رنکینگ رسمی فیفا؛ ایران و قطر تنها سقوط‌کرده‌های آسیا
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسابقات رنکینگ کشوری اسنوکر زیر ۲۱ سال بانوان
در تازه‌ترین رنکینگ فدراسیون جهانی والیبال تیم ملی لهستان صدر جدول را به خود اختصاص داد و ایران در جایگاه دهم ایستاد.
ناهید کیانی پس از کسب دو مدال ارزشمند در خرداد ماه به صدر جدول رده‌بندی جهانی و جایگاه پنجم رنکینگ المپیکی فدراسیون جهانی تکواندو صعود کرد.
با اعلام رسمی رنکینگ فیفا، تیم ملی ایران به رتبه بیست و دوم جهان صعود کرد.
فدراسیون جهانی والیبال روسیه را از رنکینگ خود به طور کامل حذف کرد.
جدیدترین رنکینگ برترین تنیسورهای حرفه‌ای مردان جهان منتشر شد.
۷ فرنگی‌کار ایران در تورنمنت رنکینگ قرقیزستان رقبای خود را شناختند.
جدیدترین رنکینگ بازیکنان تنیس روی میز دنیا پس از پایان رقابت‌های قهرمانی جهان منتشر شد و نوشاد عالمیان و امین احمدیان در این رنکینگ صعود کردند.
برترین بولرهای کشور پس از سه روز رقابت میان شرکت کنندگان معرفی شدند.
دینگ لیرن چینی و علیرضا فیروزجا هرکدام به ترتیب با ریتینگ ۲۷۸۸ و ۲۷۸۵ در رده‌های سوم و چهارم جهان قرار گرفته‌اند. هیکارو ناکامورا ستاره تیم ملی شطرنج آمریکا با ریتینگ ۲۷۷۵ در رده پنجم جهان ایستاده است.
رنکینگ تازه فیفا بعداز باخت غول‌های آسیا و برد ایران
تیم ملی فوتسال ایران باوجود قهرمانی در تورنمنت تایلند در رده هفتم جهان باقی ماند.
در این مقاله، محققان، کشور به کشور به مقایسه شرایط فیلترینگ اینترنت پرداخته‌اند تا ببینند کدام کشورها محدودیت‌های بیشتری برای استفاده شهروندان‌شان از اینترنت اعمال کرده‌اند و مردم در کدام کشورها دسترسی آزادانه‌تری به اینترنت دارند.
درحالیکه سپاهان میزبان مسابقات کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان شده، باتوجه به اینکه تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا بعد از مسابقات رنکینگ زاگرب مشخص خواهد شد، هنوز کمتر کشتی‌گیری قرارداد رسمی امضا کرده است.
تیم ملی پینگ پنگ زنان ایران برای اولین بار به رتبه زیر ۴۰ جهان صعود کرد.
رنکینگ وزنه‌برداری جهان 2022 به صورت رسمی اعلام شد.
فاصله کیانوش با مدال مجموع جهانی بسیار کم بود و فشردگی رقابت در این وزن باعث شد، به یک نقره بسنده کند؛ اما وزنه‌برداری ایران را برای المپیک پاریس امیدوار کرد. رستمی حالا به رنکینگ سهمیه المپیک بازگشته و حریفان را ترسانده است.
فاصله کیانوش با مدال مجموع جهانی بسیار کم بود و فشردگی رقابت در این وزن باعث شد به یک نقره بسنده کند اما وزنه‌برداری ایران را برای المپیک پاریس امیدوار کرد. رستمی حالا به رنکینگ سهمیه المپیک بازگشته و حریفان را ترسانده است
فاصله کیانوش با مدال مجموع جهانی بسیار کم بود و فشردگی رقابت در این وزن باعث شد به یک نقره بسنده کند اما وزنه‌برداری ایران را برای المپیک پاریس امیدوار کرد. رستمی حالا به رنکینگ سهمیه المپیک بازگشته است
رنکینگ فیفا ملاکی برای تعیین نتایج و قدرت تیمها نیست. جام جهانی قطر این موضوع را به اثبات رساند. در جدول زیر می بینید که بلژیک ، آلمان و دانمارک سه تیم یک رقمی رده‌بندی فدراسیون جهانی، حتی از مرحله گروهی جام بيست و دوم صعود نکردند!
رنکینگ برترین آزادکاران جهان در سال ۲۰۲۲ میلادی اعلام شد.
آخرین رنکینگ برترین فرنگی‌کاران در سال ۲۰۲۲ جهان در حالی از سوی اتحادیه جهانی کشتی منتشر شد که ایران تنها یک نماینده در این رده بندی دارد.
در آخرین رنکینگ فیفا قبل از آغاز جام جهانی که چند روز دیگر به صورت رسمی اعلام می شود، ایران در رتبه بیستم قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ