مشاور وزیر نفت و مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی شرکت ملی نفت، گفت: ۱۰ میلیارد تومان برای آفت زدایی از جنگل‌های بلوط زاگرس ذیل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت تخصیص پیدا کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طی ۴ ماهه امسال ۱۰ هزار میلیارد تومان مالیات بر ثروت اخذ شد که سهم خانه های خالی تنها ۲ میلیارد و ۱۸۱ میلیون تومان بود. همچنین صاحبان خودورهای لوکس نیز ۶۹۳ میلیارد تومان مالیات پرداخته اند.
بنتلی بنتایگا EWB مولینر با ۵۴۲ اسب‌بخار قدرت، می‌تواند در ۴.۵ ثانیه از ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت شتاب بگیرد و به حداکثر سرعت ۱۸۰ مایل در ساعت دست پیدا کند. سیستم چهار چرخ محرک و گیربکس هشت سرعته اتوماتیک به خروجی این پیشرانه کمک می‌کنند.
رئیس امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش گفت:سالانه ده همت برای دانش‌آموزان اتباع هزینه می‌شود.
ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج در پاسخ به این سؤال که ۵۲ میلیارد تومان زکات جمع‌آوری شده واقعاً صرف فقرا و پروژه‌های عام‌المنفعه می‌شود؟ اظهار داشت: بنده به عنوان عضو شورای زکات نیز به این موضوع اعتراض کرده‌ام، قرار بر این بود که ۱۰ ماموستا ناظر بر هزینه‌کرد و تقسیم مبلغ زکات جمع‌آوری شده در استان شوند، اما هیچ اطلاعی از آن نداریم.
رودسر- وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از پیش بینی ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در حوزه گردشگری خبر داد و گفت: ۴۹ هزار شغل با ارائه تسهیلات در بخش گردشگری رقم خورده است.
معاون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای درباره زمان بازگشایی چالوس توضیح داد: به دلیل اینکه جاده چالوس در محدوده خوزنکلا، به‌طور کامل قطع شده و ۵۰ متر از جاده شکسته شده و فرو ریخته و گودال عمیقی ایجاد شده است، بنابراین جاده چالوس حدود یک هفته تا ۱۰ روز بسته خواهد بود.
رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی گفت: تا پایان سال ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات مکانیزاسیون به بهره‌برداران بخش کشاورزی تخصیص خواهد یافت.
طبق مصوبه مجلس، سقف پاداش قابل پرداخت به گزارشگران فساد در هر پرونده به شخص حقیقی و شخص حقوقی خصوصی به ترتیب ۱۰۰ میلیارد ریال و ۲۰۰ میلیارد ریال است.
رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: دسترسی شرکت‌های کوچک به تضامین ۵ تا ۱۰ میلیارد تومان با انعقاد تفاهم نامه ای فراهم شد.
عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه افزود: خدمت به قم خدمت به پایگاه جهاد و اجتهاد و کانون اصلی گفتمان معارف الهی و اهل بیت (ع) و انقلاب است و باید نسبت به توسعه و عمران آن توجه ویژه‌ای صورت پذیرد.
رئیس شورای شهر تهران گفت: ۱۰ هزار میلیارد تومان به بودجه حمل و نقل عمومی افزوده شده است.
آخرین گزارش عملکرد مالیاتی حاکی از وصول ۳۸۸ هزار و ۷۳۸ میلیارد تومان درآمد مالیات‌های مستقیم و کالاها و خدمات در ۱۰ ماه نخست سال جاری است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از رفع تصرف گسترده اراضی ملی و دولتی ظرف ده ماهه اخیر در این استان خبر داد.
عضو شورای شهر تهران گفت: شورای شهر تهران ارائه داد اعلام کرد که ۴۳ هزار میلیارد تومان تحقق بودجه داشته است اما با توجه به گزارش خزانه‌دار شورای شهر تهران ۳۳ هزار میلیارد تومان محقق شده است.
بررسی میدانی نشان می دهد یک خانه ۹۰ متری در محله نیاوران حدود ۹ میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومان است.
شهردار تهران با بیان اینکه برای حل مشکل ناوگان حمل و نقل تهران به ۵۰۷ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم، گفت: این رقم ۱۰ برابر بودجه کنونی شهرداری تهران است.
۱۰ قرارداد فناورانه به حجم بیش از ۹۷ میلیارد تومان بین شرکتهای زیرمجوعه کارگزاران فناوری و بخش خصوصی منعقد شد.
دبیر انجمن بتن آماده با بیان این‌که سهم تراک میکسرها از آلودگی هوای تهران نیم درصد است، گفت:‌ طی تعطیلی ۱۰ روزهکارخانه‌های تولید بتن آماده در تهران ۱۰۰ میلیارد تومان به این صنعت ضرر وارد شد.
وزیر اقتصاد از تصویب پیشنهاد این وزارتخانه برای تامین مالی نهضت ملی مسکن در دولت خبر داد و اعلام کرد: ۱۰ هزار میلیارد تومان به سرمایه بانک مسکن برای افزایش توان تسهیلات‌دهی اختصاص یافت.
مدیرعامل باشگاه استقلال به بازیکنان این تیم اطمینان داد که بزودی اخبار خوبی در مورد مسائل مالی و پرداخت مطالبات خواهند شنید.
از فروردین تا ۱۰ آبان ۱۴۰۱ بالغ بر ۱ میلیون ۱۸۷ هزار فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری به همراه تسهیلات ودیعه مسکن به مبلغ حدود ۱۰۸ هزار میلیارد تومان توسط شبکه بانکی پرداخت شد.
خزانه‌داری با اعلام اینکه در سال جاری ۸۷ هزار و ۱۰ میلیارد تومان برای تسویه اصل و سود اوراق سال‌های گذشته در سال جاری پرداخت شده، از فروش ۱۰.۵ هزار میلیارد تومان اوراق در هفته جاری خبر داد.
۱۰ میلیارد تومان؛ سهم جنگل‌های زاگرس از نفت
می‌گویند بازار نیاز به‌۵۰۰ هزار اتومبیل دارد تا قیمت‌ها متعادل شود. اولا معلوم نیست این برآورد بر چه پایه‌ای است؟ ثانیا مگر امکان واردات ۵۰۰ هزار خودرو وجود دارد. ثالثا می‌گویند می‌خواهیم ۵۰ هزار دستگاه خودرو وارد کنیم. آیا اگر بر فرض این خودروها با قیمت متوسط ۱۰، ۲۰ هزار دلار وارد شود و به قیمت ارز نیمایی بدون گمرک و سود بازرگانی به قیمت ۵۰۰ میلیون تومان وارد بازار شود، قیمت‌ها می‌شکند؟ یقین بدانید مشغول فراهم‌کردن یک رانت ۵۰ هزار میلیارد تومانی در بازار خودرو خواهیم بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ