در پایان هفته نخست سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا، سه بازیکن ایرانی در جمع برترین‌ها قرار گرفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته فنی مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان برترین بازیکنان بیست‌ودومین دوره این رقابت‌ها را معرفی کرد و سه بازیکن ایران با چهار عنوان در جمع بهترین‌های این رقابت‌ها قرار گرفتند.
تیم ملی والیبال جوانان ایران با شکست لهستان تیم دوم رنکینگ دنیا گامی بلند برای صعود به جمع چهار تیم برتر در مسابقات قهرمانی جهان برداشت.
سالار آقاپور بازیکن تیم ملی فوتسال ایران با عقد قراردادی سه ساله به تیم پالما اسپانیا پیوست.
سه شمشیرباز کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا به یک هشتم صعود کردند.
آیتم‌های دیگری از جمله دراختیارداشتن بازیکنان یا سطح تأثیرگذاری و میزان رشد در سال‌های اخیر هم باید ارزیابی شود. وقتی چنین باشد، پای باشگاه‌های ایرانی هم به میان می‌آید و آن‌ها در جمع بهترین‌های آسیا قرار می‌گیرند. این شاخصه‌ها دقیقا مواردی است که مورد تحقیق برای مرجع آماری موثق «اوپتا پاور» شده است تا از این حیث به معرفی ۱۰ تیم برتر باشگاهی در آسیا بپردازد. به طرز ناباورانه‌ای، در این تحقیق سه تیم ایرانی در بین ۱۰ تیم برتر آسیا قرار گرفته‌اند: پرسپولیس، استقلال و سپاهان.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) با حضور در مراسم سی‌وچهارمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی ـ رحمه‌الله ـ به سخنرانی در جمع مشتاقان و دلدادگان بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران پرداختند.
در ادامه مسابقات آب‌های آرام قهرمانی زیر 23 سال و جوانان و پاراکانو آسیا در نوبت بعدازظهر روز چهارم قایقرانان ایران سه مدال طلا و یک نقره کسب کردند و جمع مدال‌های ایران به 12 طلا، 14 نقره و چهار برنز رسید.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم پورتو برای ثبت بهترین فصل دوران ورزشی خود و همچنین قرار گرفتن در جمع سه گلزن برتر خارجی پورتو تنها به چند گل دیگر نیاز دارد.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم پورتو برای ثبت بهترین فصل دوران ورزشی خود و همچنین قرار گرفتن در جمع سه گلزن برتر خارجی پورتو تنها به چند گل دیگر نیاز دارد.
تیم ملی بسکتبال سه نفره پسران ایران پنجمین بازی خود در کاپ آسیا را هم با پيروزى پشت سر گذاشت.
سه-چهار ماهی که گذشت، روزهای خاصی در تاریخ ایران بودند. جنبش زن زندگی آزادی، با نام ایران و حمایت از زنان ایرانی، تمام جنایتکاران و تروریست‌ها و تجزیه‌طلب‌ها را دور هم جمع کرد.
بعد از حضور سه هفته‌ای در ترکیب سپاهان، مانوئل فرناندز دوباره جمع زردها را به واسطه مصدومیت ترک کرد.
پزشک سابق استقلال به همراه سه ستاره سابق وزنه برداری ایران در کنفدراسیون وزنه برداری آسیا پست گرفت.
«در مسئله حمله نظامی سه موضوع مد نظر قرار می‌گیرد. ۱- امکان حمله نظامی ۲- هزینه‌های حمله نظامی ۳- ضرورت حمله نظامی؛ بنابراین زمانی حمله نظامی صورت می‌گیرد که همه این‌ها در کنار یکدیگر جمع شوند که در حال حاضر اینگونه نیست. زیرا در مقوله «امکان جنگ»، اما و اگر‌های بسیاری وجود دارد که اصلا چرا این جنگ باید انجام شود؟ بنابراین من همچنان احتمال جنگ را دور از ذهن می‌دانم.»
مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان با صعود سه نماینده ایران به جمع ۳۲ بازیکن برتر پیگیری شد.
مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان با صعود سه نماینده ایران به جمع ۳۲ بازیکن برتر پیگیری شد.
دو عضو تیم ملی اسکی جانبازان و معلولین ایران در مسابقات کاپ آسیا به مدال های نقره و برنز دست پیدا کردند تا جمع مدالهای تیم کشورمان به سه مدال برسد.
دو عضو تیم ملی اسکی جانبازان و معلولین ایران در مسابقات کاپ آسیا به مدال های نقره و برنز دست پیدا کردند تا جمع مدالهای تیم کشورمان به سه مدال برسد.
تیم ملی بسکتبال سه نفره پسران زیر ۱۷ سال ایران در یک بازی نزدیک مغلوب چین تایپه شد و از حضور در جمع چهار تیم برتر کاپ آسیا بازماند.
تیم بسکتبال سه نفره پسران زیر ۱۷ سال ایران مغلوب چین تایپه شد و از حضور در جمع چهار تیم برتر کاپ آسیا بازماند.
دروازه‌بان ایرانی پونفرادینا پس از سه مسابقه دوباره حضور در ترکیب این تیم را تجربه می‌کند.
با کسب سه مدال نقره دیگر، جمع مدالهای جوانان موی تای ایران در مسابقات قهرمانی جهان به عدد ۱۳ رسید.
در ادامه رقابتهای موی قهرمانی جوانان سه نماینده دیگر کشورمان به مبارزه پایانی راه پیدا کردند تا جمع فینالیست های ایران به عدد هفت برسد.
بر اساس داده‌های جمع آوری شده توسط «بلومبرگ» ایران در حال حاضر حدود ۲.۵ میلیون بشکه در روز نفت خام تولید می‌کند. پس از حصول توافق هسته‌ای در سال ۲۰۱۵ میلادی حدود سه ماه طول به طول انجامید تا ۷۰۰۰۰۰ بشکه در روز به تولید ایران افزوده شده و یک سال به طول انجامید تا به ظرفیت کامل تولید بازگردد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ