پارلمان رژیم صهیونیستی به کابینه بنیامین نتانیاهو رای اعتماد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک پژوهشگر صهیونیست با اشاره به سیاست‌های کابینه رژیم صهیونیستی، این سیاست‌ها را عامل نابودی رژیم صهیونیستی دانست.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای کاشت ضربان‌ساز تحت عمل جراحی قرار گرفته است.
بنیامین نتانیاهو که در بیمارستان بستری شده است، در پیامی ویدیویی اظهار داشت که پس از ناخوشی اکنون دیگر حالش خوب است.
یک مسئول امنیتی در رژیم صهیونیستی با تشریح اوضاع وخیم این رژیم تاکید کرد که کابینه نتانیاهو با آتش بازی می‌کند و شرایط در این رژیم وخیم‌تر خواهد شد.
منابع عبری از دیدار یکی از وزرای کابینه نتانیاهو با مسئولان عمرانی، نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی در راستای تشدید شهرک‌سازی در منطقه موسوم به C کرانه باختری خبر دادند.
یکی از وزرای کابینه نتانیاهو، آمریکا را به حمایت پشت‌پرده از اعتراضات در اراضی اشغالی متهم کرد.
اقلیت یهودیان فرانسه با توجه به سیاست‌های افراط گرایانه وزیر دارایی رژیم صهیونیستی، وی در سفر به این کشور تحریم کردند.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی حادثه امروز در نقاط مرزی اراضی اشغالی با مصر که طی آن سه نظامی صهیونیست کشته شدند را دردناک توصیف کرد.
برخی کارشناسان معتقدند نتانیاهو برای فرار از محاکمه در خصوص پرونده‌های مفتوح در دستگاه قضائی به دنبال تضعیف نظام حقوقی و پایه‌های موازنه قوا در ساختار سیاسی رژیم صهیونیستی است.
رهبر مخالفان در رژیم‌صهیونیستی با انتقاد شدید از نخست‌وزیر این رژیم تاکید کرد که وی شکست‌خورده‌ترین و ناکارآمدترین کابینه را در اسرائیل رهبری می‌کند.
نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی از کشورهای جهان خواست کابینه بنیامین نتانیاهو را تحریم کنند.
نتانیاهو در حالی که مدعی شد ائتلاف تل آویو- واشنگتن تزلزل ناپذیر است، به وزرای کابینه اش توصیه کرد از اظهارنظر درباره سخنان بایدن خودداری کنند.
رسانه‌های اسرائیل تصاویری از درگیری در نشست کمیته قانونگذاری کنست این رژیم منتشر کردند. تصاویری که رسانه‌های اسرائیلی منتشر کردند درگیری بین اعضای کمیته قانونگذاری کنست را نشان می‌دهد که در آن، نمایندگان مخالف علیه کابینه ائتلافی بنیامین نتانیاهو فریاد می‌زدند: «ننگ». این درگیری در پی تلاش نمایندگان وابسته به کابینه ائتلافی نتانیاهو برای تغییر در قوانین قضایی اسرائیل آغاز شد. تغییراتی که کابینه نتانیاهو قصد دارد در قوانین قضایی ایجاد کند، به کنست اجازه می‌دهد با رای اکثریت نمایندگان، احکام قضایی دادگاه عالی اسرائیل را باطل کند. مخالفان می‌گویند این تغییرات، فساد را بیشتر می‌کند.
با تشکیل کابیته تندرو در سرزمین‌های اشغالی، دست‌کم سه جنبش اعتراضی شکل گرفته‌ و ناکارامدی، فساد، سوءاستفاده از قدرت و نیز اقدامات تحریک‌آمیز، کابینه افراطی را به لبه پرتگاه نزدیک کرده است.
شماری از صهیونیست‌ها در نظر دارند در اعتراض به راکد ماندن پرونده نظامیان اسیر، در مقابل کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) اقدام به برگزاری تظاهرات کنند.
وزارت خارجه قطر تاکید کرد که طرح‌های کابینه جدید رژیم صهیونیستی به نخست وزیری بنیامین نتانیاهو در راستای توسعه شهرک‌سازی در اراضی فلسطینی و یهودی‌سازی شهر قدس را محکوم می‌کند.
«یواو گالنت»، به عنوان وزیر جنگ دولت جدید رژیم صهیونیستی انتخاب شده است.
نتانیاهو در سه پرونده فساد مالی درگیر است. در واقع روند محاکمه‌اش هم شروع شده است. احزاب دیگر به‌خاطر همین پرونده‌های فساد، حاضر نیستند با حزب لیکود تحت رهبری نتانیاهو ائتلاف کنند. حرف آن‌ها همیشه این بوده که اگر نتانیاهو از رهبری حزب لیکود کنار برود، ما ائتلاف می‌کنیم و می‌توانیم دولت تشکیل دهیم و نیازی هم به احزاب مذهبی تندرو نداریم. اما لیکود حاضر نشده که از رهبری نتانیاهو بگذرد و نتانیاهو هم به موقعیت شخصی خودش چسبیده و می‌خواهد به هر قیمتی که شده، از زیر بار فشار دادگاه خلاص شود.
کنست رژیم صهیونیستی روز پنج‌شنبه ۲۹ دسامبر رأی اعتماد به کابینه جدید «بنیامین نتانیاهو» را بررسی می‌کند.
بنیامین نتانیاهو به این ترتیب جانشین یائیر لاپید در مقام نخست‌وزیری می‌شود که با وجود شکست در انتخابات پارلمانی ماه نوامبر تاکنون به عنوان نخست‌وزیر موقت اداره امور را در دست داشت.
نتانیاهو اعلام کرده که موفق شده تا کابینه جدید را در تل آویو تشکیل دهد.
منابع عبری از تشدید اختلافات در روند تشکیل کابینه جدید رژیم صهیونیستی به نخست وزیری بنیامین نتانیاهو خبر می دهند.
در روزهای اخیر موضوع تشکیل کابینه جدید رژیم صهیونیستی به نخست وزیری بنیامین نتانیاهو با توجه به احتمال ورود شخصیت های افراطی به آن، مورد توجه قرار گرفته است.
با ابلاغ نتایج نهایی انتخابات کنست به رئیس رژیم صهیونیستی، روند تشکیل کابینه جدید این رژیم نزدیک‌تر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ