سفیر جدید جمهوری مالی در کشورمان،در آغاز مأموریت خود با وزیر امور خارجه دیدار و رونوشت استوارنامه خود را تسلیم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گفته مقامات، آژانس عالی ایالات متحده برای حمایت مالی از مصرف کننده، برنامه های خود در کاخ سفید برای نظارت بر شرکت هایی که داده های شخصی افراد را ردیابی و می فروشند، اعلام خواهد کرد.
صدیقی امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه پول ملی در حال پیدا کردن اعتبارات جدید است، خاطرنشان کرد: بخشی از این مربوط به احیای کارگاه‌های تعطیل و نیمه‌تعطیل بود و دوم، از جانب دپیلماسی اقتصادی است که نتیجه سیاست دولت درباره همسایگان و سایر کشورهاست.
سفیر جدید کشورمان در سئول، پس از تسلیم استوارنامه خود بر اهمیت منابع مالی ایران در کره جنوبی و نقش مؤثری که می‌تواند در تقویت همکاری‌های دو کشور ایفا نماید، تأکید کرد.
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا امروز اعلام کرد: بسته جدید کمک نظامی به اوکراین خیلی زود اعلام می‌شود.
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: سفر آقای رییسی به چین بستر شکل‌گیری مذاکرات جدید و بسیار جدی میان هیأت‌های ایران و عربستان سعودی را فراهم کرد.
ستاره گلزن تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم در فصل ۱۴۰۱ لیگ برتر باشگاه‌های کشور به اردوی جدید تیم ملی فوتسال بزرگسالان ایران برای اعزام به تورنمنت تایلند دعوت شد.
رئیس جمهور در مراسم دریافت استوارنامه سفیر جدید مالی گفت: غربی‌ها نه برای کمک، بلکه برای استعمار و غارت ثروت مردم آفریقا به این قاره ورود کرده‌اند.
مقامات آگاه در دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی اعلام کردند مشاور امنیت ملی کاخ سفید برای بررسی سیاست‌های کابینه جدید رژیم صهیونیستی به‌زودی راهی سرزمین‌های اشغالی می‌شود.
امروز چهارشنبه ۲۳ نوامبر در مراسمی با حضور وزیر برنامه‌ریزی عراق و سفیر امریکا در بغداد، توافق‌نامه اجرایی کمک مالی امریکا برای پروژه‌های توسعه‌ای در عراق امضا شد.
مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان آلمانی بارسلونا، که به دلیل ناراحتی گوارشی با تیم ملی کشورش به قطر سفر نکرده بود امروز با پروازی مستقیم خود را به این کشور رساند.
مشاور امنیت ملی کاخ سفید از بسته جدید کمک های نظامی آمریکا به اوکراین خبر داد.
سفیر جدید پادشاهی مالزی در شروع مأموریت خود در کشورمان با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و رونوشت استوارنامه خود را تسلیم کرد.
چین با محکوم کردن راهبرد جدید دفاع ملی آمریکا، تاکید کرد که پکن هرگز به‌دنبال «هژمونی» و سلطه بر سایر ملت‌ها نیست.
سند استراتژی امنیت ملی دولت بایدن که مدت‌ها در انتظار آن بودیم بیش از آن که پاسخی درباره رویکرد کاخ سفید به بحران‌های جهانی باشد، پرسش‌هایی را مطرح می‌سازد. استراتژی جدید همانند آن که بگوییم برای توقف آتش سوزی خانه‌ها با آتش افروزان همکاری خواهیم کرد.
کاخ سفید امروز در بیانیه ای راهبرد امنیت ملی جدید آمریکا در دولت «جو بایدن» را منتشر شد.
کاخ سفید امروز در بیانیه ای راهبرد امنیت ملی جدید آمریکا در دولت «جو بایدن» را منتشر شد.
کاخ سفید امروز در بیانیه ای راهبرد جدید امنیت ملی آمریکا در دولت «جو بایدن» را منتشر شد.
لیگ‌برتر فوتبال زنان با مشکلات جدی مالی روبرو است و همین موضوع خطر انحلال تیم‌های باتجربه را نیز بالا برده است.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در انتظار صدور روادید و تهیه بلیت برای سفر به تهران و آغاز کار در تیم ملی است.
نکته کلیدی درباره رمز ریال، حرکت بانک مرکزی در جایگزینی این پول ملی جدید فناورانه به جای ریال مرسوم است که از تورم، نقدینگی، عرضه و تقاضای ارز خارجی و ارزش ارز‌های دیگر تاثیر می‌پذیرد. اگر هدف اصلی بانک مرکزی از ارائه این طرح، جایگزینی ریال سنتی به رمز ریال جدید، حفظ و افزایش ارزش پول ملی در میان مدت و بلند مدت باشد، نقطه زنی بانک مرکزی در درمان بیماری‌های مختلف اقتصاد ایران خواهد بود.
مهدی تاج رییس جدید فدراسیون فوتبال امروز به ساختمان استیجاری این فدراسیون در خیابان سئول رفت تا کارش را رسما استارت بزند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از فدراسیون درخواست کرده است پیش از سفر به اتریش، دیداری تدارکاتی را در تهران داشته باشد.
بهروز حضرتی‌پور که مربی ارشد اعزامی تیم ملی فرنگی به مسابقات کشورهای اسلامی بود، برای حضور در دور جدید تمرینات ملی‌پوشان زودتر از سایر اعضای تیم به تهران بازگشت.
مذاکرات وین به‌طور ناگهانی و بدون اطلاع قبلی از امروز از سر گرفته می‌شود. شوک خبری زمانی رخ داد که ناگهان انریکه مورا، نماینده اتحادیه اروپا در توییتر اعلام کرد که برای احیای برجام راهی وین است. ساعتی پس از اعلام این خبر وزارت خارجه ایران نیز خبر از سفر علی باقری به اتریش داد و این اخبار سرانجام با تایید سفر رابرت مالی به وین تکمیل شد. اکنون همه چیز مهیاست تا حداقل نمایندگان اروپا، ایران و آمریکا درباره پیش‌نویس بورل آخرین نظرات و جمع‌بندی‌های خود را ارائه و با یکدیگر تبادل نظر کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ