بعد از فسخ میلاد باقری، مجتبی مقتدایی نیز قرارداد خود با نفت مسجدسلیمان‌ را فسخ کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از واکنش هواداران پرسپولیس و درخواست اعضای این تیم، پرونده تمدید با کریم باقری از سوی رضا درویش باز شده است.
بعد از واکنش هواداران پرسپولیس و درخواست اعضای این تیم، پرونده تمدید با کریم باقری از سوی رضا درویش باز شده است.
وزیر خزانه ‏داری آمریکا بعد از دیدار با مقامات چینی گفت: اختلاف نظرهای مهم واشنگتن با پکن همچنان باقی است.
مساله سفر آقای باقری به امارات مساله اروپا است. تصور این است که اروپا خودش هم مجددا بعد از یک دوره وقفه عدم ارتباط با ایران تلاش می‌کند تا مستقیم در جریان مسائل قرار بگیرد.
بعد از برگزاری جلسه مجمع باشگاه پرسپولیس مقرر شد رضا درویش به عنوان مدیرعامل به کار خود ادامه بدهد اما او از هیات مدیره کنار رفت.
پانزده سال بعد از کریم باقری که به بازوبند کاپیتانی گل برد پرسپولیس به استقلال را زد این بار نوبت عالیشاه بود
کریم باقری باقری در پایان بازی سرود قهرمانی پرسپولیس را خواند.
مرندی گفت: اگر اختلاف حیاتی بود آقای بورل بعد از وین نمی‌گفت خواسته ایران منطقی است. پس اختلافات حیاتی نیست؛ بنابراین نیازمند اراده سیاسی آمریکا هستیم. اگر امریکایی‌ها متن را بپذیرند طبیعتاً بحث آژانس راه حل پیچیده‌ای ندارد.
کاپیتان این روزهای پرسپولیس اکنون بعد از 10 سال حضور در این تیم با رکورد کریم باقری برابر شد.
طبق آیین نامه داخلی مجلس هنوز نیم ساعت از فرصت وزیر صمت و نیم ساعت از وقت ۲ نماینده موافق استیضاح باقی مانده و قرار است فرایند رأی گیری بعد از اظهارات وزیر صمت و نمایندگان انجام شود.
قابی جذاب و به یاد ماندنی از سعید صادقی و کریم باقری در دربی حساس صدم ثبت شده است.
تیم ملی فوتسال ایران باوجود قهرمانی در تورنمنت تایلند در رده هفتم جهان باقی ماند.
حساب کریم باقری بعد از اعلام کمک به مردم زلزله خوی بسته شد.
علی باقری در ابتدا یکی از چهره‌های نزدیک به سعیدجلیلی را از تیم مذاکره حذف کرد و بعد تیم جلیلی در پاسخ، پیش‌نویس توافق را در بهمن‌ماه سال گذشته فاش کرد.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: ۱۷ ماه تا شروع بازیهای المپیک باقی مانده و از هم اکنون باید کاری برای این قهرمانان و ملی پوشان انجام داد.
کمتر از یک ماه تا آغاز پنجره نقل و انتقالات زمستانی لیگ ستارگان قطر باقی مانده است.
عقیل کعبی،میلاد باقری و مجتبی مقتدایی بعد از بازی سپاهان با اعلام عدم نیاز در اختیار باشگاه قرار گرفتند.
داور بین المللی فوتبال ایران در شرایطی که هنوز سه مرحله دیگر از جام جهانی در قطر باقی مانده، نتوانست جواز ادامه حضور و قضاوت در این رقابت‌ها را کسب کند و طی پیامی بابت این موضوع از هواداران فوتبال ایران عذرخواهی کرد.
بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران بعد از بازی مقابل انگلیس حدود یک ساعت در رختکن باقی ماندند.
بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران بعد از شکست برابر انگلیس حلقه اتحاد تشکیل دادند تا برای دو بازی باقی مانده از نظر روحی بازسازی شوند.
باقری در پایان با بیان اینکه «بعد از بازگشت شرایط به حالت عادی گذشته به صورت مشروط، برای ادامه فعالیت اینستاگرام و واتس‌اپ منعی وجود ندارد»، گفت: از نظر من چنانچه اینستاگرام و واتس‌اپ قرارداد و تفاهم نامه‌ای امضا کنند و شروط جمهوری اسلامی ایران را بپذیرند و متعهد به پذیرش مسئولیت شوند، منعی برای فعالیت آنها وجود نخواهد داشت.
از آخرین باری که کریستیانو رونالدو در لیگ اروپا به میدان رفت بیست سال می‌گذرد و او امشب احتمالا دوباره بازی در این تورنمنت را تجربه می‌کند.
عرفان باقری بازیکن استقلال که با عفو صمد مرفاوی به اردوی تیم جوانان برگشته است در بازی دوستانه با آلومینیوم اراک در ترکیب ثابت تیم جوانان به میدان آمد.
مذاکره‌کننده ارشد کشورمان در جلسه فوق‌العاده بعد از ظهر امروز شورای عالی امنیت ملی گزارش مبسوطی از گفتگوهای مرتبط با رفع تحریم‌ها ارائه داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ