اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک نماینده مجلس با انتقاد از عملکرد دولت در اجرای نهضت ملی مسکن گفت: آمارها و نتایج نشان می‌دهد وضعیت تولید مسکن در این دولت نیز روند مطلوب و امیدوارکننده‌ای ندارد.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس بر عملکرد مطلوب دولت در حوزه دیپلماسی کشورهای همسایه و ضرورت برنامه‌ریزی برای توسعه شهر آبادان تاکید کرد.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی گفت: دستگاه‌های اجرایی در نوروز امسال اقدامات شایسته‌ای را در حوزه اسکان، راهنمایی و نظارت بر عملکرد اصناف به منظور ارائه خدمات مطلوب به زائران انجام داده‌اند.
بررسی عملکرد پژوهشگاه میراث فرهنگی نشان می دهد که تغییرات ساختاری این مرکز موجب شده ؛ کارکردهای مطلوب اولیه از این دستگاه حاصل نشود و بازوی فعال و مغز متمرکز وزارت میراث فرهنگی نباشد.
اراک- وزیر دادگستری گفت: عملکرد اداره‌کل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی و گمرک استان مرکزی مطلوب است.
رقابت‌های جام جهانی ترامپولین با عملکرد نه‌چندان مطلوب چهار نماینده ایران پیگیری شد.
با توجه به تعمیق معاملات بازار سهام به لحاظ افزایش تعداد سرمایه‌گذاران نسبت به گذشته، حال شاهد افزایش تعداد درخواست دریافت مجوز در راستای توسعه نهادهای مالی در بازار سرمایه کشور هستیم. در این میان ارزیابی نحوه فعالیت و نظارت بر عملکرد نهادهای مالی به لحاظ اجرای مطلوب قانون و مقررات وظیفه جدی بوده که سازمان بورس و اوراق‌بهادار بر عهده دارد. عبور از قوانین دست‌وپا گیر و به‌نوعی به‌روز‌رسانی دستورالعمل‌ها با رویکرد تسهیلگری در باب مقررات سیاستی است که سازمان بورس در راستای توسعه بخش مولد اقتصاد کشور در دستور کار خود قرار داده‌است.
رزمایش نیروی دریایی سپاه با نام سردار شهید نصرالله شفیعی با هدف آمادگی های نیرویی برای مقابله با تهدیدات متصور در خلیج فارس و عملکرد مطلوب سامانه موشک‌های کروز دریایی با موفقیت برگزار شد.
فرمانده سپاه با بیان اینکه عملکرد پلیس در سه ماه گذشته مطلوب بوده است، گفت: با تمام وجود و ظرفیت در کنار فرمانده جدید انتظامی هستیم و از او حمایت می‌کنیم.
فرمانده سپاه با بیان اینکه عملکرد پلیس در سه ماه گذشته مطلوب بوده است، گفت: با تمام وجود و ظرفیت در کنار فرمانده جدید انتظامی هستیم و از او حمایت می‌کنیم.
شاخص کل بورس با رشد ۴۵ هزار و ۱۳۳ واحدی موفق شد به ارتفاع یک میلیون و ۴۵۴ هزار و ۸۷۸ واحد برسد. شاخص کل هم‌وزن بازار نیز با رشد ۹ هزار و ۷۴۰ واحدی به واسطه عملکرد مطلوب کلیت بازار سرمایه توانست به محدوده ۴۳۰ هزار و ۱۲۵ واحدی برسد. امروز این رشد بازار ادامه دار است؟
اتفاق بزرگ کشتی تیمی ایران و آمریکا، شکستن طلسم جردن باروز مقابل کشتی‌گیران ایرانی آن‌ هم در خاک این کشور بود! با این حال عملکرد ضعیف علیرضا کریمی و امیرمحمد یزدانی و باخت سنگین قاسم‌پور به اسنایدر جام را تقدیم میزبان کرد.
اتفاق بزرگ کشتی تیمی ایران و آمریکا، شکستن طلسم جردن باروز مقابل کشتی‌گیران ایرانی آن‌هم در خاک این کشور بود! با اینحال عملکرد ضعیف علیرضا کریمی و امیرمحمد یزدانی و باخت سنگین قاسم‌پور به اسنایدر جام را تقدیم میزبان کرد
ژردان شکیری در نشست مطبوعاتی قبل از بازی با برزیل شرکت کرد و توقع دارد در مقابل برزیل نتیجه مطلوبی بگیرند.
علی اکبر صفایی، شفاف سازی در عملکرد تمامی واحدها را بهترین روش برای مقابله با کاهش تخلفات و جرایم و ارتقای سلامت اداری دانست و بر نقش مؤثر آفرین بازرسان در عملکرد مطلوب سازمان تاکید کرد.
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: عملکرد صداوسیما سوال برانگیز است، افرادی که همیشه تریبون دارند، به عنوان نماد وضع موجود در مقابل کسانی که بانی مشکلات هستند قرار می‌گیرند و مغلوب می‌شوند.
صنعت خودرویی که یکی از بزرگترین صنایع بازار است و در این مطلب سعی شده به تشریح گزارش عملکرد نماد‌های خودرویی و قطعات خودرو در ۶ ماهه ابتدایی ۱۴۰۱ بپردازیم.
گزارش عملکرد شرکت‌ها در سال جاری در حال بارگذاری بر روی سایت کدال است. در این مطلب به گزارش عملکرد پنج نماد پالایشی پرداخته ایم. شراز، شتران، شاوان، شبریز و شبندر در ۶ ماهه چقدر سود ساختند؟
اطلاعات مالی موجود از عملکرد بانک ملت نشان می دهد نسبت تسهیلات به سپرده از روند مطلوبی برخوردار است؛ برای اطلاع بیشتر با این گزارش همراه باشید.
عملکرد بیمه معلم و بررسی شاخص های اساسی چون افزایش توانگری مالی، افزایش بازده دارایی ها، رشد فروش، کاهش ضریب خسارت و شیب تند سودآوری مهر تاییدی است بر مدیریت مطلوب و سازمان دهی یکپارچه صف و ستاد در بیمه معلم.
رئیس فدراسیون والیبال با اشاره به عملکرد تیم‌های ملی زنان ایران در سال 1401، گفت: به دنبال مطلوب هستیم و وضعیت موجود با مطلوب فاصله دارد.
رئیس فدراسیون والیبال با اشاره به عملکرد تیم‌های ملی زنان ایران در سال 1401، گفت: به دنبال مطلوب هستیم و وضعیت موجود با مطلوب فاصله دارد.
مربی نساجی با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان این تیم در جدال با نفت مسجدسلیمان، امیدوار است مقابل ذوب آهن نیز به نتیجه مطلوب دست یابند.
با وجود اهمیت مناطق آزاد برای اقتصاد کشور، اما به نظر می‌رسد که تا امروز این مناطق چندان عملکرد مطلوبی نداشته و به محلی برای واردات تبدیل شده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ