خوش‌بین‌ترین هوادار تیم ملی کاستاریکا هم فکر نمی‌کرد بعد از شکست نابودکننده مقابل اسپانیا، مدافع راست‌شان آنها را به جام برگرداند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ تاکید کرد که احتمالا امشب چند دقیقه به هری کین میدان دهد.
یورگن کلوپ درباره مصدومیت الکسیس مک آلیستر، هافبک این تیم توضیح داد.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، موسسه فیچ رتبه اعتباری ایالات متحده را کاهش داد!، آخرین وضعیت از قیمت طلا و مس، سیگنال های متفاوت برای قیمت طلا و قیمت نفت، اعلام ورشکستگی سومین شرکت حمل و نقل کامیونی آمریکا!، ارزش سهام عدالت چقدر شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
شادی گل مشترک آنسو فاتی با عثمان دمبله شاید آخرین شادی گل ستاره فرانسوی با بارسلونایی ها باشد.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های پایتخت را تشریح کرد.
فرمانده کل ارتش گفت: لحظه‌ای در صیانت از مرزها و منافع جمهوری اسلامی ایران که از شمالی‌ترین نقطه تا جنوبی‌ترین بخش، خاک مقدس ایران است، غفلت نخواهیم کرد.
جود بلینگام، ستاره انگلیسی، با حضور در تمرینات رئال مادرید برای اولین بار با کارلو آنچلوتی دیدار کرد.
با استعفای شب گذشته مدیران استقلال، حالا همه در انتظار انتخاب سرپرست جدید آبی ها و شاید هم ادامه کار حجت کریمی در این باشگاه باشند.
مهدی ترابی با کسب پنالتی در انتهای نیمه دوم گلزنی دوباره طارمی را رقم زد.
قصاص نفس باید در حضور اولیای‌دم مقتول یا نماینده قانونی آن‌ها اجرا شود. تفاوت قصاص و اعدام از نظر اجرائی این است که آخرین عمل اجرای مجازات قصاص نفس (کشیدن صندلی) ممکن است از طرف، ولی دم یا وکیل او انجام گیرد. با توجه به قابل گذشت بودن مجازات قصاص حتی تا آخرین لحظه‌های حیات محکوم‌علیه حتی بر بالای دار نیز اولیای‌دم می‌تواند گذشت کند. این در حالی است که اجرای مجازات اعدام با واحد اجرای احکام کیفری قوه قضائیه است. عملیات اجرائی اعدام از طرف نماینده دادستان انجام می‌گیرد.
اشک‌های ارسلان مطهری پس از تعویض به دلیل مصدومیت که با واکنش تمام بازیکنان و اعضای کادرفنی استقلال همراه بود.
بخش خصوصی صنعت خودرو ایران در هفته‌ای که گذشت تحت تاثیر تصمیم شورای رقابت در تعیین نرخ دستوری برای محصولات تولیدی خودروسازان خصوصی، روزهای سختی را سپری کرد اما خوشبختانه در آخرین ساعات آدینه‌ای که گذشت، شورای رقابت با تجدیدنظر در این تصمیم نشان داد که کفه عقلانیت در تصمیم‌گیری براساس نظام هزینه و قیمت بر تصمیم‌های لحظه‌ای سنگینی می‌کند.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: وزش باد شدید و لحظه‌ای بویژه در ساعات عصر پدیده غالب استان تا دوشنبه ۲۵ اردیبهشت خواهد بود.
دروازه‌بان نفت آبادان در اواسط نیمه دوم با یک دبل سیو فوق‌العاده مانع از گلزنی استقلالی‌ها شد.
سوپرواکنش سیدحسین حسینی مانع از به ثمر رسیدن گل پارس جنوبی شد.
یکی از بهترین فرصت های استقلال در شهرآورد صد توسط بهترین گلزن این فصل آبی ها از دست رفت.
در مصاحبه مطبوعاتی دیشب بعد از حذف بایرن از چمپیونزلیگ، توماس توخل از سوال یک خبرنگار آلمانی به شدت عصبانی شد.
سردار سعید منتظرالمهدی با تاکید بر اینکه جوانان و نوجوانان عزیز کشورمان با کنترل و مدیریت هیجانات آنی، هم از خطرات احتمالی پیشگیری کنند و هم پلیس را یاری کنند، گفت: با وجود تمامی هشدارها، تبشیر و انذار پلیس، متاسفانه طبق آخرین آمار واصله تا صبح سه‌شنبه، بیش از ۱۵ نفر از هموطنان عزیزمان جان خود را بر اثر هیجانات کاذب و شادی‌های لحظه‌ای از دست داده‌اند.
مردم می توانند برای اطلاع از آخرین نرخ های اسکناس ارز به سامانه مدیریت بازار متشکل معاملات ارز ایران به آدرس ice.ir به عنوان تنها مرجع رسمی اعلام نرخ نقدی ارز در کشور مراجعه کنند.
ریزماه (Micromoon)، زمانی اتفاق می‌افتد که ماه کامل با اوج (لحظه‌ای که ماه در دورترین فاصله از زمین قرار دارد) منطبق می‌شود. طبق تقویم ساخته شده توسط Fred Espenak، اخترفیزیکدان سابق ناسا، ماه کامل در فوریه ۲۰۲۳ دومین و آخرین ریز ماه در سال جاری خواهد بود و این به معنای آنست که برای ناظران، ماه ممکن است کمی کوچکتر از حد معمول به نظر برسد.
ایجکت یا صندلی پرانی یک خلبان در لحظه‌ای که جنگنده درگیر مشکل فنی شده است را ببینید.
در آخرین دقیقه‌ وقت‌های اضافه اشتباه کشنده دروازه‌بان پرتغال که با خوش شانسی تمام، مهاجم غنا لیز خورد و فرصت گل مساوی را از دست داد. در این هنگام دوربین روی چهره رونالدو بود که به شدت نگران بازی را دنبال می‌کرد!
این لحظه‌ای که از دراگان ثبت شده، در واقع آخرین فریاد شادی او قبل از ماجرای برکناری اش بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ