مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد: امروز سه‌شنبه ۲۹ آذر، هوای ۶ کلانشهر در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس و یک کلانشهر قابل قبول است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز بیستم مردادماه با میانگین ۱۱۴ در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس ثبت شد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان در ۶ ایستگاه وضعیت ناسالم برای گروه های حساس را نشان می‌دهد.
وضعیت مطلوب هوای ۸ کلانشهر کشور
وضعیت هوای ۴ کلانشهر قرمز است
براثر این مخاطرات احتمال افزایش شاخص آلودگی هوا، افزایش غلظت آلاینده‌ها، کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم و در صورت عدم مهار منابع آلاینده ثابت و متحرک به‌ویژه در مناطق پرتردد تا حد بسیار ناسالم وجود دارد.
سازمان هواشناسی نسبت به افزایش آلودگی هوای هشت کلانشهر به‌ویژه تهران و کرج و لزوم مدیریت منابع آلاینده هشدار داد.
هوای ۶ کلانشهر ناسالم است
مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد: هوای ۶ کلانشهر آلوده کشور قابل قبول شد.
هشدار هواشناسی نسبت به آلودگی هوای ۵ کلانشهر
سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد: امروز دوشنبه هوای هوای پنج کلانشهر قابل قبول و سه کلانشهر ناسالم برای گروه‌های حساس است.
مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد: امروز هوای ۲ کلانشهر، ناسالم برای گروه‌های حساس و ۲ کلانشهر ناسالم برای تمام افراد جامعه آلوده و ناسالم است.
امروز هوای کدام کلانشهر آلوده‌تر است؟
هشدار هواشناسی نسبت به افزایش آلودگی هوای ۴ کلانشهر
شرایط پایداری هوا با توجه به پیش‌بینی‌ها، احتمالا تا پنجشنبه ادامه خواهد داشت. بنا بر این گزارش، اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران نیز اعلام کرد، با توجه به استمرار آلودگی هوا در کلانشهر تهران و در راستای مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای استانداری تهران، در تمامی مدارس پایتخت، آموزش در چهارشنبه دوم آذر ۱۴۰۱ مجازی برگزار می‌شود.
بر اساس گزارش دریافتی از مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم این سازمان، هوای کلانشهر اهواز با شاخص ۱۵۴ در شرایط ناسالم برای تمام گروه‌ها و هوای کلانشهر کرج با شاخص ۱۲۳ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
تنفس هوای مطلوب در ۷ کلانشهر
گزارش تحلیلی وضعیت شاخص آلودگی هوای ۸ کلانشهر کشور در تاریخ ۱۴ شهریور ماه ۱۴۰۱ اعلام شد.
گزارش تحلیلی وضعیت شاخص آلودگی هوای ۸ کلانشهر کشور در تاریخ ۱۴ شهریور ماه ۱۴۰۱ اعلام شد.
گزارش تحلیلی وضعیت شاخص آلودگی هوای ۸ کلانشهر کشور در تاریخ ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۱ اعلام شد.
بر اساس گزارش دریافتی از مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم این سازمان، هوای کلانشهر‌های تهران و کرج به ترتیب با شاخص‌های ١٢٧ و ١١۶ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس و هوای اهواز به شاخص ١۵٢ در شرایط ناسالم برای تمام گروه‌ها قرار دارد.
امروز آلاینده شاخص هوای اهواز، ذرات معلق کمتر از ۱۰ میکرون با میانگین ۱۸۰ و به عنوان آلوده‌ترین کلانشهر کشور در وضعیت ناسالم برای همه قرار گرفته است.
امروز (۱۵ مردادماه) آلاینده شاخص هوای اهواز ذرات معلق کمتر از ۱۰ میکرون با عدد ۱۵۷ و به عنوان آلوده‌ترین کلانشهر کشور در وضعیت ناسالم برای همه قرار گرفته است.
امروز آلاینده شاخص هوای اهواز ذرات معلق کمتر از ۱۰ میکرون با عدد ۱۴۱ است و به عنوان آلوده‌ترین کلانشهر کشور در وضعیت ناسالم برای همه قرار گرفته است.
کیفیت هوای ۵ کلانشهر کشور در شرایط قابل قبول

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ