نتایج یک بررسی جدید نشان می‌دهد، گرگرفتگی می‌تواند زنان را در معرض خطر بیشتر بیماری‌های قلبی و دیابت قرار دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گرفتگی عضلات پا می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد و کیفیت زندگی شما را تحت تاثیر قرار دهد. در این مطلب با علت و روش جلوگیری از گرفتگی عضلات پا آشنا می‌شوید.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از تردد روان در محورهای شمالی و مه‌گرفتگی در محورهای چالوس و فیروزکوه خبر داد.
در پی بارش شدید باران در پایتخت روسیه، روز چهارشنبه سیل در مسکو جاری شد و معابر دچار آب گرفتگی شدند.
مشهد ـ فرمانده انتظامی شهرستان چناران از مرگ جوانی ۳۰ ساله پس از برق گرفتگی و سقوط از ارتفاع خبر داد.
مشهد ـ فرمانده انتظامی شهرستان چناران از مرگ جوانی ۳۰ ساله پس از برق گرفتگی و سقوط از ارتفاع خبر داد.
بیماری قلبی یا تصلب شرایین قلبی یکی از بیماری‌های جدی در افراد میانسال و سالمند است. این بیماری در اثر تجمع پلاک در عروق کرونر ایجاد می‌شود.
گرگرفتگی از علائم رایج یائسگی محسوب می‌شود. این علامت اغلب مانند شعله ور شدن ناگهانی گرما همراه با عرق کردن و برافروختگی پوست است. این حالت بدن بیشتر در قسمت فوقانی بدن مثل نواحی صورت، گردن و سینه بیشتر گزارش می‌شود.
چالش «کمبود برق» در تابستان قرار است با تولید چالش‌های جدید، از سر راه برداشته شود. با تصویب دولت، ساعت شروع کار از نیمه خرداد به مدت یک فصل، به ۶صبح تغییر می‌کند. این عقب‌رفت «ساعت کار» دست‌کم سه چالش (اختلال) در پایتخت و دیگر شهر‌ها ایجاد خواهد کرد که مهم‌ترین آن، نحوه ارتباط بخش خصوصی با دولت با توجه به تشدید اختلاف ساعت‌کار بین شرکت‌ها و دستگاه‌ها است. دولت می‌توانست تهدید کمبود برق را به فرصت تبدیل کند و با کاهش ساعت‌کار هفته، از تجربه موفق جهان به نفع افزایش بهره‌وری نیروی کار استفاده کند.
دیده شده است که ماساژ یک روش عالی برای از بین بردن تنش عضلانی و همچنین افزایش جریان خون در یک منطقه است. ماساژ بر کاهش درد، باعث کشش عضلات و برقراری ارتباط موثر اعصاب می‌شود.
۳۵ دانش‌آموز دختر در فاز۱۱ شهر پردیس مسموم شدند که با انتقال به مراکز درمانی حال آنها مساعد است، بسیاری از آنها مرخص شدند؛منبع گازگرفتگی و مسمومیت مشخص نشده و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.
این درمان به نوبه خود به کاهش تاثیر طیف وسیعی از عارضه‌های مرتبط با یائسگی مانند گرگرفتگی، اضطراب، درد مفاصل، اختلال در خواب، تعریق شبانه و خشکی واژن کمک می‌کند.
کرامپ دست (گرفتگی دست) و اسپاسم عضلانی در مردان بسیار بیشتر از زنان است. حرفه‌ای‌ها ممکن است بیشتر مستعد گرفتگی دست باشند زیرا آن‌ها با شدت بالاتر، مدت طولانی‌تر و قطعات پیچیده‌تر بازی می‌کنند. بنابراین، آن‌ها ممکن است چرخه‌های حرکتی بیشتری داشته باشند که عصب دست را تحریک می‌کند.
رباط کریم- رئیس آتش نشانی شهرداری رباط کریم از گازگرفتگی در این شهر خبر داد و افزود: طی این حادثه هفت نفر مسموم شدند.
گازگرفتگی ۴۰ نفر در یک مدرسه روستایی
نوسانات خلقی، گُرگرفتگی تعریق شبانه و بد خوابی همه این‌ها علائم ناتوان کننده یائسگی هستند. اکنون تحقیقات جدید نشان می‌دهد که این علائم می‌توانند مدت‌ها قبل از پایان دوره قاعدگی شروع شوند.
قدس- رئیس اورژانس تهران از گازگرفتگی در شهرقدس خبر داد و گفت: در این حادثه ۳ نفر جان باختند.
اهواز - مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: مه گرفتگی میزان دید در برخی شهرهای خوزستان را به ۱۰۰ متر کاهش داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از مه‌گرفتکی در محورهای هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران– شمال و و آزادراه قزوین– رشت خبر داد.
تبریز- سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی از فوت سه عضو خانواده‌ای در محله شهید چمران (اخماقیه) تبریز خبرداد.
گازگرفتگی ۱۹ دانش‌آموز در مدرسه
سندروم پای بی‌قرار، یک اختلال عصبی است که معمولاً در شب‌ها و به هنگام استراحت خود را بروز می‌دهد و با علائمی، چون گزگز پا، خارش، انقباض رگ‌های پا و یا گرگرفتگی همراه است.
خسوف کامل ۲۰۲۲ امروز اتفاق می افتد این آخرین ماه گرفتگی خونین تا ۲۰۲۵ میلادی است.
محمد رنجبران کارشناس نجوم گفت: کل گرفت در تهران ۲ ساعت و ۲۲ دقیقه است که شروع آن به وقت ایران ۱۳:۴۱ بوده و تا ۱۶:۰۹ دقیقه قابل رؤیت است. زمان اوج گرفت با قدر ۶۴ درصد در ساعت ۱۴:۵۸ خواهد بود. برای دیگر نقاط کشور هم نزدیک همین بازه زمانی اتفاق می‌افتد.
مریم مشکانی، استاد بیماری‌های قلبی دانشگاه علوم پزشکی بقیة الله درباره اینکه «زمان طلایی درمان سکته مغزی چقدر است؟»، گفت: وقتی فرد دچار سکته قلبی می‌شود و علائمی پیدا می‌کند که موید گرفتگی عروق کرونر و سکته حاد قلبی است، باید هرچه زودتر خود را به مراکز درمانی برساند تا درمان باعث شود گرفتگی عروقش برطرف شود و احتمال سالم ماندن عضله قلبش بیشتر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ