کارگری رئیس کمیته پارالمپیک شد، دو معاون وزیر نایبش شدند!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت: جامعه کارگری هم متاثر از نرخ تورم و هم موثر بر رشد تولید است.
رئیس سندیکای کارگری لبنان زنگ خطر را درباره عدم پرداخت حقوق هزاران کارمند دولتی، نظامی و بازنشسته به صدا درآورد.
سندرز با اعلام انصراف از نامزدی مجدد در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، یادآور شد علاوه بر کمک به تشکیل اتحادیه‌های کارگری جدید، به عنوان رئیس کمیته سلامت، آموزش، کار و بازنشستگی سنا به مبارزه برای سیاست‌های مترقی ادامه خواهد داد.
رئیس فراکسیون کارگری مجلس گفت: اگر سیاست‌گذاری دولتمردان در سال آینده به درستی اعمال شود و تغییر کند، تورم روند کاهشی خواهد داشت با این حال نگرانی از تکانه‌های تورمی در سال آتی وجود دارد.
رئیس فراکسیون کارگری مجلس گفت: پیشنهاد بنده آن است که حقوق شاغلان دولت و بازنشستگان لشکری و کشوری برای سال آینده ۳۰ درصد افزایش پیدا کند.
شاهرود- رئیس انجمن تکواندوی کارگری کشور از اتمام مسابقات قهرمانی کشور تکواندوی کارگران ایران در شاهرود خبر داد و گفت: مازندران قهرمان این رقابت‌ها شد.
جواد رمضی با پایان دوره چهارساله‌اش در فدراسیون کارگری، این فدراسیون را ترک کرده و این فدراسیون بدون رئیس و سرپرست در بلاتکلیفی بسر می‌برد.
تعویق انتخابات، فدراسیون ورزش‌های کارگری را با یک بلاتکلیفی مواجه کرده درحالیکه به نظر می‌رسد این فدارسیون جایی در برنامه و دغدغه‌های وزارتخانه‌های متولی‌اش یعنی ورزش و کار ندارد.
غفور کارگری، رئیس کمیته ملی پارالمپیک با حضور در پیست توچال در آخرین روز از رقابت‌های آزاد قهرمانی کشور پارااسکی و مراسم اختتامیه این مسابقات شرکت نمود.
مشهد ـ رئیس کانون بازنشستگان کارگری تأمین اجتماعی خراسان رضوی گفت: افزایش یک رویه و ثابت حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در همه سطوح مزدی موجب افزایش شکاف درآمدی می شود.
اولین نشست هیات رئیسه و اجرایی  کمیته ملی پارالمپیک ( دویست و دومین جلسه پیاپی ) با حضور اعضای جدید به ریاست دکتر کارگری برگزار شد.
سردار غفور کارگری به عنوان یکی از سرداران سپاه پاسداران، در لیست تحریمی‌های اتحادیه اروپاست و نمی‌تواند تیم‌های ورزشی پارالمپیک را در بسیاری از مسابقات برون‌مرزی همراهی کند.
نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک در مورد انصرافش از انتخابات ریاست گفت: از اول هم شرط مان این بود که اگر کارگری بیاید، ما انصراف می‌دهیم.
کارگری رئیس کمیته پارالمپیک شد، دو معاون وزیر دوشغله شدند!
کارگری رئیس کمیته پارالمپیک ایران شد
«غفور کارگری» با کسب ۳۹ رای از ۵۰ رای اعضا مجمع انتخاباتی، برای چهار سال رئیس کمیته ملی پارالمپیک شد.
رئیس کمیته ملی پارالمپیک در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر مبنی بر حضور دو معاون وزیر ورزش در این کمیته گفت: اگر از حیث مشغله کاری حساب کنیم که قطعا مشکلات پیش خواهد آمد.
با رای اعضای مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک غفور کارگری به عنوان رئیس جدید این کمیته انتخاب شد تا پس از ۲۱ سال جای محمود خسروی وفا در این مسئولیت را بگیرد.
هفتمین مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک به ریاست محمود خسروی وفا و حضور وزیر ورزش و جوانان آغاز شد تا در پایان تکلیف ارکان جدید این نهاد مشخص شوند.
رئیس فراکسیون کارگری مجلس گفت: قرار بود لایحه «نظام عادلانه پرداخت» جز اولین اقدامات دولت سیزدهم باشد، اما دولت در این زمینه کوتاهی کرده و باید هرچه سریع‌تر این لایحه را به مجلس بفرستد.
اصفهان-رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با بیان اینکه شاخص بهبود فضای کسب و کار در این استان به کمتر از ۵ رسیده، گفت: نیرویی در بین فعالان کارگری بخش تولید اصفهان امسال تعدیل نشد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: جای تعجب است که رئیس جمهور و برخی مقامات دولت فرانسه در تحولات اخیر ایران، اقدام نیرو‌های حافظ امنیت در برخورد با خشونت طلبان و اغتشاشگران را محکوم کرده و دولت ایران را به پرهیز از خشونت و رعایت حقوق آشوبگران فرامی‌خوانند، اما همزمان در واکنش به اعتصابات کارگری در بخش نفت و گاز و پالایشگاه‌های فرانسه، مقامات این کشور از جمله سخنگوی دولت، کارگران را تهدید می‌کنند.
رئیس فراکسیون کارگری مجلس گفت: مهلت دو ماهه مجلس به دولت برای ارائه لایحه تفکیک وزارت صمت چند روز دیگر تمام می‌شود و هنوز خبری از ارائه این لایحه نیست.
رئیس فراکسیون کارگری مجلس گفت:رئیس مجلس اعلام کرد که اصلاح قانون انتخابات نهایتا تا مهر ماه در دستورکار مجلس قرار می‌گیرد؛ اگر این اتفاق بیفتد انتخابات ۱۴۰۲ با قانون اصلاح شده برگزار می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ