هافبک فرانسوی باشگاه رئال مادرید این بار فرشته نجات فرانسوی ها شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ادواردو کاماوینگا با رئال مادرید برای تمدید قراردادش تا سال 2028 به توافق رسید. بند فسخ قرارداد جدید این ستاره فرانسوی 1 میلیارد یورو خواهد بود.
ادواردو کاماوینگا، هافبک فرانسوی رئال مادرید، در میانه شایعات درباره پیوستن امباپه به این تیم می‌گوید بیش از هر کس از حضور ستاره فرانسوی در رئال خوشحال خواهد شد.
کاماوینگا، ستاره فرانسوی رئال مادرید، در پایان دیدار تیمش مقابل رایو وایه‌کانو گفت رئال برای به دست آوردن رتبه دوم جدول بی‌انگیزه نیست.
ادواردو کاماوینگا، ستاره رئال مادرید، که خود در کمپ پناهندگان به دنیا آمده از کمیساریای پناهندگان سازمان ملل متحد به دلیل نقشی که در کمک به پناهنده‌ها دارد تمجید کرد.
ادواردو کاماوینگا که در بازی برابر ختافه مصدوم شده بود، به‌موقع ریکاوری کرد و وارد فهرست رئال مادرید برای بازی بزرگ مقابل منچسترسیتی شد.
ادواردو کاماوینگا، مدافع رئال مادرید، می‌گوید همبازیانش انگیزه دارند در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان منچسترسیتی را شکست بدهند.
رئال مادرید امشب در حالی به مصاف رئال سوسیداد خواهد رفت که بسیاری از بازیکنانش را در اختیار ندارد.
رئال مادرید فردا کار دشواری را برابر خیرونا در پیش دارد و فهرست مصدومانش بیش از پیش طولانی شده است.
ادواردو کاماوینگا، ستاره فرانسوی رئال مادرید، این روزها به وارثی شایسته مارسلو تبدیل شده است.
جاناتان بارنت، ایجنت ادواردو کاماوینگا، هافبک رئال مادرید، از تمایل این باشگاه برای تمدید قرارداد این بازیکن فرانسوی خبر داد.
ادواردو کاماوینگا در صورتی که امسال با رئال مادرید فاتح کوپا دل‌ری شود، ششمین جام باشگاهی‌اش را فتح خواهد کرد؛ اما او ابتدا باید در ال‌کلاسیکوی امشب از سد بارسا عبور کند.
ادواردو کاماوینگا در دومین فصل حضورش در رئال و در 20 سالگی، فاتح پنج جام ارزشمند داخلی و بین‌المللی شده و برای تکمیل شش‌گانه خود، فقط کوپا دل ری را کم دارد.
نمایش خوب ادواردو کاماوینگا برابر اوساسونا به عنوان هافبک دفاعی حالا تردیدهای کارلو آنچلوتی برای بازی مقابل لیورپول را بیشتر کرده است.
آلوارو رودریگز، مهاجم 18 ساله رئال، دیشب در دومین بازی رسمی‌اش، یک پاس گل داد و در رختکن با استقبال متفاوت ادواردو کاماوینگا روبرو شد.
مربی ایتالیایی رئال اطمینان داد که نه ادواردو کاماوینگا و نه هیچ بازیکن مهم دیگر رئال در انتقالات ژانویه تیم را ترک نخواهند کرد.
سرخیو آگوئرو، ستاره سابق آرژانتین، توضیحاتی را درباره توهینی که به ادواردو کاماوینگا کرده بود ارائه کرد.
ادواردو کاماوینگا رویای حضور در ترکیب ثابت رئال و تیم ملی فرانسه را در سر دارد و گفت که دوست ندارد همیشه یک تعویضی طلایی باشد.
ستاره بدشانس تیم ملی فرانسه که به خاطر برخورد با ادوارد کاماوینگا در تمرین، جام جهانی را از دست داد، درخواست کرد تا توهین ها به کاماوینگا متوقف شود.
ادواردو کاماوینگا، ستاره فرانسوی رئال مادرید، می‌گوید کریم بنزما آماده است تا عملکرد خوبی در جام جهانی 2022 داشته باشد.
هافبک جوان رئال در فهرست نهایی فرانسه برای جام جهانی قرار گرفت و از این بابت خوشحال است. او گفت که حاضر است برای فرانسه در درون دروازه هم قرار بگیرد.
مارکا می‌گوید با رسمی شدن غیبت پل پوگبا در جام جهانی به دلیل مصدومیت، حالا راه برای دعوت کاماوینگا، ستاره فرانسوی رئال مادرید، به تیم ملی کشورش باز شده است.
ادواردو کاماوینگا شب گذشته از ابتدا در ترکیب رئال برابر ختافه حضور داشت. او معتقد است این بازی شبیه به بازی های لیگ فرانسه بود.
ادواردو کاماوینگا، ستاره فرانسوی رئال مادرید، از بازی کردن در ترکیب این تیم خیلی خوشحال است.
دیدیه دشان اسامی 23 بازیکن را برای دو بازی پیش روی تیم ملی فرانسه اعلام کرد. فهرستی که در آن کریم بنزما غایب است و چند بازیکن سرشناس نیز بار دیگر شانس پوشیدن پیراهن فرانسه را پیدا کرده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ