اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
براساس این گزارش، آخرین وضعیت جوی نشان می‌دهد که برخی از محور‌های استان‌های البرز، مازندران، زنجان، سمنان، کردستان و چهارمحال و بختیاری دارای بارش برف و باران و برخی از محور‌های استان‌های تهران، قزوین، خراسان رضوی و گیلان دارای بارش باران هستند.
جانشین پلیس راه راهور فراجا گفت:با توجه به بارش برف در روزهای اخیر و همچنین استمرار بارش‌ها در اغلب استان‌های کشور، توصیه ما این است که هموطنان حتی الامکان از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند.
رئیس‌جمهور در تماس‌های تلفنی جداگانه از چین با معاون اول رئیس‌جمهور و استاندار چهارمحال و بختیاری در جریان آخرین وضعیت مناطق محاصره شده در برف در این استان قرار گرفت.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: به رغم شن و نمک پاشی صورت گرفته، اما طبیعی است که معابر کمی لغزنده باشد. همین امر دلیلی شده که ترافیک نسبت به روز‌های معمولی سنگین‌تر شود.
بارش برف در تهران برگزاری آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس قبل از دیدار برابر هوادار را لغو کرد.
بارش برف که از روز گذشته در برخی از استان‌های کشور آغاز شده سبب تعطیلی مدارس و غیرحضوری شدن کلاس‌های درس دانش‌آموزان شد. آنچه در زیر از نظر شما مخاطبان می‌گذرد آخرین وضعیت تعطیلی مدارس در برخی از استان‌های کشور است.
صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز (۲۲ بهمن) با ورود سامانه بارشی از جنوب غرب کشور در خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، لرستان و مناطقی از غرب کشور بارش آغاز خواهد شد.
پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.
مدیرکل راهداری آذربایجان غربی در خصوص آخرین وضعیت جاده‌های برفی در استان گفت: بارش برف از چند روز گذشته در برخی مناطق استان ادامه دارد و در حال حاضر نیز راه ارتباطی ۲۰۰ روستای استان مسدود است.
طبق آخرین اطلاع هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری، ارتفاع برف جدید در کوهرنگ به ۱۳۰ سانتی‌متر رسیده است که ارتفاع کل برف در این شهرستان را به ۱۸۰ سانتی‌متر رسانده است.
صبح امروز بارش برف پس از گذشت حدود هشت سال از آخرین بارش برف شهر کویری زاهدان را سپید پوش کرد.
تیم فوتبال گل‌گهر آخرین تمرین خود را پیش از دیدار معوقه برابر آلومینیوم در سرمای استخوان سوز اراک برگزار کرد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا آخرین وضعیت جاده‌ها و محورهای مواصلاتی در کشور را تشریح کرد و گفت: پدیده قالب در همه استان‌های کشور، برودت هوا است.
آخرین دیدار نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر روز دوشنبه در ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار خواهد شد.
شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور نیز گفت: تردد در تمامی محور‌ها روان گزارش شده و تنها در محور آزادراه قزوین - کرج از محمد شهر تا ساسانی و پل فردیس تا پل کلاک ترافیک نیمه سنگین است.
به علت برودت هوا، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی استان گلستان در دو روز آینده به صورت غیرحضوری و در بستر پیام‌رسان "شاد" برگزار خواهد شد. امتحانات نهایی طبق برنامه و به صورت "حضوری" برگزار می‌شود.
آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۴۸۲ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، ۵.۳ درصد افزایش تردد را نسبت به روز گذشته نشان می‌دهد.
آزادراه تهران - شمال دارای بارش پراکنده برف و باران، محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت دارای مه گرفتگی در ارتفاعات هستند.
گزارش سازمان هواشناسی را در خصوص آخرین وضعیت جوی کشور را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با اعلام شماره ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها و نیز محورهای دارای انسداد و محدودیت ترافیکی، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفرهای خود انتخاب کنند.
سازمان هواشناسی آخرین وضعیت جوی و هوای کشور را اعلام کرد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به ثبت بیشترین بارش شبانه روز گذشته در میمه، گفت: فعالیت امواج متناوب بارشی طی روز شنبه ۲۶ آذر بارندگی در استان فراگیر می‌شود.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه ها را تشریح کرد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور آخرین وضعیت جوی و ترافیکی حاکم بر محورهای مواصلاتی را تشریح کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ