شیمی درمانی اخیر روی پله جواب نداده و اسطوره فوتبال برزیل در آخرین لحظات زندگی‌اش به سر می‌برد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایران پس از شکست مقابل کوبا در آخرین دیدار خود از لیگ ملت‌های ۲۰۲۳، یک پله در رنکینگ مسابقات سقوط کرد.
تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی در آخرین رده بندی اعلام شده فدراسیون جهانی فوتبال دو پله صعود کرد که نتیجه بازی با ازبکستان در فینال کافا در این رده بندی لحاظ نشده است.
تیم ملی فوتبال ایران در آخرین رنکینگ اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی فوتبال با دو پله صعود در رده بیست و دوم قرار گرفت و همچنان بعد از ژاپن در آسیا دوم است.
آخرین آمار سایت «اسپیدتست» از رشد یک رتبه‌ای سرعت اینترنت ثابت و افت یک پله‌ای اینترنت سیار در کشورمان حکایت دارد. اینترنت سیار در تهران نیز با هفت پله افت مواجه شده است.
سرمربی تیم جوانان ایران، بازی با تیم عراق بسیار سخت و‌ با پیچیدگی‌های خاص دانست.
آخرین آمار کرونا در ایران/ گاز فندک جان مرد میانسال را گرفت/ ماجرای ۲ جنایت هولناک/ پایان مرگبار بازی کودکانه ۲ برادر/ کلاهبرداری میلیاردی با جعل عنوان نماینده سازمان‌ها/ پله برقی انگشت پای دختر ۳ ساله را قطع کرد/ مرگ هولناک جوان کرجی با دسته کلیدش/ عامل تیراندازی مرگبار به قهوه‌خانه در یک قدمی چوبه دار
پله برقی انگشت پای دختر ۳ ساله را قطع کرد
متروی تهران با ۲۵۸ کیلومتر طول در هفت‌خط و ۱۴۴ ایستگاه، دارای هزار و ۱۱۳۶ دستگاه پله برقی است و طبق آخرین آمار در حال حاضر از میان این ۱۱۳۶ دستگاه پله برقی ۳ دستگاه بیش از ۷۲ ساعت است که خاموش هستند، یک پله برقی نیز در حال انجام تعمیرات اساسی است.
جدیدترین گزارش اینترنت اسپید تست نشان می دهد در آخرین ماه ۲۰۲۲ جایگاه ایران در رده بندی کشورهایی با بیشترین سرعت اینترنت موبایل ۷ پله کاهش اما در بخش اینترنت ثابت یک پله رشد کرده است.
بوسکتس با حضور در دیدار نیمه نهایی سوپر جام، تعداد بازی های خود برای بارسا را به عدد شگفت انگیز 700 رساند.
پیش از شروع بازی تراکتور - استقلال، یاد و خاطره اسطوره برزیلی زنده نگه داشته شد.
آخرین آرزوی پله این بود که در این مکان خاص دفن شود، آن هم به احترام پدرش و علاقه‌ای که به عدد ۹ داشت.
دوست‌داران پله برای ورود به ویلا بلمیرو با صف طولانی و گرمای هوا مواجه هستند؛ آن‌ها بعد از ورود تنها چند ثانیه فرصت دارند برای آخرین بار اسطوره را ببینند و خداحافظی کنند.
دوست‌داران پله برای ورود به ویلا بلمیرو با صف طولانی و گرمای هوا مواجه هستند؛ آنها بعد از ورود تنها چند ثانیه فرصت دارند برای آخرین بار استطوره را ببینند و خداحافظی کنند.
کلی، دختر پله، روز پنجشنبه عکسی در اینستاگرام منتشر کرد که دست پدرش را روی دست بقیه اعضای خانواده‌اش در اتاق این بیمارستان نشان می‌داد. این عکس آخرین تصویر از این فوتبالیست افسانه‌ای بوده است.
با درگذشت پله، او به دیه‌گو مارادونا، یوهان کرویف و آلفردو دی استفانو، سه ستاره کلاسیک جهان فوتبال پیوست.
اتحادیه فوتبال اروپا آخرین رنکینگ تیم‌های باشگاهی این قاره در سال میلادی 2022 را اعلام کرد. در این رده بندی رئال با یک پله سقوط به رتبه ششم رفت.
تیم ملی فوتبال ایران در آخرین رده‌بندی اعلام شده از سوی فیفا با ۴ پله سقوط در رده بیست و چهارم جهان قرار گرفت.
براساس گزارش جدید وب سایت اسپید تست جایگاه ایران در رده بندی جهانی سرعت اینترنت برای موبایل ۲ پله و برای اینترنت ثابت ۳ پله سقوط کرده است.
مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز گفت: آخرین باری که تعرفه گاز مشترکانی که در سه پله اول مصرفی قرار دارند تغییر کرده، مربوط به سال ۹۴ است؛ در واقع از سال ۹۴ تا امروز، تعرفه گاز مصرفی مشترکانی که تا سقف الگو مصرف می‌کنند، تغییری نداشته است.
ایران امروز در دیداری دوستانه به مصاف نیکاراگوئه می رود. این آخرین بازی تیم ملی پیش از سفر به قطر است.
آخرین رنکینگ تیم‌های ملی فوتبال جهان قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ از سوی فیفا اعلام شد که تیم ملی ایران با ۱۵۶۴ امتیاز و دو پله صعود نسبت به گذشته به رتبه بیستم جهان رسید و همچنان تیم نخست قاره آسیا است.
جدیدترین گزارش اسپید تست از میانه سرعت جهانی اینترنت موبایل نشان می دهد جایگاه ایران یک پله رشد کرده، هرچند در بخش اینترنت ثابت جایگاه کشور با دو پله سقوط روبرو شده است.
تیم ملی ایران در آخرین رده‌بندی در رده بیست و سوم قرار داشت، با یک پله صعود به جایگاه بیست و دوم دنیا رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ