در دهه ۱۹۸۰، دیرینه شناس، دیل راسل، یک آزمایش فکری را پیشنهاد کرد که در آن یک دایناسور گوشتخوار به یک کاربر ابزار هوشمند تبدیل شد. این «دایناسوروئید» مغز بزرگی داشت و شست‌هایش مخالف بود و راست راه می‌رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شیر‌ها برای زندگی در ساوانا یا همان گرم‌دشت‌های آفریقایی تکامل پیدا کرده‌اند به خوبی توانایی پنهان شدن در زمینه گیاهان خشک و کوتاه دشت را دارند.
اگر چه این ماهی‌ها بومی آمریکای جنوبی هستند، اما در سالیان اخیر به دلیل علاقه مردم به نگه داشتن حیوانات خانگی متفاوت سر از زیستگاه‌های تازه از جمله آب‌های شیرین آمریکای شمالی هم درآورده‌اند.
اگر طی ۷۲ ساعت آینده این بازیکن سرشناس دوباره به استقلال برگشت اصلاً تعجب نکنید.
سوسک موپلی اگر احساس خطر کند از غدد دفاعی خود ماده‌ای ترشح می‌کند که باعث تاول روی پوست دست انسان می‌شود. محققان به تازگی دریافتند که از این ترشحات در این سوسک دردسرساز می‌توان برای تولید نانوذرات نقره استفاده کرد.
کاربری از هوش مصنوعی درخواست کرده تا ابرقهرمان‌های دی‌سی کامیکز، چون سوپرمن و بتمن را تصویر کند، اما با یک تغییر کوچک، ابرقهرمان‌ها باید هندی باشند.
هوش مصنوعی تصویرساز به شکلی ساخته شده که برای هر عبارت چندین تصویر می‌سازد تا شما میان تصاویر نهایی، حق انتخاب داشته باشید.
اولین شوت رئال در بازی امشب می‌رفت به یک سوپرگل تبدیل شود اما تیر دروازه کار را خراب کرد.
اگر چه تسلا تمایلی به انتشار اطلاعات درباره نرم‌افزار و سخت‌افزار ماشین جدید ندارد، اما نخستین عکس از آن به فضای مجازی راه پیدا کرده و حداقل به نظر می‌رسد که این عکس نخستین نما از تسلا مدل ۳ جدید است.
اگر چه پرسپولیس این روز‌ها با بازگشت علیرضا بیرانوند به این تیم خیال آسوده‌ای از چارچوب دروازه‌اش دارد، اما با این حال احمدرضا عابدزاده بازیکنی بوده که نامش با دربی و نمایش‌های خیره کننده عجین شده است.
محققان ۲۰ ماده شیمیایی را در نمونه‌های هوا، شناسایی کردند که از اجزا و قطعات مورد استفاده برای ساخت ماشین برآمده بودند. میزان غلظت این مواد متفاوت بود و بستگی به دمای سطوح در داخل خودرو داشت. میزان غلظت برخی از این مواد از قبیل «فرمالدهید» تا حد ۳۵ درصد و ۶۱ درصد بیشتر از استاندارد‌ها بوده است. این محققان همچنین مقادیری از ماده «بنزن» را یافتند که تنفس آن برای رانندگان در مسافت‌های طولانی ناایمن است. آن‌ها توصیه کردند هنگام رانندگی با خودروی نو، شیشه‌های ماشین پایین باشد.
اگر فردی در روستای ساپانتا فوت کند سهم او یک سنگ قبر آبی و رنگارنگ در قبرستان مری است که روی آن نامش نوشته شده است. روی آن نقاشی با شعری طنزگونه که شغلش یا نحوه مرگش را نشان دهد، کشیده می‌شود.
دروازه‌بان مس رفسنجان یازدهمین کلین‌شیت فصل خود را در نوزدهمین بازی به ثبت رساند.
اگر به دنبال این گونه هستید، از نزدیک به شن و ماسه نگاه کنید؛ با چشمانی که کمی به سمت بالا متمایل شده اند، می‌توانند محیط اطراف خود را حتی در حالی که مستتر می‌شوند، مشاهده کنند و فقط چشمانشان به بیرون خیره شود.
اگر منظومه شمسی تنها کمی متفاوت بود، اکنون از مشتری به عنوان خورشید دوم یاد می‌کردیم. این عمر موجب عدم تشکیل سیارات دیگر نمیشد، اما احتمالا زندگی روی زمین دیگر ممکن نبود. با توجه به بررسی منظومه‌های دو ستاره‌ای، چنین سیاراتی هیچگاه به دمای ایده‌آل برای زندگی نمی‌رسند.
دانشمندان در خصوص شکل‌گیری، قدمت و ماندگاری حلقه‌های زحل نظر متفاوتی دارند؛ گروهی بر این باورند که حلقه‌های زحل ازلی هستند و بیش از چهار میلیارد سال پیش همراه با این سیاره شکل گرفته‌اند و زحل هرگز یک دنیای خسته‌کننده نبوده‌است. گروه دیگر بر این باورند که حلقه‌ها بسیار جوان‌تر هستند و در چند صد میلیون سال گذشته شکل گرفته‌اند. بر اساس این نظریه، حلقه‌ها به قدری جوان هستند که اگر دایناسور‌ها برنامه فضایی داشتند، زحل بدون حلقه را از طریق تلسکوپ‌های خود می‌دیدند.
روزنامه آبولا با انتشار تصویری از مهدی طارمی روی جلد امروز خود، به تأثیر مهم این بازیکن ایرانی روی خط حمله پورتو پرداخت.
کاپیتان دوست داشتنی نفتی‌ها خیلی بدشانس بود که نتوانست گل زیبایی را مقابل پرسپولیس به ثمر برساند.
فدراسیون فوتبال ایران اگر واکنش و نقدی صریح به محاکم قضایی ورزشی داشت و می‌توانست از حق خود دفاع کند، این بدعت در سایر ارکان ورزشی کشورمان هم پدیدار می‌شد.
فرزاد حسینخانی در هفته چهاردهم لیگ برتر روز پرفشاری را پشت سر گذاشت و فرصت سوزی‌های شاگردانش داد او را در آورد.
مدیرکل سازمان ثبت‌احوال استان تهران، درباره این مسئله که ممکن است عده‌ای از عکس کارت‌ملی خود راضی نباشند، گفت: عکسی که در عکاسی گرفته می‌شود، رتوش می‌شود. عکس ثبت‌احوال ساده و طبیعی است. با این حال برای این افراد دوره‌های آموزشی گذاشته شده است. همچنین اگر کسی ناراضی باشد عکس کارت‌ملی را تغییر می‌دهیم.
خواندنی‌ترین ماجرای هواداری تاریخ جام‌های جهانی برای خوش‌بخت‌ترین ترین تماشاگر آرژانتینی در قطر رخ داد.
اگر همه چیز طبق برنامه ریزی پیش برود، هاکوتو آر در آوریل به ماه می‌رسد و نخستین فرود نرم یک فضاپیمای ژاپنی روی ماه را ثبت خواهد کرد. این فضاپیما در مرحله بعد یک کاوشگر کوچک به نام رشید (توسعه یافته در امارات متحده عربی) را روی ماه آزاد می‌کند تا به مدت یک روز ماه (معادل ۱۴ روز زمین) فعالیت کند.
روبرت لواندوفسکی امشب هم برای بارسلونا گلزنی کرد و به صدر جدول گلزنان اسپانیا برگشت. ستاره لهستانی بار دیگر ثابت کرد که چه خرید ارزشمندی برای آبی‌واناری‌هاست.
شاکری در واکنش به انتقاداتی که نسبت به انتشار عکس بازدید نمایندگان از سیل امامزاده داوود شده است، گفت: «بهتر بود زیر گل‌ها دفن شویم اگر با نیت عکس گرفتن به آنجا رفتیم. در حین عبور ما از جاهای مختلف افرادی عکس گرفتند و منتشر کردند ولی ما وظیفه نمایندگی‌مان را انجام دادیم. بلافاصله هم که از آنجا بازگشتیم، با حضور تمام دستگاه‌های اجرایی پیگیر حادثه شدیم تا ببینیم چه اتفاقی افتاده و چه کوتاهی‌هایی صورت گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ