قرعه کشی مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی در سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بسیاری از ستاره های لیگ برتر مخالف قانون جدیدی هستند که بعضا باعث سه رقمی شدن زمان بازی‌ها می شود.
پس از کنار رفتن پگاه زنگنه از کادر فنی کاراته بانوان، سیده ستاره موسوی و فاطمه قاسمی به کادرفنی تیم ملی کاراته بانوان اضافه شدند.
انتشار اخبار نادرست از تحولات باشگاه استقلال در سه روز گذشته، یک اتفاق کم سابقه در این باشگاه است.
دبیر سازمان لیگ توضیحاتی درباره چگونگی جانشینی مقاومت البرز به جای زندی بتن کلاردشت داده است.
اضافه شدن دو یا سه بازیکن جدید، استقلال را تبدیل به مدعی جدی قهرمانی در لیگ برتر می کند.
با جدایی کریم بنزما از رئال مادرید، ناچو کاپیتان اول رئال شد و تونی کروس نیز به جمع کاپیتان‌های تیم پیوست.
پائولو دیبالا با برطرف شدن مصدومیتش از امروز به تمرینات گروهی رم اضافه شده و فردا می تواند برابر لورکوزن در نیمه نهایی لیگ اروپا به میدان برود.
به دنبال اضافه شدن آرسن ونگر و سر الکس فرگوسن به تالار مشاهیر لیگ برتر در اوایل سال جاری میلادی، اکنون سه چهره معروف دیگر این افتخار را پیدا کرده‌اند.
اصفهان- مدیرکل دفتر حمل و نقل و و دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور از اضافه شدن ۵ هزار دستگاه اتوبوس شهری و ۵ هزار دستگاه ون با سوبسید دولتی در سال آینده به ناوگان عمومی خبرداد.
به گزارش "ورزش سه"، شهداب یزد پس از قهرمانی در لیگ برتر والیبال نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا شد و توانست سعید معروف را پس از یک سال به یک تیم ایرانی بازگرداند.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از اضافه شدن ۲۰۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل تا پایان سال خبر داد.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از اضافه شدن ۲۰۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل تا پایان سال خبر داد.
بعد از آنکه سرمربی تیم ملی بزرگسالان کادرفنی‌اش را تکمیل کرد و یکی از مربیان را نخواست، این مربی به کادرفنی تیم ملی جوانان اضافه شد.
مرتضی پورعلی‌گنجی به یازدهمین بازیکن در آستانه محرومیت پرسپولیس تبدیل شد.
سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش گفت: به زودی قابلیت‌های جدیدی برای بارگذاری مدارک و مستندات در مواد اعتراضی، به نرم افزار مربوطه اضافه می‌شود.
با اضافه شدن لئاندرو پریرا، پرسپولیس می‌تواند بلندقامت‌ترین زوج تهاجمی لیگ را تشکیل دهد و کنار شیخ دیاباته، گولسیانی و بیرانوند سرخ‌ها چهار بازیکن بالای 190 سانتی‌متر را در ترکیب خود خواهند داشت.
با اضافه شدن یک کمک داور به جمع تیم داوری مسابقات لیگ، قرار است وقت های اضافی بازی‌ها دقیق محاسبه شود.
در آستانه هفته سوم لیگ برتر کشتی فرنگی تیم سپاهان دو کشتی‌گیر عنوان‌دار را به ترکیب خود اضافه کرد.
یکی از نقدهایی که اکنون به کمیته داوران و همین طور داوران در لیگ برتر وارد است، افزایش بی رویه تعداد داوران و سوت های متعدد اشتباه از سوی آنهاست.
رئیس سازمان لیگ کشتی تاکید کرد که فرصتی برای اضافه شدن یک تیم به لیگ کشتی فرنگی در پی انصراف سیناصنعت وجود ندارد.
در چهار هفته گذشته لیگ برتر هیچ بازیکنی بیشتر از دو گل به ثمر نرسانده و مهاجم هلندی پرسپولیس علی‌رغم دیر اضافه شدن فرصت رسیدن به صدر جدول گلزنان در دو هفته پیش رو قبل از شروع فیفادی را خواهد داشت.
با اضافه شدن دو چهره غیرمنتظره به لیست بزرگسالان تیم فوتبال سپاهان حالا لیست بزرگسالان این تیم کامل شده ولی این فهرست تغییراتی خواهد داشت.
با اضافه شدن دو چهره غیرمنتظره به لیست بزرگسالان تیم فوتبال سپاهان حالا لیست بزرگسالان این تیم کامل شده ولی این فهرست تغییراتی خواهد داشت.
با اضافه شدن دو سرمربی شناخته شده پرتغالی و قربان بردیف که افتخارات زیادی در روسیه دارد، به نظر می‌رسد فصل بیست و دوم لیگ برتر فصلی داغ و منحصربه فرد باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ