کیهان نوشت: اگر امروز برای آقای شی در منطقه فرش قرمزی پهن می‌شود، نتیجه شکست‌های آمریکا و متحدانش در جنگ و تروریسم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این گفت‌وگو به دنبال پاسخی به این پرسش است که آیا محمدجواد ظریف به عنوان پلی میان مطالبات جامعه و محدودیت‌های قدرت برای رسیدن به درک متقابل عمل می‌کند حتی اگر این وسط، تندروهایی از دو طرف را خوش نیاید و بخواهند با برچسب «ماله‌کش» یا «خائن» او را در ترویج میانه‌روی خنثی کنند؟
ایزدخواه درباره اینکه مولد‌سازی برای مردم نفع دارد یا خیر گفت: «خیر. موتور تولید کسری بودجه، موتور تولید تورم کار خودش را می‌کند. یکی از این موتور‌ها بانک خصوصی است. بازار غیررسمی ارز، موتور خلق نرخ ارز افسارگسیخته است. خب کجا این‌ها را جمع کردیم؟ کجا جلوی آن‌ها را گرفتیم؟ اصلا اذن رهبری بگیرید و این مسائل را ضربتی جمع کنید. اصلا سکوت را به‌صلاح نمی‌دانم. آقایان ماله‌کش شما را توجیه نکنند که چشم‌تان را ببندید و بگویند این‌ها نفرات خودی هستند.»
سرمربی تیم فوتبال پیکان با بیان اینکه قیمت کل این تیم به اندازه رضایتنامه مهدی قایدی است، گفت: قضیه ساپینتو دارد ماله کشی می‌شود.
کارشناس فوتبال ایران پیروزی تیم ملی مقابل اروگوئه را از روش قدیمی و کهنه تاکتیک‌های کارلوس کی روش دانست و گفت: استراتژی و نقشه بازی تیم ملی نشان داد هیچ تغییری نسبت به گذشته نکرده‌ایم.
گلایه علی کریمی از مهدی محمدنبی نایب‌رئیس فدراسیون و افشاگری از عدم صدور مجوز حضور او برای حضور در تیم منتخب جهان در سال 88

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ