مراحلی که ادامه ذکر خواهد شد را به ترتیب انجام دهید تا شانس نجات و تعمیر آن را افزایش دهید. توجه داشته باشید که سرعت عمل بالا از موارد مهم در طی این مراحل است. در ادامه گام‌هایی را خواهید خواند که به شما در برخورد با گوشی آب خورده کمک خواهد کرد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در صورتی‌که پسورد گوشی اندرویدی خود را فراموش یا گم کرده‌اید، با راهنمای جامع باز کردن قفل دستگاه خود همراه ما باشید.
Samsung Cloud یک ویژگی ذخیره سازی برای دستگاه‌های سامسونگ است که به شما امکان می‌دهد فایل‌ها را در فضای ابری ذخیره کرده و بعداً آن‌ها را دانلود کنید. اگر از پیام‌های خود قبل از حذف شدن با استفاده از Samsung Cloud پشتیبان تهیه کرده‌اید، می‌توانید آن‌ها را بازیابی کنید.
اگر شارژ گوشی تان رو به اتمام باشد و تصویر تمام مدارک سفرتان نیز درون آن باشد و به نشان دادن آن در خارج از کشور نیاز داشته باشید چه خواهید کرد؟ یک مهماندار هواپیما در رسانه اجتماعی تیک تاک به کاربران نشان داد که چگونه در مواقع اضطراری کابل‌های شارژ خود را به تلویزیون هتل وصل می‌کند.
داغ شدن گوشی مهم‌ترین نشانه ویروسی شدن گوشی است در شرایطی که داغ شدن گوشی در زمان‌های طولانی امری طبیعی به نظر می‌رسد، اما باید توجه داشته باشید که اگر در وضعیت عادی و زمانی که زیاد با گوشی کار نمی‌کنید، متوجه داغ شدن بیش از حد گوشی شدید، احتمال ویروسی شدن گوشی شما وجود دارد، زیرا برخی از ویروس‌ها سبب می‌شوند که بیش از اندازه طبیعی از CUP گوشی استفاده شود و درنهایت با داغ شدن غیرطبیعی گوشی روبه‌رو می‌شوید.
متهم گفت: نیازی به گوشی قاپی ندارم. دفعات قبل هم اگر اقدام به این کار کردم فقط به خاطر تفریح و سرگرمی بود. من مهندسی معماری خوانده‌ام و ساکن بالاشهر تهرانم. درآمدم می‌تواند به حدی خوب باشد که نیازی به این سرقت‌ها نداشته باشم
بارها تصاویر نمایندگان مجلس و برخی دیگر از مسئولین در حال استفاده از یک گوشی آمریکایی منتشر شده است اما هیچ‌کدام به اندازه آیفون، ساعت لوکس و کفش ریباک میرسلیم سر و صدا به پا نکرده است. دلیل این جنجال‌ها می‌تواند دفاع سفت و سخت میرسلیم از تولیدات داخلی باشد و آن حکایت رطب خوردن و منع رطب. کاربران زیادی از او پرسیده‌اند اگر از تولیدات داخلی حمایت می‌کند، چرا به جای محصولات آمریکایی از وسایل ساخت ایران استفاده نمی‌کند.
کابل‌های USB و دستگاه‌هایی وجود دارند که تمام انتقال داده‌های USB را مسدود می‌کنند، اما احتمالا گزینه‌های ایده‌آل‌تری نیستند، صرفا به این دلیل که باید به خاطر داشته باشید که به جای کابل USB استاندارد خود، یک کابل مخصوص همراه داشته باشید؛ و اگر مجبور به اتصال به یک پورت USB عمومی هستید، مراقب گوشی هوشمند خود باشید.
برای انجام فرآیند بازیابی به مک یا رایانه شخصی نیاز دارید. اگر از رایانه شخصی استفاده می‌کنید، باید سیستم عامل آن مایکروسافت ویندوز ۱۰ یا جدیدتر داشته و آیتونز (iTunes) روی آن نصب باشد.
تنها کاری که مهاجم برای اجرای روش GhostTouch باید انجام دهد، نزدیک شدن به محل حضور هدف است. آن‌ها می‌توانند تجهیزات خود را در مکان‌های عمومی قرار دهند تا سیگنال‌های الکترومغناطیسی را به‌ گوشی افراد ارسال کنند.
اگر گوش میانی یا داخلی به هر دلیلی آسیب ببیند، می‌تواند منجر به وزوز گوش شود. این شرایط بر هدایت امواج صوتی تأثیر می‌گذارد. تومور‌ها یک دلیل انکولوژیک جدی هستند که باید زود تشخیص داده شوند. بسیاری از آن‌ها به‌آرامی، اما پیوسته رشد می‌کنند.
این آقا برای کار به خانه آن‌ها می‌رفت که عکس‌های داخل گوشی او را برداشته بود. به او گفته بود اگر با من نباشی، عکس‌هایت را پخش خواهم کرد. چند روز به او مهلت داده بود و بعد عکس‌ها را پخش کرد. او سه تا بچه دارد. (منظورش از «او»، خواهرش است. برادر مریم از به کار بردن اسم خواهرش اجتناب می‌کند و مرتب مریم را او خطاب می‌کند) فردی هم که عکس‌ها را پخش کرده، زن و بچه دارد.
این آقا برای کار به خانه آن‌ها می‌رفت که عکس‌های داخل گوشی او را برداشته بود. به او گفته بود اگر با من نباشی، عکس‌هایت را پخش خواهم کرد. چند روز به او مهلت داده بود و بعد عکس‌ها را پخش کرد. او سه تا بچه دارد. (منظورش از «او»، خواهرش است. برادر مریم از به کار بردن اسم خواهرش اجتناب می‌کند و مرتب مریم را او خطاب می‌کند) فردی هم که عکس‌ها را پخش کرده، زن و بچه دارد.
اگر دوست دارید می‌توانید پیراشکی را داخل تابه سرخ کنید و یا اگر دوست دارید پیراشکی کم کالری داشته باشید داخل فر قرار دهید.
اگر می‌خواهید مطمئن شوید که گوشی شما ویروسی شده یا خیر، می‌توانید سایت‌های شبکه‌هایی مانند توییتر را باز کنید، اگر در پروفایلتان تبلیغاتی را مشاهده کردید باید تقریبا به ویروسی شدن گوشی خود پی ببرید، چراکه این سایت‌ها عموما تبلیغات غیرضروری نداشته‌اند.
قراردادن یک رمز پیچیده، شامل اعداد، حروف و کاراکتر‌ها گاهی باعث فراموشی پسورد وای فای می‌شود. اگر در گذشته از وای فای برای هر دستگاهی از جمله لپ تاپ، کامپیوتر، تبلت و تلفن همراه استفاده کرده اید، برای مراجعه بعدی و استفاده از وای فای، دیگر نیازی به وارد کردن رمز نخواهید داشت. اما ممکن است بخواهید دستگاه جدیدی را به وای فای متصل کنید و متوجه شوید اصلا آن را به یاد نمی‌آورید. اما نباید نگران باشید، چرا که چندین روش برای پیدا کردن رمز وای فای فراموش شده وجود دارد.
همیشه گوشی خود را با شارژر خودش شارژ کنید. بر خلاف لپ‌تاپ‌ها، گوشی‌های هوشمند از یک رابط شارژ جهانی یعنی پورت microUSB استفاده می‌کنند. با این حال، اگر شارژری که استفاده می‌کنید با اصل مطابقت نداشته باشد، بر عملکرد باتری، ظرفیت ذخیره‌سازی شارژ و عمر باتری تأثیر می‌گذارد (در صورت تکرار مکرر). همیشه اطمینان حاصل کنید که ولتاژ خروجی (V) و جریان (آمپر) شارژر جایگزین با آداپتور اصلی مطابقت دارد یا توسط سازنده گوشی تأیید شده است.
اگر می‌خواهید از پتانسیل گوشی هوشمند خود نهایت استفاده را ببرید و به آن آسیب نرسانید، هنگام شارژ باید نکات مهمی را رعایت کنید.
اگر از گوشی‌های سامسونگ استفاده می‌کنید، برای حفظ امنیت، در اسرع وقت نسبت‌به به‌روزرسانی گلکسی‌استور روی دستگاه خود اقدام کنید.
همانطور که قبلا توضیح داده شد، می‌توانید برنامه‌ها را از حالت آماده‌باش برنامه مستثنی کنید. اگر کنجکاو هستید که کدام برنامه‌ها در حال حاضر در حالت آماده به کار هستند، می‌توانید آن‌ها را از گزینه‌های برنامه نویس اندروید بررسی کنید. فقط مراقب باشید، زیرا این گزینه‌ها برای سرهم‌کردن کاربران در نظر گرفته نشده است.
ظهر روز چهارشنبه شانزدهم آذرماه امسال بود که پیامی تحت عنوان «هشدار زلزله» روی گوشی تلفن همراه برخی از شهروندان نقش بست و از آنان خواست که آرام باشند و پناهگاهی را در اطراف محل حضور خود پیدا کنند. پیام هشدار آمیزی که خیلی زود جعلی بودن یا به عبارتی نادرست بودن آن مشخص شد، اما اگر آن پیام جعلی نبود، امروز تهران در چه وضعیتی قرار داشت؟
اگر شما هم عادت به استفاده طولانی از تلفن همراه خود هنگام خواب هستید و روز بعد با درد دست مواجه می‌شوید باید بدانید که به نوعی درد به نام «درد آرنج تلفن همراه» دچار شده‌اید که از نظر پزشکی به عنوان گیر افتادن عصب اولنار یا سندرم تونل کوبیتال شناخته می‌شود.
امیر صباحی فرد، فرمانده نیروی پدافند ارتش در گفتگو با شبکه خبر گفت: تهدیدات رژیم صهیونیستی برای تغذیه اذهان عمومی داخل این رژیم است اگر رژیم صهیونیستی می‌خواهد عمر کوتاه خود را کوتاه تر کند،‌ این گوی و این میدان.
امیر صباحی فرد، فرمانده نیروی پدافند ارتش در گفتگو با شبکه خبر گفت: تهدیدات رژیم صهیونیستی برای تغذیه اذهان عمومی داخل این رژیم است اگر رژیم صهیونیستی می‌خواهد عمر کوتاه خود را کوتاه تر کند،‌ این گوی و این میدان.
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: بسیارى از مردم اعلام مى کنند که جریمه‌ها پیامک نمى شود، اما باید گفت که ٩٦ درصد از جرائم به صورت پیامک براى مردم ارسال مى شود و اگر کسى پیامکی دریافت نمى کند، حتما تلفن همراهش مشکل دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ