سه نماینده ایران در مسابقات تنیس روی بازی های کشورهای اسلامی به مرحله نهایی این رقابت ها صعود کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگرچه ممکن است صبحانه مهم‌ترین وعده غذایی در روز باشد، اما چند ماده غذایی وجود دارند که هرگز نباید در ساعات ابتدایی صبح آن ا بخورید و اتفاقا از محبوب‌ترین مواد غذایی بر روی میز صبحانه نیز هستند!
یک عضو ارشد چارچوب هماهنگی شیعیان عراق حضور قدرتمند حشد شعبی، تضعیف جایگاه آمریکا در تحولات بین المللی و مشکلات داخلی این کشور را سه مانع ماجراجویی نظامی واشنگتن در عراق برشمرد.
یک عضو ارشد چارچوب هماهنگی شیعیان عراق حضور قدرتمند حشد شعبی، تضعیف جایگاه آمریکا در تحولات بین المللی و مشکلات داخلی این کشور را سه مانع ماجراجویی نظامی واشنگتن در عراق برشمرد.
بازیکن تازه وارد شمس آذر قزوین در بدو ورود به این تیم رباط صلیبی پاره کرد و نیم فصل اول آرا از دست داد.
موسسه ccs پیش‌بینی کرده است که تا سال ۲۰۲۷ بازار تلفن‌های همراه دارای قابلیت پیام رسانی ماهواره ای، نزدیک به ۱۸ میلیارد دلار درآمد داشته باشند و به بیش از ۴.۸ میلیارد نفر در سراسر جهان خدمات ارائه کنند.
با تائید مشاهده یک قلاده پلنگ در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم‌آباد توسط کارشناسان اداره‌کل محیط زیست لرستان در مجموع تعداد مشاهده این گونه در سال جاری در استان را سه قلاده اعلام کرد.
چین تا سال ۲۰۴۹ میلادی قصد دارد به عنوان رهبر جهانی در سه فناوری استراتژیک ظاهر شود که توسط "شی جین پینگ" رئیس جمهور آن کشور برای جوان‌سازی ملی چین ضروری قلمداد شده است: فضا، هوش مصنوعی، و ارتباطات و محاسبات کوانتومی.
ربیعی با اشاره به اینکه این پلنگ نر کهنسال بوده، افزود: احتمال اینکه پلنگ مرگ طبیعی داشته باشد وجود دارد، زیرا مرگ و میر حیوانات نیز در سنین بالا امری طبیعی محسوب می‌شود، اما دلایل مرگ این پلنگ در حال بررسی است.
منابع روسی اعلام کردند که شی جین پینگ رئیس جمهور چین دقایقی قبل در پایان سفر سه روزه خود به روسیه، مسکو را ترک کرد.
نوشاد عالمیان تنها پینگ پنگ باز باقیمانده ایران در مسابقات گرند اسمش سنگاپور با کسب سه پیروزی متوالی به جدول حذفی این رقابت ها راه یافت.
یکی از فعالان محیط‌زیست با مشاهده سه قلاده پلنگ در منطقه شکارممنوع خنار آرادان، از آن‌ها تصویربرداری کرد. آبان ماه امسال نیز تصویر یک قلاده پلنگ در حین شکار یک رأس میش وحشی در این منطقه ثبت شده بود. منطقه شکارممنوع خنار در روستای رامه بالا شهرستان آرادان قرار دارد و مکانی مستعد برای زیست گیاه‌خوارانی، چون کل، بز، قوچ و میش است که طعمه پلنگ‌ها محسوب می‌شوند.
سمنان- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان گفت: تصویر سه قلاده پلنگ در منطقه شکار ممنوع خنار شهرستان آرادان به ثبت رسیده است.
در کمال تعجب در این ویدئو می‌بینیم که گورکن عسل خوار به سرعت وارد مبارزه با سه پلنگ می‌شود و اجازه نزدیک شدن نمی‌دهد.
شی جین پینگ رئیس جمهور چین روز سه شنبه در دیدار با سید ابراهیم رئیسی همتای ایرانی خود به صراحت تاکید کرد: صرف نظر از هرگونه تحولات منطقه‌ای و بین المللی، چین دوستی و همکاری خود با ایران را بطور استوار و تزلزل ناپذیر حفظ خواهد کرد و به مشارکت سازنده در مسیر از سرگیری مذاکرات توافق هسته‌ای ایران ادامه خواهد داد.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در دهه ۶۰ کسانی بودند که انسان فکر نمی‌کرد فاسد شوند، اما در دهه ۹۰ فاسد شدند؛ همین کسی که چند روز پیش اعدام شد، از خیلی‌ها بیشتر جبهه بوده است، حتی جای مهر هم داشت، آن هم سه تا! اما بر سر پول دچار لغزش شد.
امیرحسین هدایی و امین احمدیان با پیروزی در شانس مجدد جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۳ آفریقای جنوبی را کسب کردند.
سفر سه روزه شی جین پینگ، رئیس جمهور چین به عربستان سعودی که از روز چهارشنبه شروع شد نقطه عطفی در منطقه خاورمیانه و روابط خارجی عربستان با یک قدرت بزرگ دیگر به جز آمریکا به شمار می‌رود.
سفر "شی جین پینگ" که شامل سه نشست منطقه‌ای خواهد بود با هدف تعمیق روابط با کشور‌های خلیج فارس می‌باشد که بسیار فراتر از نفت رشد کرده است.
سفر "شی جین پینگ" که شامل سه نشست منطقه‌ای خواهد بود با هدف تعمیق روابط با کشور‌های خلیج فارس می‌باشد که بسیار فراتر از نفت رشد کرده است.
وزارت خزانه داری آمریکا از اعمال تحریم علیه سه مقام برجسته کره شمالی به دلیل برنامه های موشکی و تسلیحاتی پیونگ یانگ خبر داد.
حزب کمونیست همواره درگیر مسئله «کنترل» بوده است. با این وجود، در زمان ریاست جمهوری «شی جین پینگ» این وسواس عمیق‌تر شده است. پس از سه دهه گشایش و اصلاحات در زمان رهبران قبلی چین از بسیاری جهات تحت رهبری شی بسته‌تر و خودکامه‌تر شده است.
از آنجایی که جذابیت محبوبیت مائوئیسم هرگز از بین نرفت جای تعجب نیست که شی توانسته پا در کفش مائو بگذارد. در مورد مائو فارغ از آن که چه قضاوتی درباره‌اش داشته باشید واقعیت آن است که او توانست نزدیک سه دهه بر چین حکومت کند. این نوع سابقه بری افرادی مانند شی جذابیت زیادی دارد.
تیم ملی تنیس روی میز زنان ایران عصر پنجشنبه (20 مرداد) در دیدار فینال بازی‌های کشورهای اسلامی مقابل تیم ترکیه به میدان رفت و با پیروزی سه بر دو مقابل حریف خود قهرمان شد.
سه نماینده ایران در مسابقات تنیس روی بازی های کشورهای اسلامی به مرحله نهایی این رقابت ها صعود کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ