سازمان بازرسی برای وزیر ارتباطات جهت اصلاح مصوبه مربوط به اخذ هزینه ثابت ماهانه از مشترکین تلفن‌های ثابت مهلت پنج روزه تعیین کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس اعلام سازمان امور مالیاتی مهلت ارایه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره سه ماهه اول (فصل بهار) ۱۴۰۲ روز دوشنبه ۲۶ تیرماه پایان می یابد.
معاون وزیر و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۲ تا روز چهارشنبه ۷ تیر ماه خبر داد.
علیرضا بیرانوند ظهر امروز (پنجشنبه) دومین نوتیس (اخطار) را برای دریافت مطالباتش با مهلت ۵ روزه به باشگاه پرسپولیس داد.
سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش‌ و ‌پرورش «ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز» تا روز شنبه سوم تیر ماه خبر داد.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از ارائه مهلت ۱۰ روزه سازمان امور مالیاتی به مودیان صنفی خبر داد.
برای جلوگیری از هرگونه اختلال در خدمات، شهروندان باید آخرین تغییرنشانی خود را ظرف مدت ۲۰ روز به سازمان ثبت احوال کشور اعلام کنند.
متقاضیان ثبت نام در مرحله دوم عرضه خودرو از سامانه یکپارچه فروش خودرو تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۹ اردیبهشت مهلت دارند حساب وکالتی به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به نام سازمان حمایت افتتاح کنند.
شهروندان می توانند از طریق مرورگر تلفن همراه به صورت مجازی و در کمتر از ۵ دقیقه تغییر نشانی خود را ثبت کنند.
سرپرست اداره امور کارگزاران سازمان بورس گفت:حدود ۲۰ درصد از شرکت‌های کارگزاری اقدام خاصی برای افزایش سرمایه انجام نداده‌اند.
معاون فناوری آموزشی دفترانتشارات و فناوری آموزشی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی از تمدید ارسال آثار به رویداد «راز سفارت» تا روز ۳۱ تیرماه خبر داد.
باشگاه استقلال تاکید کرد هنوز مهلت ۵۱ روزه برای پرداخت مطالبات سرمربی پیشین تیم فوتبال این باشگاه آغاز نشده است.
مرکز توسعه آموزش مجازی، فناوری و امنیت اطلاعات وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد:مهلت ۱۰ روزه بارگذاری مستندات رتبه‌بندی برای معلمان ۱۰ استان در نظر گرفته شده است.
سازمان مخابرات پاکستان، چهارشنبه گذشته دسترسی به ویکی‌پدیا را کند کرده و به این دایره المعارف آنلاین ۴۸ ساعت مهلت داده بود محتوایی که موهن تلقی می‌شود را حذف کند یا مسدود خواهد شد. ظاهرا ویکی‌پدیا توجهی نکرده و سازمان مخابرات پاکستان هم این سایت را روز جمعه فیلتر کرده بود.
بیست و یک روز تا پایان مهلت قانونی پرداخت مالیات خودروهای لوکس زمان باقی است. این در حالی است که طبق گفته رئیس سازمان امور مالیاتی، در حال حاضر اطلاعات ۴۰۰ هزار خودروی گران قیمت شناسایی شده است.
سازمان امور مالیاتی کشور، مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده مربوط به دوره سوم (فصل پاییز) سال ۱۴۰۱ را تا پایان روز یکشنبه ۲۵ دی‌ماه اعلام کرد.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مهلت نقل و انتقالات لیگ برتر مردان سال 1401 از پنجم تا دهم دی‌ماه است.
معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور گفت: فرآیند ۸ روزه ثبت‌نام آزمون دکتری ۱۴۰۲ از روز یک‌شنبه ۲۲ آبان آغاز شد، تا امروز یکشنبه ۲۹ آبان ماه ادامه داشت که با توجه به تصمیم جدید سازمان سنجش آموزش کشور، این مهلت تا پایان روز پنجشنبه سوم آذرماه تمدید شده است.
خبری در فضای مجازی در حال انتشار است مبنی بر این که مهلت مجدد ثبت نام در آزمون سراسری نوبت اول ۱۴۰۲ ‏روز جمعه ۴ آذر فعال خواهد شد؛ با این تفاوت که به جای هزینه ۱۳۲ هزار تومانی سازمان سنجش برای این مرحله هزینه ۱۸۰ هزار تومانی را در نظر گرفته است.
مهلت ثبت‌نام داوطلبان برای شرکت در نوبت اول کنکور (دی ماه۱۴۰۱)، از روز یکشنبه ۸ آبان آغاز شد و تا پایان وقت شنبه ۱۴ آبان ماه ادامه داشت. با اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، این مهلت تا آخر وقت امروز چهارشنبه ۱۸ آبان تمدید شد.
مهلت ثبت‌نام داوطلبان برای شرکت در نوبت اول کنکور (دی ماه۱۴۰۱)، از روز یکشنبه ۸ آبان آغاز شد و تا پایان وقت شنبه ۱۴ آبان ماه ادامه داشت، که با اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، این مهلت تا روز چهارشنبه ۱۸ آبان تمدید شد.
داوطلبانی که در کنکور ۱۴۰۱ مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، اما در بازه زمانی انتخاب رشته (۱۷ تا ۲۴ مرداد) موفق به تکمیل فرم انتخاب رشته نشده‌اند، می‌توانند از روز سه‌شنبه، ۱۵ شهریور تا پایان روز پنج‌شنبه، ۱۷ شهریور ماه با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند. این مهلت به هیچ وجه تمدید نمی‌شود.
انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ از روز دوشنبه ۱۷ مرداد ماه آغاز شد و براساس اعلام قبلی سازمان سنجش، داوطلبان تا امشب (ساعت ۲۴ شامگاه شنبه) مهلت داشتند که انتخاب رشته کنند که مهلت انتخاب رشته تا شامگاه دوشنبه تمدید شد.
مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: جداول رشته محل‌های جدید و اصلاحات رشته محل‌ها در دو بخش «پذیرش با آزمون» و «پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی» در اطلاعیه سازمان سنجش اعلام شده و داوطلبان این آزمون می‌توانند در مهلت مقرر پس از مطالعه دقیق دفترچه‌های راهنمای انتخاب رشته و مندرجات این اطلاعیه تا پایان روز شنبه ۲۲ مرداد به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به انتخاب رشته خود اقدام نمایند.
سازمان امور مالیاتی آخرین مهلت پرداخت مالیات خانه های خالی را پایان مرداد ماه اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ