اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دولت سوئیس اعلام کرد که تا ساعاتی دیگر به‌یازدهمین بسته تحریمی اتحادیه‌اروپا علیه روسیه خواهد پیوست.
دولت سوئیس در نظر دارد تا دور تازه‌ای از تحریم‌ها را علیه روسیه وضع کند.
بررسی ها نشان می دهد که در پایتخت سوییت های مجردی هم قیمت واحدهای مسکونی ۶۰ متری است با این تفاوت که سوئیت ها را بیشتر مجردین اجاره می کنند.
مادر به داخل پذیرایی گریخت، ولی باز هم از ضربات هولناک کارد در امان نماند و درحالی خون هایش، نقش و نگار‌های قالی را رنگین کرد که یکی از فرزندانش با شنیدن صدای جیغ مادر، هراسان از سوئیت طبقه بالا به پایین آمد و با مشاهده صحنه ترسناکی که هنوز ادامه داشت، وحشت زده به طبقه بالا گریخت تا از ضربات وحشتناک کارد در امان بماند!
خبرگزاری آسوشیتدپرس تصاویر ماهواره‌ای از ۲ نفتکش به نام‌های «نیووی» و «ادونتج سوئیت» منتشر کرده و نوشته آن‌ها در جنوب بندرعباس لنگر انداخته‌اند.
دولت سوئیس امروز اعلام کرد که به دلیل جنگ در اوکراین، ارتش خصوصی واگنر را در فهرست تحریم قرار داده است.
علیزاده طباطبایی: متهم ردیف اول را از روز نخست بعد از این اتفاق تلخ در سوئیتی به صورت انفرادی نگهداری کردند در حالی که از همان ابتدا مقامات مسئول به صورت مکرر اعلام کردند که او تنها مرتکب خطای انسانی شده اســت. در دادگاه هم ما این مساله را مطرح و نسبت به آن اعتراض کردیم. او در تمام این مدت در یک سوئیت به صورت انفرادی بوده است. از سال گذشــته تا امسـال و در فاصله دو دادگاه که او را دیدم، تمام موهایش سفید شده بود و انگار ۱۰ سال پیر شده بود.
فابیان مولینا، عضو شورای ملی سوئیس از حزب سوسیال دموکرات گفت که برای اکثریت کمیسیون قابل درک نیست که سوئیس از تمام تحریم‌های اعمال‌شده توسط اتحادیه اروپا پیروی نکرده است.
دولت سوئیس امروز مدعی شد که به منظور تسهیل ارسال کمک های بشردوستانه، برخی تحریم های این کشور علیه سوریه را کاهش می دهد.
پارلمان سوئیس پیشنهاد لغو تحریم‌های آسیب زننده به غیرنظامیان سوریه را رد کرد.
براساس شواهد جمع‌آوری‌شده توسط بازرسان، منصوری با آندره‌آ کوزولینو، نماینده پارلمان اروپا که گمان می‌رود او نیز بخشی از شبکه پانزری باشد، ملاقات کرده است. اگر دخالت سرویس امنیتی مراکش اثبات شود، یعنی این رسوایی تا بالاترین سطوح دولت مراکش گسترش می‌یابد.
تصاویر دوربین مدار بسته نشان می‌دهد که وزیر کار قطر یکی از سه مرد اولی بود که از خودرو خارج شد. پنج نفر دیگر با چمدان او را همراهی کردند و به سوئیت ۴۱۲ رفتند. هشت دقیقه بعد مردی که گویا جورجی او را می‌شناخت به آنان ملحق شد و مرد دیگری در حالی که منتظر آسانسور بودند به دنبال او آمد. بازرسان خاطرنشان کردند کیف پانزری برآمده‌تر از پیش از جلسه به نظر می‌رسید.
کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگس در سوئیت پادشاهی بسیار بزرگی در عربستان سعودی ساکن شده‌اند.
سوئیت سلطنتی رونالدو در ریاض عربستان
دولت سوئیس روز چهارشنبه اعلام کرد که تحریم‌های خود علیه روسیه را مطابق با آخرین بسته تدابیر اتحادیه اروپا که در اوایل ماه جاری تصویب شد، گسترش می‌دهد.
رسانه ها از وضع تحریم هایی علیه ۱۴۱ فرد و ۴۹ شرکت روسی از سوی سوییس خبر دادند.
دولت سوئیس می گوید این کشور در زمینه بسط تحریم های اتحادیه اروپا علیه روسیه، با این اتحادیه موافق است.
تیم ملی سوئیس ۳ بر دو از سد تیم صربستان عبور کرد و به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی صعود کرد.
تیم ملی سوئیس دوباره در نبرد پرحاشیه با صربستان پیروز شد تا در کنار برزیل از گروه G جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر صعود کند.
یاکین نفرات اصلی سوئیس در دیدار مقابل برزیل را مشخص کرد.
سخنگوی وزارت اقتصاد سوئیس گفت که این کشور از اعمال تحریم علیه ایران به تبعیت از اتحادیه اروپا در خصوص ناآرامی‌های جاری در ایران خودداری می‌کند.
دولت سوئیس با اقدام ضد روسی جدید غرب برای تعیین سقف قیمت برای واردات نفت از روسیه موافقت کرد.
رئیس‌جمهور سوئیس مدعی شد که علی‌رغم فشارها علیه این کشور، هیچ سلاحی به اوکراین ارسال نخواهد کرد و در هیچ درگیری نظامی هم شرکت نمی‌کند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ