شرکت مشاور سرمایه گذاری ترنج در اطلاعات صورت‌های مالی خود در سال مالی سه ماهه منتهی به ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ از زیان در سرمایه گذاری و کاهش ۹۲ درصدی جریان ورود نقد حاصل از فعالیت‌ها در این بخش خبر می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور وزیر اقتصاد گفت: یک بازار تخصصی برای پذیرش شرکت های دانش بنیان در فرابورس در نظر گرفته شده است.
محمدجواد خلیلی مشاور مدیرعامل، مدیر گروه روابط‌عمومی و حوزه مدیرعامل شرکت مس با حضور در شهرستان بم از روند ارائه خدمات‌رسانی این اردوی جهادی به مردم در زمینه‌های درمانی، عمرانی، فرهنگی و ورزشی بازدید کرد و در جریان آخرین اقدامات صورت‌گرفته قرار گرفت.
رئیس انجمن مفاخر معماری ایران ادامه داد: داریوش زمانی در سال ۱۳۵۷ در آزمون صلاحیت حرفه معماری در ایتالیا شرکت کرده و پذیرفته شده بود. علاوه بر عضویت انجمن مفاخر معماری ایران، عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، عضو جامعه مهندسان مشاور ایران و عضو انجمن صنفی مهندسان مشاور معمار و شهرساز نیز بود.
مشاور رییس سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: داوطلبان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۲ برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای و یا اطلاعات ثبت‌نامی از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و بر اساس آدرس و زمان تعیین‌شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.
مشاور امنیت ملی سابق آمریکا معتقد است که شرکت دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آینده این کشور، مانع اجرای عدالت است.
شرکت مدیر برنامه‌های فرانک کسیه، هافبک بارسلونا، از جرارد رومرو، خبرنگار اسپانیایی، به شدت انتقاد کرده و او را به دروغگویی و فریب افکار عمومی متهم کرد.
خبرنگار از مدیرکل درباره استخدام پسرش در شرکت عمران سهند سوال می‌پرسد که او می‌گوید: پسرم استخدام نشده و مهندس عمران است و در یک شرکت کار می‌کند که مشاور شرکت عمران است. ولی در آینده ممکن است در یک چنین جایی هم مشغول به کار شود. او در بخش دیگری از صحبت‌های خود خطاب به خبرنگاران گفته است «برای درآوردن حرص شما هم شده، پسرم را جای بهتر هم می‌برم!»
ششمین جلسه شورای اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی به میزبانی بانک ملت و با حضور مسعود نصراصفهانی رییس هیات مدیره بانک ملت، مهدی محمدی مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی، مصطفی قمری وفا مدیر اداره روابط عمومی بانک مرکزی، دکتر حسین ظریف منش مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر و مدیران روابط عمومی بانک ها، شرکت های بیمه و سازمان های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی طی احکام جداگانه‌ای سرپرست معاونت برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی و همچنین سرپرست شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تأمین را منصوب کرد.
اصفهان- مشاور امور بانوان و خانواده شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به ضرورت مدیریت مصرف آب، گفت: بانوان نقش کلیدی در آموزش و فرهنگسازی اعضای خانواده در مدیریت مصرف آب دارند.
مشاور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: با آغاز خانه تکانی ها، مصارف آب در استان تهران به سه برابر ورودی سدهای پنجگانه آن رسیده و آب مشترکانی که مصارف نادرستی داشته باشند، قطع خواهد شد.
مشاور میراث فرهنگی شرکت آب نیرو و عضو هیأت علمی دانشگاه گفت: سد چمشیر اولین سدی است که مطالعات باستان شناسی آن در چهار مرحله انجام شده است.
مشاور حقوقی وزیرضمن تشریح نکاتی درخصوص صدور مجوزها، به این مسئله اشاره کرد که در آینده با ارتقا شرکت به سازمان وافزایش نقش نظارتی، تبدیل آزمایشگاه به مرجع صدورمشاوره‌های تخصصی ممکن خواهد شد.
طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت توسعه، علیرضا فاضلی به جای احمد مددی مدیر مجموعه ورزشی آزادی شد.
مشاور حقوقی وزیر و رئیس مرکز امور مجامع و نظارت بر قراردادها، راهکار بهبود وضعیت شرکت تراورس را موافقت و دستور خارج کردن نام این شرکت از لیست واگذاری سازمان خصوصی سازی برشمرد.
مشاور کاخ سفید در امور رقابت اعلام کرد دولت جو بایدن همچنان از قانون آنتی تراست شرکت های فناوری که اکنون در کنگره در حال بررسی است، حمایت می کند.
مشاور رئیس شرکت مهندسی انرژی هسته‌ای روسیه از تداوم حملات به نیروگاه هسته ای زاپروژیا خبر داد.
وزیر ارتباطات با صدور احکامی معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مشاور وزیر و مجری طرح توسعه فیبر نوری منازل و کسب وکارها و عضو هیأت مدیره شرکت ملی را پست را منصوب کرد.
مشاور اسبق رسانه ای محمود احمدی نژاد در توییتی به سفر رئیس جمهوری به نیویورک برای شرکت در نشست مجمع عمومی واکنش نشان داد.
مشاور معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم گفت: ۲ هزار و ۳۵ شرکت دانش‌بنیان مستقر در پارک‌ها و مراکز رشد وجود دارد و بالغ بر یکصد و پنج هزار نفر شاغل در واحدهای فناور هستند.
مشاور وزیر نفت و مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی شرکت ملی نفت، گفت: ۱۰ میلیارد تومان برای آفت زدایی از جنگل‌های بلوط زاگرس ذیل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت تخصیص پیدا کرد.
مشاور فنی تیم ردبول اتریش یکی از عوامل مهم در شکست احتمالی شرکت پورشه آلمان برای ورود به مسابقات فرمول یک است.
مشاور فنی تیم ردبول اتریش یکی از عوامل مهم در شکست احتمالی شرکت پورشه آلمان برای ورود به مسابقات فرمول یک است.
مشاور رئیس و مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: نتایج اولیه در ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ اعلام شد و از تعداد ۶۴۷ هزار و ۲۰۹ داوطلب شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ تعداد ۴۵۰ هزار و ۴۲۲ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند.
وزیر کشاورزی در آغاز آئین رونمایی از نقشه راه تأمین مالی زنجیره‌ای در بخش کشاورزی گفت: سرعت تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی در کشور اعجاب برانگیز است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ