قیمت خانه در محله پانزده خرداد با توجه به قدیمی بودن و نزدیکی به بازار تهران متری ۴۱ میلیون به فروش می رسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناسان معتقدند اگر رکود بازار مسکن تا پایان شهریور ادامه پیدا کند ـ که به احتمال زیاد اینگونه خواهد بود ـ این بازار اولین مرحله از ورود به فاز رکود را سپری کرده و برای آینده آن از بین 3 فرضیه‌ رکود تورمی، رکود غیرتورمی و ثبات قیمت همراه با رونق تدریجی معاملات، گزینه سوم محتمل‌تر خواهد بود.
رئیس کل بانک مرکزی در جلسه دوره ای هم اندیشی با اقتصادانان از استمرار روند کاهشی نرخ تورم در ماه جاری خبر داد و گفت: با نزولی شدن نرخ تورم و ثبات بازار ارز، شاهد کاهش قیمت مسکن هستیم.
بررسی ها نشان می دهد که قیمت مسکن در تهران روزانه روند کاهشی پیدا کرده است تا جایی که برخی از خانه ها هر روز تا ۲۰۰ میلیون تومان از قیمتش کاسته می شود.
مستاجران برای اجاره یک خانه که با بودجه همخوانی داشته باشد به اطراف تهران کوچ کرده اند.
قانون جهش تولید مسکن با تکیه بر معضلات مسکن برای مردم، از دو محل اعطای زمین و تسهیلات ساخت مسکن به دنبال شکستن انحصار و قیمت زمین و همچنین تامین مالی ساخت مسکن بوده است و همه عوامل و بخش‌های مختلف جهت تحقق وعده ساخت یک میلیون مسکن در این قانون دیده شده است.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: وزیر صمت زندگی عادی را برای مردم تبدیل به آرزو کرده و قیمت مسکن به دلیل گرانی مصالح سر به فلک کشیده است
یک کارشناس مسکن گفت: قدرت خرید خانه اولی ها اگر افزایش پیدا کند بازار اجاره بها به تعادل خواهد رسید.
یک کارشناس مسکن با اشاره به اینکه قیمت مسکن ملی نامشخص است گفت: توسعه افقی با ویلاسازی متفاوت است.
شروع هفته چهارم زمستان بازارهای مسکن همچنان بدون مشتری است اما با این حال قیمت هر متر خانه در محله شیان از متری ۲۲ الی ۱۱۴ میلیون تومان است.
روز آخر از هفته سوم زمستان بازارهای مسکن در کما رفته اند اما با این حال قیمت هر متر خانه در محله دردشت در منطقه شرقی تهران از متری ۳۶ الی ۸۵ میلیون تومان است.
در آخرین روزهای هفته سوم دی ماه بازار مسکن بدون هیچ تغییری در قیمت ها به پایان می رسد و با این حال خانه در محله جیحون متری ۳۲ میلیون تومان است.
هفته سوم زمستان بازار مسکن در رکورد به سر می برد اما با این حال قیمت خانه در محله سعادت آباد از متری ۷۱ میلیون تا ۱۶۳ میلیون تومان است.
هفته سوم زمستان بازار مسکن در رکورد به سر می برد اما با این حال قیمت خانه در محله جمهوری از متری ۳۴ میلیون تا ۸۴ میلیون تومان است.
هفته سوم زمستان بازار مسکن در کما رفته است اما با این حال قیمت خانه در محله یوسف آباد از متری ۴۳ میلیون تا ۱۱۹ میلیون تومان است.
هفته سوم زمستان بازار مسکن در کما رفته است اما با این حال قیمت خانه در محله یوسف آباد از متری ۴۳ میلیون تا ۱۱۹ میلیون تومان است.
خرید مسکن در خواب زمستانی به سر می برد اما با این حال قیمت خانه در محله شهر زیبا از متری ۳۲ میلیون تا ۹۰ میلیون تومان است.
بازار مسکن در محله یافت آباد قیمت ها کمی متعادل به نظر رسیده اما باز هم بازار مسکن در این منطقه در رکود به سر می برد.
قیمت خانه در محله افسریه با توجه به رکود قیمت مسکن از متری۱۷ میلیون تومان به فروش می رسد.
خرید و فروش مسکن در روزهای آخر پاییز در کما رفته است اما با این حال قیمت خانه در برخی محله ها متغییر شده است و در محله قیطریه هر خانه متری ۱۳۳ میلیون به فروش می رسد.
خرید و فروش مسکن در روزهای آخر پاییز در کما رفته است اما با اینحال قیمت خانه در برخی محله ها متغییر شده است و در محله سیدان هر خانه متری ۱۳۰ میلیون به فروش می رسد.
خرید و فروش مسکن در خواب زمستانی فرو رفته است اما با این حال قیمت خانه در برخی محله ها متغیر بوده است به طور مثال در میدان انقلاب هر خانه متری ۳۰ میلیون تومان به فروش می رسد.
بازار خرید و فروش مسکن در رکود به سر می برد، با این حال اما در محله شوش قیمت هر متراژ خانه به حدود ۴۰ میلیون تومان رسیده است.
بازار اجاره بهای مسکن در جنوب شهر کمی متفاوت تر از سایر مناطق بوده ؛ البته قیمت ها در جنوب کمی معقول تر از سایر مناطق شهر تهران به نظر می رسد.
آمارها نشان می دهد که اوضاع مسکن در این روزها حالت سکون پیدا کرده اند. قیمت مسکن در آخرین ماه فصل پاییزنشان می دهد که قیمت ها در این روزها متغییر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ