پدر نیمار، ستاره برزیلی، معتقد است که اگر این تیم به فینال جام جهانی 2022 صعود کند، او فرصت درخشش در زمین را خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی پرسپولیس همچنان در انتظار برطرف شدن موانع بازگشتش به این تیم قرار دارد.
معاون ورزشی سابق باشگاه پرسپولیس که مدتی است از این باشگاه جدا شده، فقط در صورت برآورده شدن یکی از شروط اصلی خود کار در پرسپولیس را از سر می‌گیرد.
معاون ورزشی سابق باشگاه پرسپولیس که مدتی است از این باشگاه جدا شده، فقط در صورت برآورده شدن یکی از شروط اصلی خود کار در پرسپولیس را از سر می‌گیرد.
اگر بازار با یک سرعت سریع به نقطه حمایت برسد، احتمال بازگشت به روند صعودی قوت خواهد گرفت.
رئیس‌جمهور ترکیه اعلام کرد که در صورت به رسمیت شناختن قبرس ترک‌نشین امکان از سرگیری مذاکرات صلح با قبرس وجود دارد.
معاون وزیر امور خارجه روسیه به خبرنگاران گفت: شرط ما برای بازگشت به پیمان استارت نو این است که ایالات متحده آمریکا از سیاست خصمانه خود علیه روسیه دست بردارد.
معاون وزیر خارجه روسیه از شرط این کشور برای بازگشت مسکو به تعهداتش ذیل پیمان «استارت نو» رونمایی کرد.
از گوشه و کنار باشگاه شنیده می‌شود که شرط رومنیگه برای بازگشت به باشگاه، اخراج حمیدزیچ بوده است.
ساموئل اتوئو، رئیس فدراسیون فوتبال کامرون، یک شرط برای بازگشت آندره اونانا، ستاره اینترمیلان، برای محافظت دوباره از دروازه شیرها گذاشت.
اعجوبه آرژانتینی برای بازگشت به بارسلونا دو شرط اساسی گذاشت.
گفته می‌شود پرسپولیس تنها در یک صورت می‌تواند در لیگ قهرمانان سال آینده شرکت کند و مانند استقلال حذف نشود.
سرخیو بوسکتس، کاپیتان بارسلونا، پیش از پاسخ دادن به پیشنهاد تمدید قراردادش منتظر مشخص شدن تکلیف بازگشت لیونل مسی است.
اتحادیه جهانی کشتی در حالی که شرایط سختی را برای صدور مجوز حضور کشتی‌گیران روس در مسابقات بزرگسالان و جوانان جهان و اروپا در نظر گرفته اما بدون پیش شرط خبر از بازگشت دو رده سنی پایه روس‌ها به رقابت‌ها داده است.
بارسلونا برای بازگشت لیونل مسی در تابستان پیش رو باید چهار شرط را برآورده کند و در غیر این‌صورت بعید است باشگاه کاتالان در رسیدن به این هدف موفق بشود.
بارسلونا برای بازگشت لیونل مسی در تابستان پیش رو باید چهار شرط را برآورده کند و در غیر اینصورت بعید است باشگاه کاتالان در رسیدن به این هدف موفق بشود.
توماس توخل که در سال 2020 از هدایت پاری‌سن ژرمن برکنار شد، حالا تمایل به بازگشت به این تیم دارد.
این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه اروپا و آمریکا نسبت به این مساله حساس هستند به‌ویژه آمریکایی‌ها که نگران همکاری گسترده‌تر ایران و روسیه هستند گفت: «قبلا که همکاری جدی نداشتند غرب هم خیالش راحت بود، اما اکنون نگرانی‌ها افزایش یافته، زیرا نگران این هستند که همکاری‌ها منجر به تقویت نیروی نظامی ایران شود و دست بالاتر را در حوزه خلیج فارس پیدا می‌کند.»
روزنامه‌های ورزشی امروز سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
طرح کالابرگ الکترونیکی در حالی اجرا می‌شود که خبری از بازگشت قیمت‌ها به شهریور 1400 نیست؛ درحالیکه شرط مجلس برای حذف ترجیحی این بود که دولت قیمت‌ها را بازگرداند و به معیشت مردم آسیبی نرسد.
قهرمان کنونی شطرنج جهان دو شرط خود را برای بازگشت به مسابقه قهرمان جهان اعلام کرد.
فریده شجاعی، همسر مرحوم منصور پورحیدری در گفت و گو‌ با ورزش سه در خصوص شایعات بازگشتش به فوتبال توضیحاتی ارائه کرد.
نکونام به فدراسیون اعلام کرد دستیاری کی‌روش برای او بازگشت به عقب است؛ چراکه چند سال قبل این جایگاه را تجربه کرده و اگر قرار باشد به تیم ملی برگردد به‌عنوان نفر اول بر می‌گردد.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی کل کشور گفت: پس از ثبت نام اینترنتی، عدم دریافت وثیقه است و کلیه مشمولانی که بخواهند در طول سال از کشور خارج شوند مبلغی را به عنوان ودیعه می‌گذارند و پس از بازگشت به آن‌ها عودت داده می‌شود، اما امسال خروج برای مشمولان زائر رایگان و بدون اخذ وثیقه است و تاکنون تعداد زیادی نیز توانسته‌اند به عتبات عالیات مشرف شوند.
استراماچونی از استقلال خواسته است به جز تعیین تکلیف طلبش که اکنون در دادگاه عالی ورزش منتظر رای نهایی است، قرارداد یک و نیم میلیون دلاری با او امضا کنند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ