدنش کم جان بوده، غیرت کرده و کشتی گرفته، وگرنه دانیال همیشگی نبوده است.
مدافع راست سرخ‌ها در بهترین فرم خود قرار دارد تا این تیم برای دستیابی به قهرمانی امیدوارتر از گذشته کار را دنبال کند.
مدافع راست پرسپوليس بعد از نمایش درخشان طی هفته‌های اخیر اکنون برابر گل‌گهر به دنبال هفتمین پاس گل فصل خود است.
مدافع راست پرسپولیس بعد از ثبت هفتمین پاس گل این فصل خود در جدال با مس کرمان اکنون به دنبال این است تا در چهار بازی باقیمانده رکورد خاصی از خود به جا بگذارد.
در برخی رسانه‌ها آمده، اداره اوقاف سلمانشهر در متل‌قو توسط برخی افراد دچار حریق شد که در این ارتباط به اطلاع می‌رساند اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران در سلمانشهر هیچگونه اداره و یا دفتر نمایندگی ندارد و این مسئله از اساس کذب است.
دانیل مدودف که این هفته در مسابقات مسترز رولکس مونته‌کارلو در زمین خاکی رقابت می‌کند، آماده است تا بازی خود را برای نوسان چنین زمینی تطبیق دهد.
برگزاری تمرین پرسپولیس در سالن بدنسازی، تصاویر جالبی را در خود داشته است.
نیم فصل دوم سنگینی پیش رو داریم و انتظار زیادی وجود دارد و امیدوارم با تلاش بازیکنان و کادرفنی و حمایت هواداران و مدیران بتوانیم نتیجه دلخواه را کسب کنیم.
دانیال اسماعیلی‌فر می‌توانست زننده گل سه امتیازی پرسپولیس لقب بگیرد.
روز نخست از رقابتهای تکواندو بین المللی پاکستان با کسب یک نشان طلا برای نمایندگان کشورماه به پایان رسید.
دانیال اسماعیلی‌فر پاس گل پیروزی بخش تیمش را به لوکادیا داد.
مسابقات رده بندی و فینال پنج وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان امشب در شهر پونت ودرا کشور اسپانیا برگزار شد.
سرمربی تیم ملی بوکس گفت: دانیال شه‌بخش خودش پذیرفت در قهرمانی آسیا حضور نداشته باشد و با استراحت برای رویدادهای مهم آینده آماده شود.
مدافع راست پرسپولیس همچنان برای خود شانس حضور در تیم ملی و جام جهانی را قائل است و از آخرین فرصت‌هایش در این راه سود می‌برد.
دانیال اسماعیلی‌فر تا کنون سه بار برای پرسپولیس گلسازی کرده است.
مدافع راست پرسپوليس سومین پاس گل فصل خود را ثبت کرد تا مشخص کند دلیل اصرار یحیی گل‌محمدی به جذب وی طی دو فصل اخیر بی دلیل نبوده است.
مدافع راست پرسپولیس توضیح جالبی درباره گل دوم این تیم مقابل نفت آبادان دارد.
در خلاصه داستان فیلم آمده است؛ زندگی نابینایی به نام علی با ورود نابهنگام زنی متواری، آشفته می‌شود… این فیلم که در تاریخ ۸ سپتامبر ۲۰۲۲ (۱۷ شهریور) در بخش اصلی جشنواره ونیز رونمایی می‌شود، برای دریافت شیر طلای بهترین فیلم رقابت خواهد کرد. کمپانی مچ فکتوری پخش جهانی فیلم را برعهده دارد. نوید محمدزاده، امیر آقایی، علیرضا کمالی، سعید داخ، با معرفی دایانا حبیبی و دانیال خیری‌خواه، و جمعی از بازیگران و هنرجویان تئاتر.
دانیال اسماعیلی‌فر در یکقدمی پرسپولیس
دانیال اسماعیلی‌فر درآستانه قرارداد با پرسپولیس
اسماعیلی‌فر که فصل گذشته در سپاهان بازی می‌کرد، سومین خرید این فصل پرسپولیس بعد از بیرانوند و پورعلی‌گنجی محسوب می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ