در حالیکه اقدام مشترک آمریکا و تایوان به تشدید تنش ها در منطقه شرق آسیا منجر شده، تایپه واکنش متقابل چین را در این خصوص محکوم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برق ۶۸ اداره پرمصرف تهران قطع شد. شهروندان تهرانی مصرف برق خود را کاهش دهند.
نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که حدود ۷۰ درصد مردم روسیه خواستار انتخاب دوباره ولادیمیر پوتین به عنوان رئیس جمهور این کشور هستند.
پاکدشت- فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف ۶۸ هزار لیتر سوخت خارج از شبکه توزیع در کارگاهی در پاکدشت خبر داد و گفت: ارزش این مشتقات نفتی ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.
پاکدشت- فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف ۶۸ هزار لیتر سوخت خارج از شبکه توزیع در کارگاهی در پاکدشت خبر داد و گفت: ارزش این مشتقات نفتی ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.
رشد ۶۸ درصدی تراکنش‌های بانکی | رکورد بی سابقه بانک ایران زمین در حوزه بانکداری دیجیتال
اصفهان- رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نطنز از شناسایی ۳۸ تخلف زیست محیطی و دستگیری ۶۸ نفر در رابطه با این تخلفات خبرداد.
بر اساس اقدامات قانونی صورت گرفته توسط قوه قضائیه در سال ۱۴۰۱ در سراسر کشور، بیش از ۶۸ هزار هکتار از اراضی تصرف شده یا تغییر کاربری غیر مجاز داده شده، آزادسازی شد.
جنگنده تک موتوره Hürjet در قالب مدل‌های جت آموزشی پیشرفته و جنگنده‌های سبک تولید خواهد شد. گزینه اول می‌تواند جایگزین ۶۸ جت آمریکایی T-۳۸M Talon شوند که در پایگاه هوایی گیگلی در نزدیکی ازمیر مستقر هستند و اغلب برای آماده سازی خلبانان به منظور پرواز با هواپیما‌های جنگی سنگین‌تر به کار گرفته می‌شوند. سفارش اولیه سازمان هوافضای ترکیه برای نسخه آموزشی جنگنده هورجت ۱۶ فروند اعلام شده است و انتظار می‌رود که تحویل آن‌ها از سال ۲۰۲۳ آغاز شود.
معاون نخست‌وزیر روسیه گفت که در سال ۲۰۲۲ حجم مبادلات تجاری این کشور با امارات ۶۸ درصد رشد کرده است.
در دی‌ماه سال جاری حدود ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار فقره چک مبادله‌شد که ۹۳.۲ درصد این چک‌ها وصول شده است.
مشهد ـ قائم مقام رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: بیش از ۶۸ مصوبه ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی برای خدمت به زائران نوروز ۱۴۰۲ به صورت کامل و دقیق اجرا شود.
شاخص کل در هفته گذشته با ریزش ۶۸ هزار واحدی مواجه شده و در پایان معاملات روز چهارشنبه در محدوده یک میلیون و ۵۷۹ هزار واحد بسته شد.
٦٨ طرح ملی به ارزش بیش از ٧٢ هزار میلیارد تومان از محل تسهیلات ارزی و ریالی بانک صادرات ایران در کشور در حال اجرا است.
شیب تند قیمت‌ها نه تنها قدرت خرید مردم را کاهش داده بلکه امید به زندگی را نیز تحت تاثیر شرایط موجود قرار داده و آینده هراسی را به شکلی پر رنگ عیان کرده است. در این بین مردم که کاری از دستشان بر نمی‌آید انگشت اتهام را به سوی نمایندگان خود در بهارستان نشانه رفته اند و مجلسی‌ها را متهم به اهمال کاری و ضعف در برابر دولت می‌کنند.
در پی بمباران منطقه خرسون توسط ارتش اوکراین، دست کم سه تن از جمله یک کودک ۸ ساله کشته شدند.
دیدار مراکش و پرتغال در یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ با پیروزی یک بر صفر مراکش در جریان است.
نیمه نخست دیدار مراکش و اسپانیا در جام جهانی ۲۰۲۲ با تساوی بدون گل پایان یافت.
دیدار فرانسه و لهستان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با پیروزی یک بر صفر فرانسه در جریان است.
دو تیم کامرون و صربستان در دیداری از گروه G از ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه به مصاف هم رفته‌اند.
اتحادیه اروپا در تلاش برای تصاحب دارایی های خارجی روسیه، بخش دیگری از دارایی های این کشور را مسدود کرد.
تایباد ـ رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) تایباد گفت: ۶۸ سری جهیزیه از محل طرح ازدواج آسان کمیته امداد بین جوانان تحت پوشش این نهاد در تایباد توزیع شد.
سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران جزئیات پروازهای این شرکت هواپیمایی در ایام برگزاری جام جهانی را تشریح و قیمت بلیت‌های این پروازها را ۱۳ میلیون تومان اعلام کرد.
رشت- جانشین فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اینکه تعداد زیادی از عوامل اغتشاشات اخیر رشت شناسایی شده اند از خانواده ها خواست مراقب فرزندان خود باشند.
رزمایش نظامی چین واکنش‌های زیادی به همراه داشته و روزنامه چینی «گلوبال تایمز» به نقل از کارشناسان نظامی نوشته این رزمایش در نوع خود «بی‌سابقه» است و برای اولین بار موشک‌هایی از فراز تایوان عبور خواهد کرد. ارتش چین همچنین برای اولین بار از توپخانه بردبلند با تسلیحات جنگی در تنگه تایوان استفاده خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ