یک اختر شناس خوش‌ذوق، یک شخص انقلابی در علم اقلیم شناسی و یک پیشگام در زمینه پیوند اعضاء، از جمله افراد بزرگی هستند که در لیست تاثیرگذارترین دانشمندان جهان قرار دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از حذف تیم ملی زنان آمریکا از جام جهانی، اسطوره فوتبال این کشور از حضور در میادین کناره‌گیری کرد.
شاخص کل بورس روز شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۳۹۳۸۴ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۳۳ هزار و ۴۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۱۳۴۵۹ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۱۵۷ هزار و ۳۷۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲ را بخوانید.
استاد حوزه و دانشگاه با برشمردن منافع حج به یکی از آنها اشاره کرد و گفت: اخلاق یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین موضوعات در حج است که باید نسبت به گذشته تغییرات مثبت داشته باشد.
حرکت اول به عنوان سرمایه‌گذار خطرپذیر گروه همراه اول، تاثیرگذارترین سرمایه‌گذار شرکتی در اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی شد.
حرکت اول به عنوان سرمایه‌گذار خطرپذیر گروه همراه اول، تاثیرگذارترین سرمایه‌گذار شرکتی در اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی شد.
نام لیونل مسی و کیلیان امباپه وارد فهرست 100 نفره تاثیرگذارترین چهره‌های دنیا شد که توسط نشریه تایم منتشر می‌شود.
پویا نوروزی‌نژاد در هفته چهارم بوندسلیگای آلمان ۱۰ گل برای تیم اینتراخت هاگن به ثمر رساند و یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان این فصل تا اینجای کار لقب گرفت.
رامین رضاییان تاثیرگذارترین بازیکن تیم ملی در دیدار با کنیا بود.
مسواک زدن درست و استفاده از نخ دندان و دهان‌شویه، تاثیرگذارترین عوامل برای حفظ بهداشت دهان و دندان و رفع بوی بد دهان هستند. هنگام مسواک زدن باید دقت کنید تک‌تک دندان‌ها تمیز شوند، پشت دندان بخوبی تمیز و مسواک از همه زوایا روی دندان کشیده شود.
تاثیرگذارترین بازیکن این فصل هوادار چهارمین گل خود در لیگ امسال را به ثمر رساند.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۲۵۰۶ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۳۹ هزار و ۶۸۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۳۷۱۶۷ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۶۳۵ هزار و ۲۲۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ را بخوانید.
وبگاه شبکه تلویزیونی روسیا الیوم در یک نظرسنجی از مخاطبان خود خواسته است که تاثیرگذارترین رهبر جهان در سال ۲۰۲۲ را انتخاب کنند.
مهدی طارمی با دو گل و یک پاس‌گل بالاتر از مهدی مهدوی‌کیا تبدیل به تاثیرگذارترین بازیکن ایران در جام‌های جهانی شده است.
سفیان امرابط، تاثیرگذارترین بازیکن تیم ملی مراکش در جام جهانی 2022 قطر، محسوب می‌شود.
ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین که یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم در بیست و دومین دوره جام جهانی بوده است، در زمین دوندگی زیادی ندارد و به اعتقاد برخی «پیاده روی» می‌کند!
در میان پنچ لیگ معتبر فوتبال اروپا روبرت لواندوفسکی و ارلینگ هالند تاثیرگذارترین مهاجمان روی موفقیت تیم‌های‌شان بوده اند. وابستگی بارسا و سیتی به آنها بسیار زیاد و خطرناک است.
فدریکو والورده تبدیل به یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان رئال در فصل جاری شده و تا به اینجا 6 گل در لالیگا به ثمر رسانده است. او در گلزنی از بیرون محوطه جریمه قصد شکستن رکورد ویژه لیونل مسی را دارد.
شاخص کل بورس یکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۸۸۵۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۲۲ هزار و ۲۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۲۴۶۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۲۶ هزار و ۹۳۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ را بخوانید.
برای اعجوبه استقلال تنها ۲۵ دقیقه زمان کافی بود تا با وجود حضور اندک در زمین تبدیل به تاثیرگذارترین بازیکن این تیم در فاز تهاجمی شود.
کارشناس فوتبال گفت: با تعویض‌های به موقعی که ساپینتو انجام داد استقلال توانست سه امتیاز بازی با ملوان را کسب کند.
لرزش یکی از نشانه‌های رایج پارکینسون است، اما پزشکان توصیه می‌کنند که برای کنار گذاشتن سایر گزینه‌های احتمالی مشکل‌زا فرد دچار لرزش باید به طور کامل مورد ارزیابی قرار گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ