سندرم ناخن زرد معمولا به عوارض ناشی از این بیماری بستگی دارد و متخصصان درمان‌ها را بر اساس آنچه برای بیمار مشکل ایجاد کرده است، ارایه می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سندرم نابغه یک مشکل نادر است که در میان افراد مبتلا به اختلالات رشدی یا آسیب‌های مغزی، به طور کلی در نیمکره‌ی چپ، شایع است. افراد مبتلا به این مشکل از خود استعداد‌های خارق العاده‌ای در زمینه‌ی موسیقی، نقاشی، محاسبات و ساخت مدل‌های سه بعدی نشان می‌دهد. این افراد با وجود نابغه بودن در برخی زمینه ها، در حوزه‌های دیگر با مشکل رو به رو هستند.
پژوهشگران پژوهشگاه رویان بر روی اثر کوئرستین روی التهاب، پارامترهای هورمونی و نتیجه بارداری زنان مبتلا به سندرم تخمدان پلی کیستیک تحقیق کردند.
مطالعه ای در سال 2014 ژن هایی را مورد بررسی قرار داد که بر پاسخ فرد به متابولیسم کافئین تاثیر داشتند. امروزه محققان می توانند از این نشانگرهای ژنتیکی برای پیش بینی تمایل افراد به مصرف قهوه استفاده کنند. در نتیجه این موضوع نشان می دهد که هوس قهوه شما و نشانه هایی که به دنبال ترک آن تجربه می کنید، ممکن است ژنتیکی باشند!
پژوهشگران دانشگاه تگزاس نشان دادند که یک ماده کربنی نانومقیاس که از اکسیداسیون منابع غنی از کربن حاصل می‌شود می‌تواند برای درمان سندرم داون استفاده شود.‌
سندرم یا بیماری کلید در قفل زمانی رخ می‌دهد که افراد نیاز شدید به دفع ادرار دارند و مثانه به دلیل انقباضات غیر ارادی قادر به کنترل مایع نیست.
نتایج یک بررسی جدید نشان می‌دهد، گرگرفتگی می‌تواند زنان را در معرض خطر بیشتر بیماری‌های قلبی و دیابت قرار دهد.
امید نورافکن تازه‌ترین پرچمدار مکتب در فوتبال ایران است
سندرم شلوار تنگ ممکن است شبیه یک بیماری ساختگی به نظر برسد، اما یک اختلال پزشکی واقعی است که به عنوان مرالژیا پارستتیکا شناخته می‌شود.
سندرم روده تحریک‌پذیر (IBS) یک اختلال شایع است که معده و روده را تحت تأثیر قرار می‌دهد. علائم این سندرم شامل گرفتگی و درد شکم، نفخ، اسهال یا یبوست یا هر دو است.
افرادی که علائم سندرم هاوانا را تجربه کردند این گونه توضیح می‌دهند که صدایی در ابتدا شنیدند که گوش‌خراش، جیرجیر یا تق‌تق مانند و نافذ بود و به دنبال آن احساس فشار شدید یا ارتعاش و لرزه داشتند. عوارض سندرم هاوانا فیزیکی‌اند: ازدست‌دادن قدرت حرکت، شنوایی و تمرکز، اما آیا ممکن است این سندرم عوارض روانی نیز داشته باشد؟
علائم سندرم قلب تعطیلات یا فیبریلاسیون دهلیزی: تپش قلب، احساس کوبش ناگهانی قلب یا احساس تندی ضربان قلب در قفسه سینه. کم‌انرژی بودن یا احساس زیاد خسته بودن. سرگیجه و احساس سبکی در سر یا از حال رفتن. احساس ناراحتی در قفسه سینه، همراه با درد یا فشار و ناراحتی. تنگی نفس، سخت نفس‌کشیدن طی فعالیت‌های عادی و حتی در زمان استراحت
رئیس سازمان بهزیستی کشور در پیامی تاکید کرد سازمان بهزیستی خود را در قبال نیازهایی از افراد مبتلا به سندرم داون، که برآورده شدن آنها به عهده سازمان بهزیستی است، مسئول می‌داند.
یک بررسی جامعه اطلاعاتی آمریکا، احتمال دست داشتن عوامل خارجی در ایجاد عارضه ناشناخته و مبهم سندرم «هاوانا» در میان دیپلمات های این کشور را ضعیف دانست.
روزنامه کیهان نوشت: طی هفته‌ها و روز‌های گذشته، در حوزه سیاست خارجی، جمهوری اسلامی ایران، چند دستاورد بزرگ و بعضا بی‌نظیر داشت.
سندرم پای بی‌قرار که به عنوان یک اختلال عصبی شناخته می‌شود، باعث احساس ناخوشایند در پا‌ها می‌شود و فرد مبتلا این احساس را به صورت گزگز، مورمور، سوزش، درد و کشش و یا حرکت حشرات روی پوست توصیف می‌کند؛ به طوری که ناچار است برای کاهش این حس‌ها، پای خود را مدام حرکت دهد یا بِکشد.
فهوم سندرم فرزند وسط از این ایده ناشی می‌شود که ترتیب تولد بر نحوه رشد کودکان تأثیر می‌گذارد. اگرچه این امر شهودی است، و برخی از مطالعات قدیمی‌تر پیوندی را نشان می‌دهند، تحقیقات جدیدتر اغلب نمی‌توانند ارتباط قوی بین ترتیب تولد و شخصیت پیدا کنند.
این سندرم توسط همان ویروسی ایجاد می‌شود که ابتلا به آبله مرغان را نیز رقم می‌زند. پس از برطرف شدن آبله مرغان، ویروس همچنان در اعصاب ما به زندگی خود ادامه می‌دهد. سال‌ها بعد، ممکن است مجدد فعال شده و بر اعصاب صورت تاثیر بگذارد.
سندرم پیش از قاعدگی یا PMS، تغییرات عاطفی و فیزیکی در روز‌های منتهی به پریود یک زن را توصیف می‌کند که در توانایی او برای انجام فعالیت‌های روزانه اختلال ایجاد می‌کند؛ بنابراین در حالی که بسیاری از زنان دارای علائم قبل از قاعدگی هستند، تنها حدود ۳ تا ۸ درصد علائمی را تجربه می‌کنند که به قدری شدید است که باعث می‌شود که نتوانند فعالیت‌های روزانه را انجام دهند.
تحقیقات پژوهشگران نشان داد شیوع سندرم های متابولیک پس از زایمان در زنانی که از روش های کمک باروری استفاده می کنند ۲۰.۸ درصد و در زنانی که به شکل طبیعی باردار شده بودند ۱۰.۹ درصد است.
سندرم متابولیک، مجموعه‌ای از شرایط است که خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی، سکته مغزی و دیابت از جمله فشار خون بالا، قند خون بالا، چربی اضافی بدن در اطراف کمر و سطوح غیرطبیعی کلسترول را افزایش می‌دهد.
یکی از عوارض روحی قاعدگی با عنوان سندرم پیش از قاعدگی یا PMS شناخته می‌شود. دکتر سیمین کاظمی، پزشک و جامعه‌شناس درباره این سندرم می‌گوید: «سندرم پیش از قاعدگی یا PMS به علائم و تغییرات جسمی، روانی و رفتاری گفته می‌شود که معمولاً در نیمه دوم قاعدگی و بعد از تخمک‌گذاری، یعنی یک تا دو هفته پیش از خونریزی ماهانه در زنان سنین باروری اتفاق می‌افتد.»
برای افرادی که با سندرم روده تحریک‌پذیر زندگی می‌کنند، استفاده از زیره در رژیم غذایی می‌تواند گرفتگی، نفخ، حالت تهوع و اسپاسم‌های گوارشی همراه با این بیماری را کاهش دهد.
با این چاشنی سندرم روده تحریک‌پذیر را درمان کنید
«سندرم ایمپاستر» (یا همان سندرم فریبکار) شامل داشتن احساس شک به خود و احساس عدم صلاحیت شخصی، با وجود داشتن تحصیلات، تجربه و داشتن دستاوردهاست. برای مقابله با این احساسات، ممکن است شما سخت کار کنید تا خود را در بالاترین استاندارد و سطح نگه دارید. این فشار‌ها در نهایت ممکن است بر احساس سلامتی و عملکرد شما تأثیر بگذارد.
آیا بهبودی اقتصادی جهان در ۶ ماه آینده محتمل است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ