سرمربی فرانسه بد بازی کردن بازیکنانش در نیمه اول را دلیل باخت این تیم می‌داند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گرانیت ژاکا بعد از جدایی از آرسنال و انتقال به لورکوزن درباره علت این انتقال توضیح داد و گفت شایعات درباره مشکلات او با آرسنال کاملا دروغ است.
حسین شریعتمداری نوشت: چند تن از زنان بی‌حجاب دستگیر شده که از اجیر‌شدگان دست‌چندم و بی‌اهمیت بوده‌اند، اعتراف کرده‌اند که برای هر یک ساعت حضور در خیابان مبلغ سه دلار دستمزد می‌گرفته‌اند و یکی از آن‌ها میزان درآمد یک ماه خود را ۵۰ میلیون تومان اعلام کرده بود. حالا حساب کنید که عوامل اصلی و سرنخ‌ها چه میزان کلانی دریافت می‌کنند؟! اگر تهیه‌کنندگان محترم لایحه تصور می‌کنند که با جریمه نقدی می‌توانند از ادامه بی‌حجابی جلوگیری کنند، به جرأت می‌توان گفت که از الفبای ترفند‌های دشمن نیز چیزی نمی‌دانند!
خیانت خاتمی در شرایطی بود که وی بار‌ها در پستو‌ها اعتراف کرده، ادعای تقلب در انتخابات «دروغ» بوده؛ اما شرافت اعلام علنی آن را نداشته است. آن خیانت بود که دشمن را به افزایش تحریم‌های موسوم به فلج‌کننده واداشت. لاف گزاف وی در حالی است که در عفو اخیر تعداد عفوشدگان حدود ۹۰ هزار نفر بود.
طائب گفت: ما گرانی داریم، اما گرانی متاثر از بازی است که بخشی از طرف دشمن و بخشی داخلی است. با ارز چطور بازی می‌کنند در اربیل، هرات، امارات با قیمت بازی می‌کنند قیمت فردا را اعلام می‌کنند پشت آن هم شبکه اسراییل است که این فضا را ایجاد می‌کنند.
رهبر انقلاب در دیدار با کارگران فرمودند: اعتراض‌هایی در محیط کارگری وجود داشته، بعضی از این اعتراضات تا جایی که بنده سراغ دارم اعتراضات به جایی بوده است.
اعتراض‌هایی در محیط کارگری وجود داشته، بعضی از این اعتراضات تا جایی که بنده سراغ دارم اعتراضات به جایی بوده: اعتراض تاخیر حقوق، اعتراض واگذاری غلط... این کمک به نظام و دولت و آگاه کردن نظام است.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: با ادامه این ناراضی‌تراشی دیگر دشمنان خارجی نیازی به تلاش و هزینه کردن برای براندازی نظام جمهوری اسلامی نخواهند داشت. ما خودمان با هزینه بیت‌المال در حال براندازی هستیم، مثل آن کسی که بر سر شاخ بود و بُن می‌برید!
معاون هماهنگ‌کننده سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه هرگونه تحرکات دشمنان زیر دید نیروهای اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران قرار دارد، گفت: چندی پیش نیروهای اطلاعاتی برخی کشورهای مخالف نظام اسلامی در منطقه نشستی داشتند که در این نشست اعتراف داشتند که اکنون باید منتظر اقدام تلافی‌جویانه ایران باشیم.
بعد از ممانعت بشیکتاش از مذاکره ووت وخهورست با منچستریونایتد این مهاجم هلندی در اعتراض به باشگاهش در تمرین امروز سفید و سیاه‌های استانبول شرکت نکرد.
امام جمعه قم با بیان اینکه دشمن این حربه بی حجابی را از ۳۰ سال قبل برای تهاجم و شبیه خون فرهنگی در برنامه‌های خود داشته است، بیان کرد: متاسفانه هیچگاه این حربه دشمن از سوی دستگاه‌های ذیل ربط جدی گرفته نشده است و نتیجه آن وضع کنونی است.
ستاره آلمانی رئال مادرید طی گفت و گویی مسی را شایسته قهرمانی در جام جهانی دانسته و از زیدان به عنوان بهترین گزینه جانشین دشان یاد کرد.
رئیس مجلس گفت: اکنون بیش از پیش آشکار شده که دشمن به دنبال تبدیل اعتراض به اغتشاش و جنایت و داعش سازی نوین است.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حوادث و اتفاقات اخیر پیامی روشن بهمراه داشت و بار دیگر نشان داد سازمان سیا و موساد بدنبال تبدیل اعتراض به اغتشاش هستند.
مردم امروز از مسئولان، امنیت می خواهند و برای امنیت در جنگ ترکیبی نیازمند اقتدار هوشمند در میدان و بازنمایی کامل واقعیت، در افکارعمومی هستیم تا هم بهانه ای به دشمن برای داعش سازی داده نشود و هم کسی جرات رفتار داعشی نداشته باشد و معترضین نیز از اسارت فکری رسانه های داعش ساز آزاد شوند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان دنبال به نتیجه رسیدن مطالبات معترضین نیستند بلکه با تبدیل اعتراض به اغتشاش و جنایت، داعش سازی نوین را در دستور کار خود قرار داده اند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان دنبال به نتیجه رسیدن مطالبات معترضین نیستند بلکه با تبدیل اعتراض به اغتشاش و جنایت، داعش سازی نوین را در دستور کار خود قرار داده اند.
باید به گونه‌ای عمل کرد که این قضایا اصلا رخ ندهد. در تحلیل این نارآمی‌ها باید پرونده اعتراض را از اغتشاش و سخن داخل را از سخن دشمن جدا کنیم. به هر حال، دشمن اگر دشمنی نکند که دوست می‌شود و خاصیت دشمن، دشمنی و استفاده از نقاط ضعف است.
باید به گونه‌ای عمل کرد که این قضایا اصلا رخ ندهد. در تحلیل این نارامی ها باید پرونده اعتراض را از اغتشاش و سخن داخل را از سخن دشمن جدا کنیم. به هر حال دشمن اگر دشمنی نکند که دوست می شود و خاصیت دشمن، دشمنی و استفاده از نقاط ضعف است
باید به گونه‌ای عمل کرد که این قضایا اصلا رخ ندهد. در تحلیل این نارامی ها باید پرونده اعتراض را از اغتشاش و سخن داخل را از سخن دشمن جدا کنیم. به هر حال دشمن اگر دشمنی نکند که دوست می شود و خاصیت دشمن، دشمنی و استفاده از نقاط ضعف است
سخنگوی دولت گفت: اجتماع پرشور مردم در اعتراض به اغتشاشات و آشوب افکنی ها و تشییع شهدا ، نشان می‌دهد مردم مخالف تجزیه طلبی هستند.
یک عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: دولت موظف است فضای گفتمان و بیان اعتراض منطقی ر ا آماده کند تا زمینه توطئه دشمن در کشور خنثی شود.
در تماس تلفنی گفتم که حتماً این موضوع پیگیری می‌شود که اگر قصوری باشد، حتماً پیگیری خواهد شد و خانواده آن مرحومه نیز گفتند که این تماس برای ما قوت قلب بود. همچنین در دولت و مجلس این موضوع پیگیری شد و پزشکی قانونی هم آن را پیگیری کرد. در این موضوع آنچه وظیفه مدیریتی ما در دولت است، این که آن را پیگیری کنیم و من هم به عنوان یک مسئول، قصدم در این قضیه شفافیت و اجرای عدالت است.
در تماس تلفنی گفتم که حتماً این موضوع پیگیری می‌شود که اگر قصوری باشد حتماً پیگیری خواهد شد و خانواده آن مرحومه نیز گفتند که این تماس برای ما قوت قلب بود. همچنین در دولت و مجلس این موضوع پیگیری شد و پزشکی قانونی هم آن را پیگیری کرد. در این موضوع آنچه که وظیفه مدیریتی ما در دولت است این است که آن را پیگیری کنیم و من هم به عنوان یک مسئول قصدم در این قضیه شفافیت و اجرای عدالت است
رئیس دایره سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که تلاش های دشمن صهیونیستی برای فریب و تحریک علیه گردان های قدس، پس از اعتراف صهیونیست ها به قتل ۵ کودک فلسطینی ناکام ماند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ